maansteen

Discussie in 'De lounge' gestart door bezigbijtje, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    en??? al meiden met goed nieuws :D heb even teruggezocht maar is al wel een tijdje geleden dat er mensen waren met nieuws dat zij zwanger waren geworden na het (bij zich) dragen van een maansteen. Gister is die van mij gevallen en is er een stukje vanaf en er zit een barst in.. ik draag ze nog wel bij me.
    Maandag mogelijk innesteling gehad nav een ferme pijnscheut in mijn buik.. dus wie weet..

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi meidennnn...

ik zit weer rond mijn ei, dit keer MET geladen maansteen;)
    Dus we gaan het zien:D

net een hsg gehad....

3. w0nder

w0nder Niet meer actief

Muppet, dat maakt het wel heel spannend dat je steen gevallen is en een barst in heeft :) ik ben
    heel benieuwd en duim voor je!

BBijtje, ik hoop dat deze ronde je dan nu met geladen steen geluk zal brengen :) en duim ook voor jou!

Vraagje? de maansteen moet die iedere maand bij volle maan opgeladen worden of is 1x genoeg?

4. Ik heb een oplaadzakje gekocht met bergkristal. Dan hoef je hem niet in het maanlicht op te laden. Dat vond ik zo'n gedoe. Maar inderdaad, hoe vaak laad je een steen op?? Geen idee!

Bezigbijtje en Muppet, jullie maken het wel spannend!!:)

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wat dingetjes die ik op internet vond:

"Mocht je steen ondanks je zorg toch gaan scheuren of verkleuren, dan is de opgenomen spanningsenergie te groot geweest. Dit is een goed teken, de steen heeft dan heel goed gewerkt. De steen is echter niet meer werkzaam, je zult een nieuwe moeten aanschaffen. Gooi de uitgewerkte steen niet zomaar weg. Het is een mooi gebaar om de steen weer terug te geven aan moeder aarde, de oorspronkelijke plaats van de steen. Zoek hiervoor een mooi plaatsje in je tuin of de natuur. Bedank de steen voor zijn bewezen diensten, en begraaf haar met respect."

"Nog iets om over na te denken:
    Je gedachten hebben effect op je stenen. Stenen absorberen altijd jouw energie of die nu positief of negatief is. Dat is heel belangrijk om te weten. In periodes dat je niet lekker in je vel zit zullen je stenen vaker gereinigd moeten worden.
    Aan de andere kant kun je positieve gedachten inzetten om de stenen te activeren. Door middel van een ritueel kun je de steen opladen met kracht of een wens."

"Verzorging van je maansteen:
    De steen is gevoelig voor hitte en licht. Doordat ze relatief zacht kan ze gemakkelijk beschadigen. Reinig haar in stromend water en laad haar op in de wassende maan. (wanneer de maan voller wordt)"

Ik zou het dus bij iedere volle maan doen..

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    15 juni is het weer volle maan

7. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Helaas, hier geen resultaat. Maar dan moet ik maar een nieuwe steen gaan halen en hem van de week opladen in de wassende maan. Dat komt prima uit met mijn op-knappen-staande eitjes volgende week!! :D

8. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    4 jaar bezig geweest om zwanger te worden ...lukte niet tot groot verdriet
    toen maansteenarmband gekocht via internetwinkel nadat iemand me erover verteld had en twee maanden nadat ik hem ben gaan dragen knapte hij op mijn werk ineens uitelkaar...en wat bleek....ik was hartstikke zwanger van een mooi meisje die gisteren alweer 2 jaar is geworden ;)

nu....al enige maanden gestopt met de pil...en tot op heden nog geen resultaat...denk dat ik de maansteenarmband maar weer eens ga bestellen want zonder lukt het hier blijkbaar niet ;)

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hier helaas deze mnd geen resultaat!

10. w0nder

w0nder Niet meer actief

Vanavond is het volle maan :)
    Ik wil graag mijn maansteen opladen, mag hij ook onder een glasserre liggen? of moet hij echt buiten liggen?
    ik ben bang dat hij dan nat regent!

BB, heb je je eisprong al gehad? voel je je anders?
    Ik had begrepen dat je afgelopen maand de steen pas kon laden na je eisprong ;) hopenlijk werkt hij nu wel :)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb hem vannacht ook al voor het raam gelegd... volgens mij mag dat ook:)

Ik zit nu 3dpo en merk nog niks hoor;)
    Jah buikpijn af en toe maar heb hsg gehad dus dat zal wel normaal zijn. En bij jou?

12. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Vanavond is het volle maan, maar wel maansverduistering.... Telt dat dan ook ;)!!

Ik heb een armband besteld via internet en die is vandaag binnengekomen. Dus die kan vanavond mooi opladen in de maan en dan morgen beginnen met het goede werk :D

13. Ik heb m'n steen gisteren gereinigd onder koud stromend water, want ik wilde 'm snachts opladen, maar er zitten nu 2 bruine plekken op? Het lijkt wel roest ofzo.. Iemand die weet wat dat is?

Hij heeft vannacht in de tuin gelegen, ik dacht dat het niet zou gaan regenen; wel dus. Is ie nu wel opgeladen of is alle energie er nu weer afgeregend? :p

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    wat mij verteld is maakt het niet uit in de regen buiten;)

Ik heb hem ook opgeladen vannacht voor het raam (vbinnen dus)
    en toen ik hem om deed had ik kort erna een mega grote steek die langzaam op kwam in mijn bm gebied en die werd even heel heftig en daarna trok die langzaam weer weg.

VOnd het wel bijzonder iets....

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heb ze vannacht ook weer opgeladen. Hoewel ze beide een stukje missen wil ik ze nog niet wegdoen.. ik heb ze de komende ronde niet nodig voor veel eicellen, enkel voor de innesteling.. dan koop ik eventueel later wel nieuwe..

16. Nou hier helpen ze tot nu toe niet echt. Heb deze ronde weer geen eisprong:x:(

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb niet alles gelezen... maar heb je al iets gevonden ?? Ik heb onlangs oorbellen gekocht met maansteen erin... zit nu nog in de fase van : "Ze zijn te mooi om te dragen, straks raak ik ze kwijt" .. maar probeer ze nu wel te dragen...:D

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heb een mooie hanger gezien bij spiritualgarden.nl
    4,95.. dat lijkt me nog wel wat.. ze hebben verschillende leuke dingen daar.. ook mooie hangers etc.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Misschien is dat van de maansverduistering, die bruinige vlekken ? ;)

Zit er een hangertje aan de steen... ? Als dat niet van zilver is kan het inderdaad roestvlekken geven....

Misschien kan je het wegkrijgen met tandpasta ?

20. Nee heb er juist 1 genomen zonder hangertje! Ik draag 'm gewoon in mn bh.. Met tandpasta ja? Kan het wel eens proberen.. Is dat verder niet schadelijk voor de steen? :p

Deel Deze Pagina