Hallo was benieuwd wie er wel of niet voor een derde kind is gegaan en waarom dan wel of niet. en wanneer, hoeveel jaar zit er dan tussen en hoe oud was je zelf? Zelf zou ik graag een derde willen , maar mijn man weet het nog niet. zou het leuk vinden om van anderen te horen hoe jullie uiteindelijk de keuze hebben gemaakt.
Hoi, Hier is mijn 3de zwangerschap nogal als een verrassing gekomen, wist ook niet of en wanneer ik uberhaupt voor een derde wilde gaan. Mijn man is hele dagen weg dus het lijkt me best pittig. Mijn dochter en zoon zullen resp ruim 3,5 en 1,5 zijn wanneer we de baby verwachten eind februari. Ik ben zelf 26.
bekend onderwerp heb al eens hier over wel of geen 3de meegekletst en ben er mee gestopt om dat ik er zeker van was dat hier geen 3de zal komen maar blijft kriebbelen maar vind in deze tijd 3 kindjes alles wordt slechter vooral finaieel en dan werken wij met zn 2e hebben het zeker niet slecht mooi huis wat we dan wel willen verbouwen om alle kinderen eigen kamer te geven. ik heb een zoontje van 4 en een dochtertje van bijna 16 maandjes. en twijfel eenorm en ja als je graag wil doet finaieel er niet toe maar wil ook in de toekomst me kinderen wat kunnen bieden en heb bijna alle babyspullen al weg alleen die nog in gebruik zijn niet
hoi d diep in me hart wilde 1 altijdal en derde kindje maar bij de tweede zw zei ik het is goed zo in maart ben ik bevallen en kort daarna begon het al te kriebelen maar dacht dat waait wel weer over en anders over een paar jaartjes is mischien wel leuk ben 28 dus nog jong maar het waaide niet over en toen hebben we het erover gehad nu ben ik net zw van ons derde wondertje ben erg blij het zit erg kort op elkaar dus wordt wel pittig maar oo zo leuk later over een paar jaar heb ik denk ik het zw zijn afgesloten en nu zitten we er nog midden in dus zijn we gelijk maar weer voor de derde gegaan hoop dat je snel een keuze teminste je man dan kan maken groetjes en veel succes
hihi... Wij willen ook graag een derde of niet ... Bij mij spookt ook elke keer de vraag door mijn hoofd maar wanneer dan?? Nu als ze allebei nog klein zijn? 2.5 en 7 maanden.... Voordat de oudste naar school gaat?? Of wachten tot ze allebei 4 zijn geweest.. Nu ben ik 25 en thuis moeder.. Straks als de kindjes ouder zijn wil ik wel weer gaan werken en dan weer thuis zijn.. Maar het is volgens mij best pittig!
mijn man vind het te druk zegt ie om nog een derde te willen, wie heeft er drie en wat is jullie ervaring? ik denk waar er 2 zijn kan er ook wel een derde bij.
Wij gaan ook voor de 3e, lijkt me fantastisch! Als het aan ons lag waren we er al eerder voor gegaan, maar vanwege rugklachten (hernia) al ruim een jaar hebben we onze 3e kinderwens op de achtergrond gezet. Ik ben in oktober geopereerd en ik ben gelukkig pijnvrij, de operatie is zeer goed geslaagd dus nu willen we heel graag voor de 3e gaan