Op 15 maart krijg ik dus een kijk operatie in mijn buik Ze gaan kijken of mijn eileiders toegankelijk zijn Nou heeft de gyn al gezien in januari dat er waarschijnlijk een bloedpropje op mijn linker eierstok zit. Deze kunnen ze hopelijk wegspoelen tijdens de kijkoperatie. Ik ben eigenlijk benieuwd of er meerdere zijn die deze operatie hebben gehad of iets wat er op lijkt..
goedemorgen ooievaar ik heb 30 nov 2006 een baarmoeder/eileider onderzoek gehad ook om te kijken of mijn eileiders open waren en geen obstakels waren ze brengen een soort slangetje naar binnen en je kan meekijken en ze spuiten er langzaam vloeistof in wat geen prettig gevoel was brengt hevige krampen maar heb het doorstaan hahah en bij was alles ok zag er allemaal perfect uit su6 en sterkte 15 mrt liefs kaley
Hoi Meid, ik heb een paar dagen voor jou een kijkoperatie. Ik heb een site voor je waar je even anders op moet kijken, www.lumc.nl patientenfolder gynaecologie. Ik hoop voor je dat de operatie mee valt, en de uitslag niet negatief zal zijn. Zelf heb ik ook de zenuwen maar er komt dan wel uiteindelijk zekerheid. Sterkte meid. Groetjes Jolie
@Kaley: Gelukkig dat alles bij jou goed was, maar ik begrijp uit je verhaal dat je dus bij was? Heb je een ruggenprik gehad? Ik ga dus helemaal onder narcose... dus zal er weinig van merken @Jolie: Wat spannend meis. Een paar dagen voor mij die operatie. Ik hoop dat het bij jou allemaal mee zal vallen en dat je goed nieuws krijgt. Bedankt voor de site. Ik zal gelijk eens even kijken. Hadden ze bij jullie eigenlijk ook eerst een echo gemaakt en hadden ze daar wat op gezien?
hoi ik heb ook vorig jaar zo'n operatie gehad ik heb er een paar dagen last van gehad gewoon goed naar je lichaam luisteren en rustig doen veel succes meid hopelijk is de uitslag positief
Ik zal rustig aan doen Caruli. Gelukkig is mijn mannetje donderdag en vrijdag vrij en daarna zit het weekend er nog aan vast. Dus ik heb gelukkig een paar dagen rust Maar hoe is het bij jou afgelopen Caruli? Zagen ze iets bij jou of niet? En hoe is het daarna gegaan?
hoi meid bij mij was de uitslag slecht op de echo konden ze niks zien en dus toen naar alle klachten en het niet zwanger worden kregen we kijkoperatie met een leo behandeling en een hsg in een keer en daar kwam uit dat heel mijn eileiders en eierstokken verkleefd zaten in een soort spinneweb en het weghalen heeft geen zin dus als ik mijn eisprong krijg dmv hormonen kan die niet bevrucht worden omdat het eitje niet naar de eileider kan vandaar dat het nu ivf is geworden... maar ik hoop dat het bij jou een kleinigheidje of helemaal niks is natuurlijk en je snel zwanger raakt
ps ik ben 25 juni geopereerd en kon 8 aug komen voor de uitslag maar een groot deel was al in de verkoever kamer vertelt ik weet niet hoe dat bij jullie is wanneer er een evaluatie gesprek is over de operatie enzo hopelijk hoeven jullie niet zo lang te wachten
Pffff meis dat is ook niet niks bij jullie Krijg het er helemaal koud van Hopelijk komt het allemaal goed en mogen jullie snel jullie kindje in je armen sluiten (((knuf))) De gyn zei dat bij mij de rechtereierstokk helemaal mooi schoon was En op de linker eierstok zag hij dus waarschijnlijk een bloedpropje Volgens de assistente kunnen ze dat met een soort vloeistof weg spoelen (tijden de operatie uiteraard) en dan kon het al schoon zijn Dus ik hoop dat ze niet meer vinden. Ik weet ook niet wanneer ik de uitslag krijg. Hopelijk al gelijk als ik wakker ben, maar daar ga ik niet vanuit...
hoi, k ben vorige week geopenreerd en heb er wel een paar dagen flink last van gehad er zat een poliep in de weg en 2 kleine verklevingen maar alles weg gehaald gelaserd achteraf ..............(maar zag er vreselijk tegenop)is het me meegevallen en daarbij we weten waar we het voor doen en dat is toch een verekt goed doel......... wij gaan er weer flink tegen aan de tom tommetjes staan weer goed ingesteld ze kunnen weer 2 kanten op k zou zeggen suc6 en hoop dat je snel goed nieuws krijgt groetjes bianca
heel veel sterkte hoor meissie .. en ik zie dat je op dag 2 bent van je cyclus dus toch ongi?!?! kalm an doen.. liefs wiesje
ola, ja ik heb algehele narcose gehad en moet zeggen net zo prettig je wordt wakker en het is gebeurt ...... ben nu aan het wachten totdat k ongie wordt normaal hoop je van niet en nu zitten we te wachten tot dat "het"komt...en zoals we allemaal weten.......wat duurt wachten lang.... suc6 en laat je eigen lekker vertroetelen dat verdien je dan.... groetjes bianca
Ik hoop dat het bij mij allemaal goed zal verlopen en dat het niets ernstigs is. Ik zie er echt behoorlijk tegenop zeg
hoi dat zag k ook als een berg geloof mij heb een week slecht geslapen van angst trillend lag k te wachten (ze dachten dat k het zo koud had) k ben in het vu geholpen en ze waren SUPER lief voor me maar t viel echt mee 2 a 3 dagen echte last van gehad een beetje een blauwe plek bij mijn eierstok maar k heb achteraf makkelijk praten en hoop dat je volgende week hetzelfde kan zeggen.......... maar snap je volkomen........... praatjes van alles komt goed en het valt mee is makkelijk praten maar JIJ moet het ondergaan...en leuk is anders.... heel veel suc6 en k zal voor je duimen groetjes bianca