Heb er net een gehad voor mn verjaardag van een collega. Aan een zwart koordje, ben er zo blij mee! Ze heeft hem in een stenen winkel gekocht in rotterdam... echt super!
@ Aleida....we gan gelijk! Voel jij al wat? Hihi...zou wel erg vroeg zijn, maar je weet het maar nooit! Liefs en veel suc6! Marjo
Draag sinds gisteren mijn maansteen en...vanavond viel hij ineens af! Zou gunstig teken kunnen zijn met het oog op zwangerschap maarrrr....vandaag is de eerste dag van mijn nieuwe cyclus! Dan zal hij zijn werk wel hebben gedaan, cyclus gereguleerd of zo.....ik heb em nog een keer om gedaan, als hij weer afvalt, koop ik een nieuwe. Koosje
Spannend he?! Nou, ik dénk wel het een en ander te voelen, maar kan natuurlijk ook gewoon de symptomen zijn die horen bij het ongi worden en ontpillen; - Boobs wat opgezet en gevoelig. Anders dan ik normaal heb voor ik ongi moet worden. Nu voelen ze wat zachter aan. - verder wat raar gevoel in mijn onderbuik. Ik zit nog maar in de eerste ronde, dus kleine kans dat het direct raak is. Maar zou wel heel fijn zijn natuurlijk! En jij? Wat voel jij allemaal? hihihi Verder om nog even bij dit topic te blijven: 's Nachts de maansteen onder je hoofdkussen leggen. Groetjes en succes allemaal! Aleida
Als een steen afvalt moet je hem niet meer dragen, hij is dan uitgewerkt gewoon een nieuwe halen dan misschien heb je een andere steen nodig want als hij net nieuw is en afvalt past deze waarschijnlijk niet bij je ik leg mijn stenen elke maand buiten in het maanlicht om `op te laden`
Dames, morgen is het volle maan. Ze zeggen dan dat je je maansteen een nacht buiten moet laten zodat ie zich opnieuw kan opladen..... tis maar ff een tip voor jullie. Tevens heb ik een maansteen sinds een maand om mijn nek aan een hangertje, een heb ik een 'knuffelmaansteen' (platte een wat grotere platte maansteen om bv op mijn buik te leggen, onder kussen te leggen en in broekzak te doen). Dus morgen: maansteen buiten leggen!
Ik wil er ook één, ga er zsm één halen, al zou het deze cyclus dan niet meer veel helpen maar de volgende zeker! MissyZuilen; spannend zeg, hou ons op de hoogte!
Ik heb er gisterochtend ook één gehaald en wel een maansteentje voor aan kettinkje (draag deze in mijn beha overdag en leg deze 's avonds onder mijn kussen. Ook heb ik gelijk een knuffelsteen gekocht, deze heb ik gisteren bij me gehad (ben er hele dagen mee aan de haal, makkelijk beetje rommelen ermee tijdens werk) en is gisteren ook al op twee plaatsen gebartsen? Heb deze vannacht niet in de volle maan gelegd nog omdat ik deze net heb... Ze had nog veel meer in haar winkeltje toen ik ernaar vroeg (soort ouderwets sieradenwinkeltje) maar ze zei "neem eerst deze maar eens want ik kan je wel van alles meegeven maar wacht maar eerst dit eens af"en dat ik positief moest blijven dat zou echt belangrijk zijn. Zelf heeft ze er 11 jaar over gedaan zei ze...beetje dubbel gevoel gaf dat dan weer als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Vanacht mijn hangertje buiten in de volle maan opgeladen. Net zat mijn sluiting van mijn ketting helemaal naar voren en deze wilde ik naar achter doen. Viel ineens mijn maansteen van de ketting af! Terwijl ik er niet eens echt aan zat! Heb um maar weer omgehangen.... nod over 4 dagen... spannend hoor....
ik heb afgelopen donderdag ook een maansteen gehaald en vrijdag om gedaan nadat hij donderdagnacht in de volle maan is opgeladen, mijn cyclus is altijd keurig 28 dagen, en had ik dus gisteren mn ongi moeten krijgen, vandaag nog steeds helemaal niks, dus ik vraag me af of de maansteen nu mijn cyclus in de war brengt ?
Ik had hem gewoon in m'n broekzak en snachts op het nachtkastje. Had hem altijd bij me,tot ik hem kwijt ben geraakt. Op de dag dat ik overtijd was,kwam mijn hond er aan en legde de steen voor m'n voeten neer. Ik heb een test gedaan en ja hoor,ik was zwanger
Wendy80: Wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd! Mandarij: Spannend meid! Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden, maar hou deze bij of zal ik nwe halen want de knuffelsteen is wat gebartsen en de maansteen ook van binnen of blijven ze doorwerken?
Volgens mij werken ze niet meer als ze gebarsten zijn. Ik weet niet of dat werkelijk zo is, of dat het verkooptactiek is... Groeten, Aleida
Ik heb ook een maansteen. Ik draag hem nu een week of vier denk ik en heb hem aan een zilveren kettinkje om mijn nek hangen (ook 's nachts). Alleen met het douchen doe ik hem even af. Heb geen idee of het werkt, maar kwaad kan het niet denk ik. het is het proberen in ieder geval waard vind ik.
als een steen is gebarsten moet je hem niet meer dragen, hij heeft zn werking dan gedaan, ik denk niet dat dit een verkoop-tactiek is vanochtend had ik een negatieve test, dus zwanger kan ik niet zijn denk ik, maar de maansteen heb ik nu wel even af gedaan, ik ga hem eerst weer opnieuw opladen en dan hang ik hem weer om op mn eerste ongi-dag