hoi hoi ik ben gister naar de huisarts geweest eigenlijk niet voor het zwangerworden maar voor mijn darmen heb weer last van een prikkelbare darm maar dat even ten zijde ik heb ook direct aan mijn huisarts gevraagd omdat we al een jaar bezig zjn nu en ik nu ook weer overtijd ben ik moest van mijn hs begin volgende week even testen en anders dan stuurt hij mij door naar de gyn hoop dat het niet nodig is en dat het nu raak ik maar ik heb zon erge onregelmatige cycles dat mijn huisarts gewoon zo iets heeft van dan maar door sturen als ik nu ongi word hoop het echt niet nou we moeten het maar even afwachten sorry moest het gewoon even kwijt knuffels saro
hoop natuurlijk niet dat je ongi wordt maar aan de andere kant is het wel een lekker idee dat je daarna dus even wat meer duidelijkheid kan krijgen bij de gyn. snap dat dat heel spannend is maar steeds onzekerheid is ook niets. en misschien is het na bezoek bij gyn wel snel raak!
hey meissie ik heb ook een pds (prikkelbare darmsyndroom) ben je al eens zwanger geweest of niet?En kan je vertellen of je er veel last van hebt...ik ben nu 2dagen overtijd...ik wil volgende week testen omdat ik heb begrepen dat het nu te vroeg is om te testen...vind het heel spannend...maar ik heb nu dus al een paar dagen diaree(sorry beetje onsmakelijk)...en dat heb ik ook als ik ongi moet worden...ook voel ik baarmoeder krampen....ik hoop dat het een goed teken is...maar omdat dit me eerste ronde is durf ik het bijna niet te hopen... Ik hoop dat jij in elk geval niet meer ongi wordt
hoi hoi dank jullie wel voor jullie berichtjes jammer genoeg ben ik ongin geworden nu naar de huisarts maandag en dan me maar laten door sturen en dan maar zien nee dit is de eerste keer dat we zwanger willen worden nu maar afwachten wat de gyn gaat zeggen we zullen het wel zien ik krijg er dan wat meer begeleiding bij en dat is mischien ook wel fijn nou groetje s en knuffels saro ps hoop dat jij wel zwanger bent ik duim voor je en dat dan al in de eerster ronde sterkte
hoi hoi saro. Zekerheid is wel belangrijk he als je zwanger wilt worden. Maar goed even een kijken laten nemen door de gynacoloog , misschien dat hij/zij je wat tips ofzo kan geven. Maar wees maar gerust bij sommige die normaal vruchtbaar zijn kan het wel 2 of 3 jaar duren voor ze in verwachting raken. Nergens druk om maken , het komt allemaal wel goed. gr alecia
dank je wel voor je lieve berichtje maak me ook niet echt druk dat valt mee heb nu gewoon zo iets van mischien kan de gyn mij wel verder helpen het is wel vervelend maar dan krijg je mischien ook wat meer zeker heid en dat is dat wel weer prettig groetjes en knuffels saro