Hey dames, Ik ben nieuw op dit forum. Zit momenteel in ronde 13 van het zwanger worden, alleen niet alle rondes fanatiek geklust zeg maar. Dit is de eerste ronde met de maansteen. Tenminste hij is nog niet opgeladen, kan ik hem dan al wel als eerste ronde rekenen? Groetjes
Je rekent ronde 1 op het moment dat je nieuwe cyclus begonnen is. Dus als je net ongesteld bent geweest en je draagt 'm nu dan is het ronde 1. Heb je 'm wel gereinigd?
Ja hij is gereinigd. Ik draag hem al zeker 2 weken.. Net na de volle maan. Maar zit nu op dag 5 van de cyclus. Kan ik ook op de lijst?
wachtend op cyclus: * lammetje * dazwa84 * Eleni * Marsab 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *Kimmeding * nathaliejanzen * Nhene* zuurtje * Irie Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna * Wennebellah Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje * merels Ronde 13 - Tinkerbell21 Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * Elke1976 Ronde 5 - Suzie80 Ronde 7 - Linda27 Ronde 12 - naliey Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 44 - wickedwitchy ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 9e ronde - lautje1979 6e ronde - limmeke Ronde 68- Debsje1977 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Chico Ronde 4- Sammie88 * afrola * Lonny Ronde 5- hanna1974 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) Ronde 17 - Alies05 Ronde 10 - Kanjer ZWANGER 3e met maansteen 3e ronde - Pixie 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy ZWANGER 4e met maansteen 7e ronde - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 5 - Bia74 ZWANGER 5e met maansteen 10e ronde - Inger1979(na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : di 14 oktober om 22.02). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********* Kanjer en Tinkerbell21 jullie staan er op
Ik zou naar ronde twee kunnen als mijn ketting niet stuk was gegaan. Het ijzertje waarmee de steen aan een oogje zit is los gelaten dus ik kan hem niet meer om. Hmmm zou hem wel ergens anders kunnen dragen natuurlijk. Stom niet aan gedacht. Ik kan naar ronde twee
wachtend op cyclus: * lammetje * dazwa84 * Eleni * Marsab 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?)*Debby86 *nathaliejanzen * Nhene* zuurtje * Irie Ronde 2 - Zinah Ronde 3 - Shyness Ronde 4 - Elke1984 * angilla Ronde 5 - marjoleindv * vergiet Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna * Wennebellah Ronde 8 - jazy Ronde 10 - Ongedultje * merels Ronde 13 - Tinkerbell21 Ronde 17 - Linnie123 Ronde 39 - miriam25 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe* Miss Rettekatet 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje * Kimmeding Ronde 3 - Mac Ronde 4 - Soezah * eslove * Elke1976 Ronde 5 - Suzie80 Ronde 7 - Linda27 Ronde 12 - naliey Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 44 - wickedwitchy ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 9e ronde - lautje1979 6e ronde - limmeke Ronde 68- Debsje1977 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Chico Ronde 4- Sammie88 * afrola * Lonny Ronde 5- hanna1974 Ronde 6 - 00Wendy00 * Saffie Ronde 7 - Giegel Ronde 21 - Winanda1981(vmk ronde 20) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) Ronde 17 - Alies05 Ronde 10 - Kanjer ZWANGER 3e met maansteen 3e ronde - Pixie 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 7 - Dizzy ZWANGER 4e met maansteen 7e ronde - Dizzy 5e maand/cyclus maansteen ronde 7 - Butterfly22 Ronde 5 - Bia74 ZWANGER 5e met maansteen 10e ronde - Inger1979(na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : di 14 oktober om 22.02). - Als je jezelf wil toevoegen: Quote het laatste bericht. Haal de [ quote ] haakjes weg en verder niks, dan blijven de kleuren staan. Succes! ********* Linnie123 en Kimmeding jullie staan erbij.
goeie middag dames..., me baas is WEER boos op me... ze vroeg of ik morgen en donderdag WEER in den haag wil staan. ik zou morgen 1 uur beginnen en vrijdag vrij zijn en dan zaterdag de hele dag werken. ik zo ik kan de ochtende NIET vanwege afspraken.. en vrijdag zou ik oppassen maar dat zou eventueel geruild kunnen worden met zaterdag. dus dat ik morgen en vrijdag van 1 tot 6 werk en vrijdag vrij ben. toen wilde ze me bellen maar door de oorpijn zitten me oren nog steeds dicht dus ik weer smsen van ik kan niet bellen omdat ik niks kan horen. zegt ze hoe wil je dan gaan werken. ik zo nou gister is het ook gelukt door heel vaak wat zeg je tegen een klant te zeggen en uiteindelijk snap ik wat die klant bedoelt. zegt ze jha dat vinden de klanten niet leuk ik zo nee dat weet ik. moet ik me WEER ziekmelden? zegt ze jha doe maar. maar ik kan het hoofdkantoor niet bellen. moest mijn vriend het maar doen omdat hij vrij is. maar afgelopen week is zijn hogere baas geweest en heeft gezegd dat hij voortaan op woensdag moet werken en dan elke dag tot 4 inplaats van elke dag (behalve woensdag) tot 7. dus moest ik haar baas maar smsen om het te regelen. maar wie gaat dat allemaal betalen.? ik snap dat mens echt niet meer hoor.. boos worden omdat iemand zich niet ziek meld...:S:S sorry dat ik weer klaag maar ik wil graag weten wat andere ervan vinden.
oke... ik zeg er gelijk bij dat het niet om het bellen gaat... maar juist waarom ze boos wordt als ik me niet ziek meld...
ja, heel raar...! Ze moet juist blij zijn dat je zo gemotiveerd bent om gewoon te gaan werken. Liefs Debby
jha vind ik ook... maar goed ze heeft me nu ziekgemeld dus moet wel thuis blijven. nu blijf ik ook deze hele week thuis... gr nathalie
Groot gelijk! Ik vind het echt raar... zo motiveer je je personeel niet om te gaan werken! Dan maar lekker genieten van je vrije dagen! toch?