heeft iemand nog een andere link waar je ze kan bestellen? ik heb geen connectie met die van de eerder genoemde link. en de ring is mij te groot
ik heb even verder gekeken naar andere links aangezien ik de ringen van de gegeven link niet mooi vond maar dat valt tegen he. iemand nog tips?
hallo dames. wilde even melden dat ook ik ,na het lezen van dit topic, morgen of overmorgen een maansteen ga halen zoals anderen al zeiden: baat het niet, schaad het niet.
thanks voor de tip, eens kijken waar die is hier in de buurt ga morgen met een vriendin weg die weetd at wel.
Hey meiden, leuk zeg, dat dit zoveel losmaakt bij veel meiden. . Ik heb de maansteen nu samen met de robijn om. Ik heb de robijn nu natuurlijk het meest nodig. . Vandaag de cadeautjes voor zaterdag (ouders + schoonouders) ingepakt en dus vanavond ook nog weer ffies 2 testen gedaan. Hij is nu zooooo overduidelijk.... Nu begin ik het pas te geloven. Raar is dat he? Liefs en dikke knuffel, Patricia
wat een mooie positieve testen iloveandres! spannend dat jullie het gaan vertellen! wat voor kadootje heb je gekocht? ik heb net mijn maansteen op de vensterbank gelegd maar idd geen maan te bekennen. vraag ik aan mijn vriend of ie even mee de maan wil zoeken, begint ie kei hard te lachen, nu ik het schrijf vind ik het ook wel gek klinken maar toch. maar hij lachte me niet uit hij vond het schattig en lief dat ik er zo mee bezig ben! fijne avond meiden!
Ha ha hier nog zon maan spotter dat gekke ding speelt volgens mij een spelletje met ons. ik loop al dagen of eigenlijk nachten in de lucht te staren maar geen maan te zien veel te bewolkt daarboven denk ik. Balen voor ons dames maar och hij zal best wel een keer verschijnen of we moeten allemaal vanavond even heel hard blazen gaan de wolken mischien weg. Ik hoop dat het snel gaat werken voor ons en dat we net zon mooie test krijgen als hierboven super! Eh hiernaast ha ha sta op de nieuwe pagina lol 8)
Hoi dames! Wat een leuk onderwerp dit, ik zie het nu pas! Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier af en toe mee kom kletsen? Ik gebruik sinds kort ook een maansteentje. Nou ja, met het doelom zwanger te worden dan Ik draag vaak sieraden van halfedelsteen en maansteen is toch wel een van mijn favorieten. Maar over het reinigen/opladen in de volle maan, de energie is het belangrijkste dus als je je steentje gewoon op een plekje legt waar er evt zicht kan zijn op de maan, dus bij voorkeur in het zuiden (de maan staat op dit deel van de aarde nooit in het noorden). Wil je helemaal safe zitten, leg hem dan gewoon lekker buiten. Ook al is het bewolkt, de maanenergie is het sterkst 1 dag voor, de dag van en 1 dag na volle maan. Dus je hebt drie dagen om je steentjes met maanenergie op te laden. En zo zijn er nog meer manieren om stenen te reinigen en/of op te laden, maar niet iedereen hecht daar waarde aan, of gelooft er in. Ieder voor zich natuurlijk Mocht iemand nog meer willen weten, dan mag je me ook gerust pb-en hoor! Ik vind het zelf wel leuk om er mee bezig te zijn. Ik ga nu de eerste ronde met maansteen in, dus ik ben benieuwd of het ons een beebje gaat brengen
ik ga er straks echt eentje halen. ik vind dat je alle hulp die je kan krijgen moet vragen. zijn er nog meer dingen dan alleen een maansteen eigenlijk?
Heb vannacht met steen om geklust én geslapen. Ik doe hem nu alleen maar af als ik ga douchen En maar verder wachten, wachten, wachten...
@spekkie: stenen hoef je niet in te geloven.het is een natuurlijk iets. het opladen van een maansteen kan alleen met maanlicht.ander soort stenen met een hardheid boven 6 kun je op laden door de 4 elementen te gebruiken.
Oh, dat bedoelde ik ook niet te zeggen hoor! Maar soms krijg je wel eens stevige weerwoorden van mensen die er dus absoluut niet in geloven, vandaar die opmerking. Los van het gegeven of dat nu wel of niet nodig is voor de werking ervan.
ja die mensen praat me er niet van je wil niet weten hoe ik word genoemd hoor door schoon familie en buren en collegas nou het begint met een h alleen omdat mijn intresses bij stenen geuren kaarten enz liggen
Als ik nou een maansteen wil kopen, waar kan ik dat het beste doen? Want ik las ook dat niet iedereen de zelfde soort koopt of zo of dat de steen echt bij jou moet passen?