@ Blusvrouw: haha, dan hebben we heel wat gemeen denk ik Ik werk zelf veel met aromatherapie en kruiden, en de termen vliegen je idd om de oren. Maar ach, meestal bedoelt mijn familie het best lief Sucre, het is vaak even zoeken maar meestal zit er in elke redelijk grote stad wel een winkeltje met dergelijke frustels, of soms wel een stenenspeciaalzaakje. En ik las hier dat de Tuinen ze ook verkoopt. Dan kun je hem zelf uitzoeken, ik vind dat zelf meestal toch net ietsje prettiger. Maar, als je hem via internet besteld kan het net zo goed 'jouw' steentje worden hoor. Het uiterlijk van de steen kan wel eens verschillen idd. Je hebt de melkachtige stenen met een parelmoerglans, vaak zijn ze wit, gelig of oranje/rozig. Dan heb je ook nog de variant die wat transparanter is, op sommige stukken zelfs doorzichtig en meestal hebben deze een mooie blauwe glans er in zitten. De eerste noemen ze vaak 'gewone' maansteen, de andere 'regenboog' maansteen, maar in feite is het dezelfde steen. Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar dit is wat ik zo uit mijn blote koppie nog weet...
Hé dames, Ik heb geen stenen meer die ik weg kan geven. Ik heb ze allemaal al opgestuurd. Ik heb de mijne besteld bij Het lichstraaltje in grootebroek. Je kunt deze ook online bestellen en als je het vraagt (kan online) dan pendelen ze voor je welke steen het beste voor jou is. Zo heb ik dus mijn maansteen gekregen en binnen een maand zwanger geworden. Succes, Kaat
goed nieuws, vanmiddag met een vriendin de stad in geweest en...steentjes gekocht! ik heb twee zilvere ringen, een met believe in miracles en eentje met believe in angels. ook een talisman ik denk op een maansteen met de zegen vruchtbaarheid en vreugde. vond het wel toepasselijk. de verwerkte maanstenen deden mij niets. van mijn vriendin krijg ik nou een maansteen die zij nog heeft. vond ik wel erg lief. de steentjes liggen nu naast de boedda voor het raam om op te laden, de zilveren gaan aan een ketting en de talisman in me broekzak vanaf morgen en dan maar hopen
Hallo dames, Ik heb zostraks ,tijdens mijn werk, ook een maansteen gekocht. Kon niet wachten tot morgen Bij mij stond erop dat je hem op kon laden door hem 15 minuten onder zacht stromend water te houden en met een droge doek te reinigen. Ikzelf heb er geen verstand van maar weet wel dat ik de maan gemist heb
Iloveandres: Dreigende maansteen: ZWANGER 1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen: ZWANGER! * Leeuwtje83 3e cyclus * Butterfly22 3e cyclus 2e maand maansteen *............ ..e cyclus 3e maand maansteen *............. ..e cyclus Heb mezelf er ook even op gezet
Zou het ook werken als mijn vriendje mijn maansteen uitzoekt? Hij gaat hem vanavodn kopen voor mij...hihi spannend dit hoor
Iloveandres: Dreigende maansteen: ZWANGER 1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen: ZWANGER! * Leeuwtje83 3e cyclus * Butterfly22 3e cyclus * Blondsteenbokje 13e cyclus 2e maand maansteen *............ ..e cyclus 3e maand maansteen *............. ..e cyclus Heb mezelf er ook even op gezet [/quote]
Nou dames jullie zijn druk geweest met jullie steentjes kopen spannend lekker op de lijst zetten en maar snel een zwangere lijst erbij maken ! Succes!
hoi hoi @ eva mariah:het is eigenlijk vrij belangrijk dat je dat steen zelf uitzoekt.het is dus wel verstandig te kijken of de steen bij je pas (zie verder terug in dit topic) @dizzy:de stenen zijn niet altijd met elkaar te combineren (de een kan de ander zijn werking veranderen.voor deze stenen en voor de funcie waarvoor wij ze kopen heeft het niets te maken met sterren beelden.
Bedankt Blusvrouw, maar als ik nu een maansteen en robijn omdoe en als het zo mocht zijn daarbij een jaspis is dat dan niet goed?
het is wel aan te bevelen om een steen zelf uit te zoeken hoor om dat jou energie veld anders is dan die van je vriend.het zou zonde zijn dat de steen niet werkt omdat je vriend hem heeft uit gezocht
ok ik zal het gelijk wel ff zeggen dat ik er zelf 1 moet halen...fijn dat er zo snel gereageerd wordt......bedankt meiden!
Hey Meiden, Ik heb mijn maansteen ook binnen! Ben erg benieuwd, heb er een mooi touwtje om gedaan, en deze gaat v.a. morgen om mijn nek! Ben erg benieuwd wat het zal gaan doen..wie weet helpt het nog met een late innesteling Ik kom af en toe spieken hier! X