wat leuk allemaal meiden! de zilvere rondjes gaan aan een kettingtje bij mij en de ander in me broekzak waar is een robijn voor want die wordt ook genoemd zie ik. interresant dit meiden, leuk hor.
Wat je even moet doen dit kan voor of na de reiniging hem in je hand tegen je borst houden en dan krijg je het gevoel dat je naar achteren word gedrukt of naar voren. Als je naar achteren word gedrukt heb je niet de juiste steen. @blondsteenbokje.wat voor een zilveren rondjes bedoel je?en een robijn is tegen miskramen.
De robijn is tegen miskramen. Ik heb deze nu in combinatie met de maansten om. Ik ben er erg blij mee. Weet iemand waar je een cursus kunt volgen voor stenen? Liefs en dikke knuffel, Patricia
een stenen curses kun je volgen maar je kun het beste beginnen bij 0 zodat je alles ook echt begrijpt en bouwt dan vanuit daarop op dus eerst aroma therapie,wierook,olie,kruiden,eten en ontgifting,massage,yoga,spiritueel welzijn,astrologie.enz enz. ik heb voor ik bij de stenen kwam 18 cursessen daar gedaan komt bij dat het erg duur is (de stenen kant was het duurst volgens mij was het 1.5jaar terug 400 en met stenen ben je nooit klaar)
Dat is inderdaad best duur, maar ik wil alleen maar iets met stenen doen. Ik denk dat ik maar eens ga googlen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
alleen mij stenen curses was 400 en daar komt de aanschaf van alle soorten stenen enz nog bij ik zou wel naar een stenen therapeut toe gaan
Ik werd op mijn plek gehouden....misschien wel iets meer naar voren in ieder geval niet naar achteren! Mag ik hem dan dragen?
Waarom zei je eerst als je naar achteren word geduwd dat het dan niet de goede steen was...ik wer dop zijn plek gehouden en lichtjes naar voren...ik snap je nu even niet meer?
o oke ik las het verkeerd.dat kan het zijn dat het wel werkt.ik zou de steen reinigen en dat om dat het je geen klachten bij het dragen zal het toch de goede steen voor je zijn
Ik heb hem gereinigd en doe hem zo om...ik heb ook een roze rozenkwartz steen van vroeger nog mag ik ze samen om doen?
hoe oud is die steen?en heb je hem wel eens opgeladen? de maansteen moet je minimaal 2 uur reinigen.en een nachtje opladen in de kracht van de maan
ok ga ik vanavond doen..en ik leg ze wel samen in de maan zou dat helpen/ Die rozenkwartz is al wel 8 jaar oud...hoe moet je die opladen?
die laat je op met de 4 elementen maar ik denk zelf dat als je die steen nooit heb opgeladen denk ik niet dat ze het nog doet
Hallo maanstenenmeisjes! Na alle verhalen heb ik me natuurlijk niet kunnen weerhouden; heb er ook 1 gekocht! Nadat ik 'm had gekocht heb ik 'm even onder de koude stromende kraan gehouden (dat moest van de verkoop mevrouw), daarna heb ik 'm om m'n gouden kettinkje gedaan waar ook een klein goud klavertje vier aan hangt. Dit had ik s'middags gedaan. 'Savonds heb ik 'm af gedaan en onder m'n kussen gelegd. Die nacht heb ik bijna geen oog dicht gedaan. Alleen maar draaien en niet in slaap kunnen komen, als ik in slaap doezelde 'droomde' ik steeds over die steen. Wat kan dat toch zijn? Volgende dag gewoon weer om gedaan en vannacht niet onder m'n kussen maar in het raamkozijn, dit ging goed, heb heerlijk geslapen. Verder geen klachten. Tsja vandaag erge hoofdpijn, maar dat heb ik vaker, dat hoeft denk niet van die steen te komen. Doe ik misschien iets niet goed?
maakt niet uit hoor het is mijn hobby/manier van leven. het kan verder geen kwaad om die 2 stenen bij mekaar te dragen hoor
de steen kun je het beste eerst even reinigen door hem 2 uur in een bakje water te leggen.daarnaast mag een een steen niet gebruiken met goud om dat dat get evenwicht verstoord. een steen kun je het beste aan een zilveren ketting of een touwtje doen.mischien dat de steen je probeerde te vertellen dat ze het niet leuk vind met goud of mischien past ze niet bij je.