Dank voor je antwoord. Dan ga ik gelijk op zoek naar een zilveren kettinkje! En leg ik 'm eerst 2 uur in het water. Het is nog heel "bewerkelijk" zo'n steentje zeg. Lijkt wel zo'n tamagotchi die je moet verzorgen Maar ik doe het met plezier, en als ie nou ook nog eens zou werken ben ik helemaal bij
Ik slaap nu al een paar nachten met mijn steen om, merk er weinig van (wordt gelukkig niet gewurgd door het kettinkje ) Heb vandaag mijn ei: spannend! Steen: doe je ding! [-o<
Vanmorgen na een nachtje maan kijken door mijn steentje heb ik hem omgedaan...en ik had een bijna positieve ovulatie test daarna....wiehoe! ben blij met me steentje....maar ik ga dr nog wel zelf 1 bij kopen want in deze steen zitten veel gekke streepjes ed....of hoort dat zo?
ik heb em gisteren binnen gekregen Maar heb em niet gereinigd ik ging er vanuit dat dat daarvoor nog gedaan is..
Je merkt het vanzelf...als je nergens last van hebt en je prima voelt dan issi schoon denk ik en als je wel last van dingetjes krijgt dan reinig je hem ff
Ik heb er ook eentje gekocht. Hij ligt alleen nog op te laden in het raamkozijn Volgens mij heeft er geen maan geschenen afgelopen nacht... En ik begreep uit jullie reacties dat ik hem eerst nog moet reinigen?! Moet je de steen s'nachts ook bij je dragen? groetjes Inger
morgen meiden, Blusvrouw: ik heb twee zilvere ringetjes gevonden waarbij de 1 een engel uitgevreesd is en bij de andere een vlinder. bij de een staat er dus onder believe in miracles en de ander belive in angels. kan geen kwaad denk ik.
Ik hou niet van slapen met kettingen en doe hem 's nachts af. Is dat een probleem? NB: ik ben van de lijst afgevallen
heejj meiden ik heb ook een hele tijd een maansteen gedragen. overdag had ik er geen last van en snachts sliep ik heerlijk alleen droomde ik over echt de gekste dingen en ik kon ook de volgende ochtend precies vertellen wat ik had gedroomt. daar had ik last van sinds ik de maansteen droeg. toen ik besefte dat het wel is van het steentje zou kunnen komen heb ik hem snachts afgedaan en het dromen stopte inderdaad ook. ik heb de maansteen al bijna 3 maanden niet meer omgehad.. maar ben wel zwanger geraakt ik hoop dat hij bij jullie wel zijn werk doet! Liefs xx
nou meiden..ik ben ongi geworden.. op naar ronde 3..! Hoop dat mijn maansteen armbandje zijn werk gaat doen.. [-o< Nou maar weer flink klussen.. en afwachten, afwachten en nog eens afwachten.. pfff... succes meiden.. groetjes marisss..
@Blusvrouw: Zijn er ook andere stenen die tegen een miskraam beschermen? Ik vind op internet dat je geen robijn moet dragen als je zelf al heftig en/of temperamentvol van aard bent dus voor mij is een robijn geen goed idee... En kun je ook meerdere stenen tegelijk dragen, of wordt dat afgeraden?
dat zou ik heel even na moeten kijken en meerdere stenen dragen kan wel maar je moet wel kijken of de stenen bij elkaar passen nou dames mij maansteen heeft toch zijn werk gedaan 3 overduidelijke posi testen vandaag! de foto staan in mijn album
GEFELICITEERD...ik had het net al even gelezen blusvrouw maar SUPER! HELEMAAL TOF...geeft me goede moed om door te gaan met deze steen liefs Eva
is regenboogmaansteen het zelfde als gewone maansteen? kijk deze site eens dames http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Maansteen.html
jeeeeeeeee gefeliciteerd meid jippie een zwangere maansteen! Onze eerste "tamagichi" steen heeft zijn werk gedaan! Hoe lang droeg je je steen al blusvrouw? OOOOOHHH ik krijg hoop en kriebels jullie ook dames? Heb nu een hanger en een armband om dat moet dubbel zo snel gaan ha ha blusvrouw ik heb 1 jade armband een maansteen en een rozekwarts kan dit bij elkaar? Kwa kleur is t kei leuk hi hi blond he