Ik kom mij hier ook even aanmelden, ik zit nu in de 13e ronde en ben vorig jaar aug. gestopt met de implanon. Door een te korte LF heb ik helaas al zoveel rondes gehad. In feb. naar de gyn. geweest en die zegt dat mijn LF geen belemmering moet zijn om gewoon zwanger te worden. (ik geloof het niet helemaal, ik mag in aug. terug komen als ik dan nog niet zwanger ben) Vandaag heb ik een maansteentje aan een hangertje gekocht. Wie weet wanneer het volle maan is?
hey lieverds dank jullie wel ik droeg de steen deze periode voor het eerst! dus er is hoop het dingt nog steeds niet echt bij me doot maar dat komt wel denk ik! @lammetje. die kunnen erg goed samen over de robijn trouwens en zijn verschillende soorten robijn
gefeliciteerd! mijn talisman is trouwens een roze kwarts met een kokopelli teken erop. dus misschien toch nog een greep naar een maansteen doen. ik hoop zo dat het voor mij ook gaat werken...
Blusvrouw: Gefeliciteerd! Leuk dat jij, met al jij stenen kennis, de eerste bent Ik heb sinds gister ook mijn steentje binnen, dus ik kan ook op de lijst om "mijn steentje bij te dragen". Maar als het goed is heb ik dinsdag mijn NOD, dus eigenlijk kan ik beter vanaf dan op de lijst voor de 1e ronde met maansteen. Tenzij de steen de komende paar dagen nog even goed zijn werk doet dat hopen we natuurlijk... Groetjes van Mia
Ik heb net naar aanleiding van dit topic een maansteen en rozenkwats ( geloof dat je het zo schrijft ) besteld via een web-site die hier werd vermeld. Voor de rozenkwats engeltjes zoo mooi en de maansteen voor de vruchtbaarheid en wat extra speciaal is hij is voor het sterrebeeld kreeft wat mijn overleden vader en vriend hun sterrebeeld is.......maar wie weet wanneer de 1 e volle maan is zodat ik hem op kan laden? En moet ik de andere ook opladen en zo ja hoe?
@blusvrouw: gefeliciteerd! Wat geweldig voor je! (En voor ons ook natuurlijk, zulke verhalen geven hoop ) Weet je toevallig of maanstenen je de toekomst laten zien? Ik droomde vannacht dat ik een positieve zwangerschapstest had... [-o<
dat zou wel gaaf zijn he leeuwtje! Hoop zo voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn zou echt wel gezellig zijn zitten we straks allemaal bij de februari mama s
@lammetje: ja, zeker! Ik zou zo graag nu al willen testen, maar ik heb net mijn ei gehad. Zou ietsie pietsie te vroeg zijn Maar eens even kijken of ik de komende dagen hetzelfde blijf dromen... EDIT: Check deze link: http://www.zahia.be/materialen/maansteen/32.aspx
1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER] * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! 2e maand maansteen
1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER] * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus 2e maand maansteen
Dank je Dizzy. Volgens die site zou het kunnen... Leuke banner heb je trouwens! 'Baby dancing', prachtige term
1e maand maansteen *lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER] * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah wachtende op 5de cyclus al 3 maand 2e maand maansteen
*lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER] * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah wachtende op 5de cyclus al 3 maand * Leeuw89 5e cycles 2e maand maansteen [/quote]