Maansteen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavanJ&D, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Colly moet je even terug lezen en dan blusvrouw zoeken die heeft de beste tips is (goolfie plaatje)alles staat daar super beschreven!
    En zet je even op de lijst dat is gezellig kunnen we mee duimen!
    Leuk een hartje trouwens.
    Blond steenbokje een maansteen moet wel je huid aanraken heb ik begrepen dus broekzak zou ik niet doen tenzij je hem niet om kan hangen natuurlijk..
    Cindybaby ik heb ook een armbandje regenboogmaansteen is kei leuk en heb er ook 1 aan een ketting in mijn bh hangen super power!

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

ik word doorgestuurd naar de gyn.
    Deze gaat onderzoeken doen om erachter te komen waarom ik niet ongi word en waarom het allemaal zo ongelooflijk belachelijk traag gaat met mijn cyclus....
    Mijn maansteen heb ik ook nog steeds om en mijn ei heb ik gehad...

groetjes

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

He meid,

Balen joh.Maar wel fijn dat er nu wel schot in de zaak komt.gewoon je steen blijven dragen mischien doet ze nog wel aan je cyclus

4. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster en gastouder
    hoi hoi

ik kon niet wachten haha
    en ben net snel een maansteen en een robijn gaan kopen en heb meteen een muziek geluks en baby bel gekocht.
    op mijn zakje stond 15 minuten onder stromend water schoonmaken?
    heb hem maar ff afgespoeld en snel in mijn bh gestopt haha
    want ik werd zeer duidelijk naar voren geduwd bij beide stenen.
    ik heb nu bij mijn rechter borst de maansteen en bij mijn linker borst de robijn.
    morgen is mijn nod dus denk niet dat hij nu al werkt maar er zijn al wel stukjes van mijn maansteen dus ik zie wel.

liefs my

5. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    o en zou iemand mij erbij kunnen zetten ik weet niet hoe dat werkt ik ben bezig met de 4e ronde en de 1e ronde maansteen en morgen is mijn nod

liefs my

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

je kunt de maansteen het beste 2 uutjes in een bakje water leggen voor een goed reiniging en de robijn die reinig je met wierook

7. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    o oke maar omdat ik zo ongeduldig ben heb ik hem al in mijn bh zitten is dat erg?
    en ik moet dat eerst ff wierrook kopen dat heb ik niet en moet je de robijn er dan bij leggen?
    en moet hij dan vanavond al buiten liggen en wat als het gaat regenen.

liefs my

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ha ha denkt straks iemand zooo die colly heeft het koud die heeft me een ..... zijn het je stenen in je bh! grapje
    Evamaria balen meid maar in ieder geval word er nu iets aan gedaan en hoef je niet machteloos eindeloos te wachten,

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

de steen leg je buiten bij vollemaan ik zou het wel even in de gaten houden krijg je klachten van de steen zou ik heb nog even reinigen

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    1e maand maansteen

*lammetje wachtende op cyclus
    *Lynn 1986 5e cyclus
    *Sylvia wachtende op cylcus
    * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER :D
    * Naiobi 2e cyclus
    * Leeuwtje83 3e cyclus
    *blusvrouw:ZWANGER! :D
    * Dizzy 3e cyclus
    * Evamariah wachtende op 5de cyclus al 3 maand ;)
    * Butterfly22 3de cyclus
    * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde
    * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre †
    * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER
    * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen
    * Beginneling, 3e cyclus
    * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen
    * colly 4e cyclus

2e maand maansteen

11. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    is goed bedankt
    maar als het nou regent mag hij dan ook buiten liggen?
    en ik ga hem straks wel ff reinigen maar moet zo gaan werken en morgen is mijn nod dus de kans is denk klein dat hij nu nog helpt.

lammetjte is heb ze zo goed verstopt dat niemand het ziet ik zat er zelf ook aan te denken hahahaha

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

de steen moet je lichaam eerste accepteren voordat hij gaat werken dit kan 4 dagen duren

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

Ik ben inderdaad heel erg blij dat er wat aan word gedaan en dat ik meer duidelijkheid krijg!

Ik vind de steen super....weet niet of ik al wat merk maar ja ik hoop maar dat ie me zwanger maakt en dat de echo bij de gyn gelijk een klein mensje laat zien ;)

liefs

14. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    oke thanks blusvrouw maar mocht het regenen en het is volle maan mag je hem dan ook buiten leggen?
    en als hij nu al dof is en er is nog geen volle maan hoe kan ik hem dan opladen of reinigen?
    gr my

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hoop doet leven ;)

Ik kan ook niet wachten op mijn NOD, hoewel ik volgens mij een late eisprong heb gehad, namelijk vandaag i.p.v. afgelopen vrijdagnacht... Gelukkig gisteravond nog geklust :D Dan moet ik eigenlijk mijn NOD ook opschuiven, maar ik laat hem lekker staan! Je weet het toch nooit zeker (gebruik geen ovulatietesten).

16. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    hoi hoi
    ben ik weer haha
    weer een vraagje ik heb mijn maansteen nu in een bakje met water gelegd en dat bakje afgesloten omdat ik zo moet gaan werken en een slaapdienst heb neem ik hem zo mee en dan kan ik hem over twee uur eruit halen en in mijn bh doen mag dat zo.

liefs my

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja dat mag zo ik zou hem met een schone doek drogen.en als her regend zou ik hem in een open raam laggen zodat hij niet erg nat regent

18. colly1

colly1 Lid

24 mei 2008
    66
    0
    0
    heel erg bedankt blusvrouw
    dan ga ik hem straks in mijn bh doen dan is hij lekker schoon en op het werk hebben wij ook wierrook dus dan maak ik de robijn vanavond schoon als mijn collega's weg zijn en hoelang moet je dat doen en moet ik hem erdan bij leggen?

liefs my

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik heb afgelopen zaterdag een mooie maansteen (hanger) gekregen van mijn schoonmoeder. Zij heeft hem van zo iemand die met edelstenen werkt (weet niet hoe je dat noemt). Omdat ik er niet bij was, moest ze een foto van mij hebben waar ik alleen op stond. Op die manier kon ze de juiste steen voor mij vinden. Ook heeft ze gezegd dat ik hem dicht bij mijn baarmoeder moest hangen, het liefst aan de binnenzijde van mijn slipje (met een veiligheidsspeld). (Dat heb ik nu dus ook gedaan.) Een keer in de maand moet ik hem reinigen/opladen. Dat moet ik doen door de steen 24 uur in een glas water te leggen. Op een gegeven moment (na een paar maanden) is de werking voorbij (hopelijk ben ik voor die tijd zwanger!) en dan zou ik een nieuwe maansteen nodig moeten hebben.

Ik ben reuze benieuwd.

Zelf heb ik vorig jaar een maansteen hanger gekocht bij De Tuinen. Dit omdat ik maar niet ongesteld werd na het stoppen van de pil. De maansteen kan je daarbij namelijk ook helpen. Het toeval wil dat ik op een gegeven moment die hanger na het opladen weer aan mijn ketting (had hem toen om mijn hals) wil hangen en dat dat steentje tot 3x toe uit mijn handen glipt op de badkamervloer. De derde keer was hij in stukjes gevallen. Ik balen, maar ik werd twee dagen later wel mooi ongesteld.

Ik wens jullie en mijzelf natuurlijk ook allemaal veel succes met de maansteen! Dat het ons maar mag helpen!

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

1e maand maansteen

*lammetje wachtende op cyclus
    *Lynn 1986 5e cyclus
    *Sylvia wachtende op cylcus
    * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER :D
    * Naiobi 2e cyclus
    * Leeuwtje83 3e cyclus
    *blusvrouw:ZWANGER! :D
    * Dizzy 3e cyclus
    * Evamariah wachtende op 5de cyclus al 3 maand ;)
    * Butterfly22 3de cyclus
    * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde
    * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre †
    * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER
    * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen
    * Beginneling, 3e cyclus
    * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen
    * colly 4e cyclus
    * Be Happy, 4e cyclus

2e maand maansteen

Ben zo brutaal geweest om mijzelf er ook even tussen te zetten... Voor de statistieken! :D

Deel Deze Pagina