Dat is eigenlijk ook wel een idee, met een veiligheidsspeld daar... is dat ook beter voor de vruchtbaarheid, of is dat alleen als je ongi wilt worden of voor je cyclus?
ik heb hem in me broekzak zitten. even vraagje: aangezien ik mijn maansteen van een vriendin heb gekregen, moet ik hem dan ook nog reinigen en hoe is het beste in dit geval?
Jeetje wat een spannende stenenverhalen komen er af en toe los begin er steeds meer in te geloven ben benieuwd hou mijn temp goed in de gaten om te zien of ik eindelijk een sprongetje maak en kan maken!
Is het wat om de kop te veranderen naar 1e cyclus maansteen kunnen we het beter bijhouden lijkt mij als je dan ongie word (wat ik niet hoop )schuif je op naar 2e cyclus goed idee? Er zijn altijd dames met een langere cyclus of korter dan is het beter om per cyclus te doen toch? Groetjes lammetje
hoi hoi het hoeft niet perse bij de onderbuik te hangen als hij maar op de huid ligt. @blondsteenbokje, ík zou hem wel even reinigen. @be happy, de steen raakt niet uit gewerkt als je hem tijdig oplaad.de steen reinig je met water minimaal 2 uur.opladen doe je met maanlicht. @colli1, de steen moet je een poosje in de rook houden 3 minuten daarna hou je hem in je handen en visualiseer je een fel blauw licht en denk je aan het opladen. oja be happy dat noemen ze soms stenen therapeut.maar dat zijn echt de mensen die de leefwijze volgen die bij de stenen en alles daaromheen. de mensen die het voor de hobby doen mogen de naam niet gebruiken
oke even wat vragen als ik een edelsteen haal mag ik hem dan zelf uitzoeken of moet een ander dat doen als ik hem heb wat moet ik dan als eerste doen en wanneer mag ik hem dragen moet je hem aan een ketting dragen groetjes melanie wat een vragen haha
Melanie als je even terugleest en blusvrouw opzoekt (goolfie plaatje) vind je hele goede uitleg over de maansteen effe zoeken veel succes! alles staater super duidelijk op!
ik heb het gevoel dat de maansteen niet bij mij werkt. ik slaap er niet beter van en onthoud dromen ook niet. Nou jah met het zwangerschap gedeelte weet ik het niet....
een steen zijn werking voel je niet de steen richt zich op een bepaald doel. beter slapen en dromen onthouden hoeft het bij jou niet te doen. stenen werken bij iedereen anders!soms wel lastig
Ik wilde hem niet echt gebruiken, maar ik heb een mooie hanger gezien van maansteen met amethyst, dus het leek me wel mooi. De hanger is wel open aan de achterkant zodat de steen wel op de huid ligt. En weet je al welke andere steen (behalve robijn) tegen miskramen helpt, ik lees een aantal verschillende dingen op internet, o.a. jaspis of aquamarijn.
pendelen heb ik wel gedaan maar dat doe ik niet meer omdat het voor mij te druk werd omdat ik ook aromatherapie doe
hey hey.. ik heb donderdag daar op die site iets besteld, en meteen via internetbankieren betaald.. maar nog niks binnen.. hoe lang heeft het bij anderen geduurt voor jeullie het binnen kregen?