Maansteen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavanJ&D, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    ik heb ook een steen bij spiritual garden besteld, ik had die na 3 dagen binnen.

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen meiden,

Ik wil jullie even vertellen dat ik waarsschijnlijk een poossje niet meer online kom bij dit forum!
    Misschien lees ik wel meer maar ik ben even een momentje helemaal op!

Ik heb gister lang gepraat met mijn lief en met Natassie en DeSsa.

Het is gewoon even een periode van verdriet.
    Ik ben nu 8 maand bezig en mijn lijf is helemaal van slag...het werkt al 10 jaar niet meer zoals het behoort te werken.
    Ik ben vanaf mijn 11 de ongesteld en altijd was ik super regelmatig..tot ik zwaarder wer en op mijn 14de mijn cyclus kwijt raakte...ik heb toen 7 jaar lang helemaal geen menstruatie meer gehad...

Op mijn 21 ste ben ik begonnen met een persoonlijk dieet en hiermee was ik 50 kg afgevallen...ik had mijn menstruatie terug..JOEPIE!
    Maar zodra ik anders ging eten (heb ook nog een eetverslaving BED..ook wel over compulsive eating genoemd).
    Ik vind het heel erg lastig om dus in moeilijke tijden lekkere dingen te laten staan en als ik hormonaal in de war word gegooit dan kom ik aan van 1 koekje...
    Dus toen ik 22 was weer op dieet en nu 23 weer op dieet...dit kwam meer door de mk!
    Nu ik weer op dieet ben ben ik al 10 kg kwijt in 3 weken maar dat weegt niet op tegen het verdriet wat ik heb over mijn lichaam...ik ben zo teleurgesteld in mijn lichaam!
    Ik ben nu 8 maanden bezig en hiervoor ook al een periode bezig geweest...maar nog steeds geen goed resultaat....

nu ik naar de gyn moet zegt mijn familie dat het goed is dat ik ga maar ze snappen mijn verdriet niet...(me moeder)....
    Dit steekt en doet zeer...ook omdat ik voor haar werk...en heel veel voor haar wil doen...daarbij komt dat een vreindinnetje vanme misschien PCOS heeft en graag kinderen wil....en ze heeft ook misschien poliepen of darmkanker daar heeft ze nu onderzoeken voor....

In mijn omgeving zijn al zoveel kindjes geboren en er zijn er weer een aantal zwanger en dat steekt gewoon heel erg op dit moment..!

Ik weet dat ik niet mag klagen en 8 maanden intensief bezig zijn is nog niet lang...maar omdat mijn lichaam faalt frustreert het enorm!

Ik ben altijd positief geweest en ik ging er altijd voor maar nu is het even op....

ik hoop dat jullie me nu een beetje begrijpen en snappen wat ik bedoel.....

Ik hoop dat jullie super snel zwanger zijn en gezonde kindje gaan baren want dat geeft ons allemaal weer moed.....

Liefs Eva

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    och eva meisje toch wat belen voor je .
    Ikw wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd ik snap heel goed wat je bedoeld ik heb hetzelfde een beetj alleen dan andersom ik heb anorexia "gehad" en eetbuien waar ik nooit van zal genezen vrees ik.
    Ik hoop dat ik je snel weer hier zie maar dan met een blijde mededeling!

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Dank je wel!

ik hoop jullie allen ook snel zwanger te zien ;)

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sterkte Evamariah! Blijf hopen, ook jouw tijd komt!

6. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi !

Gisteren heb ik een maansteen gehaald en mij werd tegelijkertijd ook een oranjerode carneool aangeraden. Deze steen zou ook bevorderend zijn voor de vruchtbaarheid. Dus ik loop nu met 2 stenen rond! ;)

Ik heb ze aan de binnenkant van mijn broek vastgemaakt, zodat ze mijn huid raken ter hoogte van mijn buik. Volgens de verkoopster was dat wel belangrijk..

Ik heb er verder helemaal geen verstand van, dus ik volg de aanwijzingen maar netjes op! ;)

Succes allemaal!

Groetjes,
    Roosje

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

he lieverd

wat ongelovelijk zuur voor je ik zal veel aan je denken en hoop je snel weer hier te zien met goed nieuws.

liefs monique

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

als ik hier even op mag in haken :oops: de steen hoeft ten eerste niet op de buik te hangen.en de 2 stenen die jij hebt mogen elkaar niet raken tijdens het dragen.denk ook dat je beter een jaspis of een robijn had kunnen nemen

9. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Jeetje, dat meen je niet! :confused:

Waarom is dat dan? Zoals ik al schreef, ik heb er geen verstand van en ben uit gegaan van het advies wat ik in de winkel kreeg.
    Raad je me nu af om een van die stenen weg te laten?

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

je hoef niet een van de stenen weg te laten als ze mekaar maar niet raken vanwege de energie van de stenen je zou er voor kunnen keizen de ene aan de ene kant en de andere aan de andere kant

11. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Dat heb ik sowieso.
    Maar waarom had ik beter robijn of jaspis kunnen nemen?

Sorry voor alle vragen!

12. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    misschien duurt het wat langer omdat heetv weekend er tussen zat?..
    maar dan zou hij vandaag wel komen hoop ik :D

@ eva meisje toch.. weet niet wat ik moet zeggen, dus wens je maar heeeeel veel sterkte en geluk..

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    dank je wel...hoop dat je steen je veel geluk brengt!

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Eva: sterkte meid....vind het vervelend om te horen...hoop dat het snel de goede kant op gaat en dat je dan hier terug komt met heeeeel goed nieuws!

Liefs

Syl

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

omdat die bij een vroege zwangerschap een miskraam tegen gaan

16. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ow, dan ga ik die toch maar halen.
    Bedankt voor je reactie!

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Evamariah: veel sterkte, ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je dan ook zwanger bent.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  19. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ben in mijn pauze even naar een andere winkel gegaan waar ze ook stenen verkopen.
    Deze verkoopster heeft de stenen bij me gemeten en blijkbaar heb ik de maansteen en jade nodig. De carneool was helemaal niet goed voor me :confused: De verkoopster in de andere winkel heeft me ook helemaal niet getest met de stenen.
    En ik heb een armbandje van jaspis meegekregen.

@Blusvrouw; bedankt voor je tip! Anders had ik niet eens geweten dat ik met stenen rondliep die eigenlijk niet bij me horen!

Groetjes,
    Roosje

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoe gaat dat meten dan?