Dan moet je je arm voor je uit strekken en dan krijg je een steen in je hand. Je andere hand moet je op je buik leggen. Zij legt dan een hand op je schouder en met de andere hand duwt ze jouw hand (met de steen) omlaag. En bij de ene steen had ik bijna geen weerstand (duwde ze mijn arm/hand zo omlaag) en bij de andere wel (bleef mijn arm/hand gewoon gestrekt). Nu kun je denken dat ze bij de ene gewoon wat harder duwde dan bij de andere steen, maar dat was echt niet zo. De stenen waarbij je geen weerstand hebt, zijn op dat moment niet goed voor je.
hmmm mijn splitarmband maansteen binnen een week al kapot balen.... Zou hij dan gewerkt hebben of gewoon en stom elastiekje ? denk het laatste aangezien ik geen eisprong kan ontdekken...
Album check Heb een plaatje van mijn maansteen neergezet. @blusvrouw: hoeveel kwaad kan het als hij in de zon terechtkomt? Op de fiets draag ik geen jas, momenteel, en schijnt de zon er dus op. EDIT: Rare camera... In het echt is hij niet zó geel, meer crèmekleurig.
Vraagje : waar kan ik het beste zo een maansteen kopen? ikwil er best 1 kopen maar ben bang dat het gewoon nep is dus hoe weet ik zeker dat ik een goeie koop. Groetjes Nadine
Nadine op de website van spiritual garden kun je van alles bestellen en heb je het in 3 dagen in huis succes!
wat je ook zou kunnen doen is in een grotere stad naar een stenen winkel gaan of een de tuinen / reformwinkel.
hey meis' het liefst de steen uit de zon houden wat je zou kunnen doen is de steen in je zak doen om het later weer om te doen
hoi meiden, Kun je depri worden van de maansteen of hele erge honger krijgen? Iemand ervaring mee? groetjes eva
dat een steen dit veroorzaakt kan bijna niet.zelf als de steen niet bij je past zal hij dit niet doen
... ... is het heel raar dat ik iedere dag m'n steentje onderzoek of er al een barstje in zit? Ik word gek van mezelf! Ik heb namelijk het idee dat er wel een stukje van af gebrokkeld is. Hij is niet meer helemaal glad... Ik heb overigens sinds vandaag een rare pijn in of achter m'n borstbeen (borstkast). Zo'n soort pijn dat je niet durft te ademen, maar dat kan ik wel en dat heeft geen effect. Kan dat met die steen te maken hebben? Ik draag 'm wel daar.
het kan zijn dat je steen gewerkt heeft ik zou hem af doen een nachtje reinigen en dan over morgen weer omdoen
je moet hem gewoon een paar uur in een bekje met water doen en zorgen dat er 24 uur tussen zit voor je hem weer omdoet
hey meiden, Mijn maansteen is ook aan het afbrokkelen..... ook heb ik een afspraak bij de gyn op 16 juni....dus ik laat het jullie wel weten wat er uit komt! Moe tik trwns nu mijn maansteen reinigen dan... Ik ga hem wel missen want ik draag hem altijd behalve onder de douche! liefs eva
Het benauwde gevoel kan ook komen van het weer beginneling het is nat en warm krijg je wat moeite met ademhalen dat heb ik namelijk ook het is nu ook wel erg ... weer op het moment!
hallokes waar kunt je dat halen zo een maansteen en helpt dit echt zo goed als hier staat geschreven ? en wat moet je er dan mee doen eens je hem hebt ? en hoe werkt dit groetjes van ons
een maansteen is een edelsteen.die een natuurlijke werking heeft en het heeft een zeer goede werking voor vrouwen die zwanger proberen te worden.je kunt hem kopen bij reformwinkels/stenen winkels. je moet hem dragen op je huid zondat de steen zijn natuurlijke werking kan doen na dat je hem gereinigt hebt.verder hebben veel meiden er veel aan gehad.