Mag je de steen pas aan als hij in de volle maan heeft gelegen? Hij ligt nu in een bakkie water. Maar wil hem morgen eigenlijk al aan. Mag dus nog niet?
Hallo! Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Kim, 24 jaar en nu 9/10 maandjes bezig met hopende op een wonder. Ik heb geprobeerd niet mee te kletsen maar nu het toch wat langer duurt heb ik toch wel de behoefte om mee te kletsen. De reden dat ik niet mee kletste was omdat iedereen zegt dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn. Maar leuker gezegd als gedaan . Om een lang verhaal kort te maken. Na het lezen van de topic ben ik gelijk naar de winkel gegaan om een maansteen te halen. Alle beetjes helpen denk ik maar. Dus ik hoop dat ik me bij jullie mag voegen 1e ronde maansteen. Ik weet alleen niet hoe ik me toe moet voegen aan de lijst. liefs Kim
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde eerste ronde maansteen
hey meis heb je er bij op gezet! en welkom hier.tegen mij werd het ook gezegt hoor maar ok moet toch zeggen dat het ook fijn is als je van je af kunt schrijven hoor als je vragen heb stel ze.
Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden? Wil de steen graag aan Mag dat al, of moet hij perce eerst opladen? Enne, mag ik ook op het lijstje We zijn net aan onze 1e ronde begonnen, en 1e ronde maansteen dus ook Hij is wel mooi hoor!
hey meis sorry je vraag was me ontglipt je kunt de steen nu omdoen.en dan volgende week is het volle maan dan kun je hem op laden.de lijst doe je door te quoten en dat de de haakjes weg halen dan je naam erbij zetten
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen
Ik heb vandaag ook een maansteen gekocht bij de tuinen. Het was de laatste haha hoe zou dat nou komen? maar nou vroeg ik me af kan ik hem al meteen dragen of moet hij eerst in het water of in de volle maan? iedereen zegt weer wat anders. En waar dragen jullie hem? Mag ik ook op de lijst 8e ronde en 1e ronde met maansteen! Hopen op veel zwangeren deze maand hihi Groetjes snoopy
Hoi Blusvrouw Je bent toch wel de "moeder" op dit topic he haha. Bedankt ik heb idd al veel terug gelezen en ga hem nu 2 uurtjes in het water leggen en ga hem dragen in mn bh Nu maar hopen dat ie zijn werk doet, ben normaal helemaal niet van dit soort dingen maar ja baadt het niet dan schaadt het niet toch. Groetjes Snoopy
Heb hem vandaag aangehad en voel me er heel blij mee! Hopelijk werkt ie goed Al lijkt het trouwens alsof er onderin een scheur zit... Dat was al toen ik hem thuis kreeg. Zijn er toevallig foto's van een 'nieuwe' steen en wanneer hij een barst heeft? Ik draag hem aan een zilveren ketting.
een steen zal altijd wel vormen hebben van scheurtjes omdat het toch natuur is.ik zou je steen even goed bekijken en eventueel fotos maken.zodat je zeker weet dat het een nieuwe scheur is. hoe is het met de meiden van de lijst?
Nou morgen is mijn NOD, en ik weet het niet hoor. Heb sinds 3 dgn na m'n eisprong al bruinverlies. Weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Heb ook al een paar dagen het gevoel de duivels op bezoek te krijgen. Heb wel positieve verhalen gelezen van vrouwen met bruinverlies, dus het is nog niet helemaal bekeken. Afwachten afwachten! Ohja en m'n maansteen ziet er niet meer zo mooi uit, vele scheurtjes en brokkeltjes vanaf. Mocht het deze maand niet raak zijn haal ik denk wel even een nieuwe. En jij Lynn1986? Al test neigingen? Symptonen?
neej hoor...en je moet ook niet naar mijn banner kijken....zies raar,...die heb ik tegelijk met ff staan want die zegt dat ik woensdag ongi moet worden....ik heb verder geen symtomen alleen dat mijn booobs niet zeer doen en dat doen ze altijd naar mijn ei...dus ben soms bang dat ik mijn ei helemaal niet heb gehad