Dat kan natuurlijk ook een symptoon zijn he... niets voelen, i.p.v. al die kwaaltjes altijd tussen ei en NOD in... Is dit jouw eerste maand met de maansteen?
en hebben ze bij jou ook gependelt voor een steen? ik hoop het zo dat we met de steenen in een keer zwanger zijn!@
Nee niet gependeld. In het winkeltje waar ik 'm kocht waren er nog maar twee en ik moest van de mevrouw zelf voelen waar ik het meest tot aangetrokken voelde.
okeej jah zo kan het ook dnek ik...weet ik verder niet heb er dan ook niet zo veel verstand van...zei had er 5 liggen en zei dat er maar 1 tje geschkt was voor mij..
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen hoi dames hier de lijst zoals je ziet 3 zwangeren.
joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb mijn eisprong dat betekend dat ik weer een normale cyclus van 28/29 dagen heb en daar ben ik heel blij mee want de laatste 2 waren 37 en 44 dagen en dat duurde me veeeeeel te lang! Gister mijn maansteen gekocht en omgedaan zal die nu al zn werk doen Mag ik ook op de lijst? Liefs snoopy
ohw ik wil ook een joepei eisprong geef je me een paar hormoontjes mee snoopy ? zeg maar wat ik op de lijst moet zetten welke cyclus je zit zet ik je erop op die voorwaarde dat jij me ook een eisprong geeft ha ha grapje
Hoi lammetje, haha ik zal mijn best doen voor je! Snoopy1983 8e cyclus 1e ronde maansteen Alvast bedankt! Groetjes snoopy
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen hey meis heb je er op gezet maar lammetje krijg nog wel de hormootjes hoor! want ze verdient het
Na een tijdje hier mee gelezen te hebben heb ik vandaag ook een maansteen besteld Hoop dat ie snel binnen is enne.. dat ie zijn werk doet natuurlijk hihi
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni wachtende op 1e ronde met maansteen
Snelle update voor de lijst: ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben, maar ik ben wél overtijd! *Duim duim duim*
Hoi, Mag ik ook op de lijst? Ronde 4 na ma, 1e ronde met maansteen.. Bedankt! Groetjes, Roosje Ps. @leeuwtje; knap dat je nog zo lang kunt wachten!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni wachtende op 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen Heb mezelf er ook ff bijgezet..