Hey meiden Als ik dat lijstje zo zie .... Zou het dan echt helpen ? Of gewoon puur toeval zijn ..? Liefs Melanie
ik geloof er heilig in dat de stenen helpen.het is een natuurlijk product met krachten uit de natuur.
ik hoop dat ie van mij werkt ik heb er 1tje van blusvrouw vorige maand ben ik hem gaan dragn toen was ik al in e helft van mijn cycles, en toen niet zwanger en nu de hele maand dus we zullen zien!
Thanks blusvrouw en snoopy jullie zijn kei lief ik hoop dat het gaat helpen! Ik ben ook vandaag overgestapt naar 2x borstvoeding ipv 3 hopen dat de cyclus nu weer op gang gaat komen en natuurlijk met de maansteen en teunisbloemolie en( lekker sexen ). Nou moet het goed komen! Leeuwtje spannend! Hoe ziet je steen er uit scheuren?
hey dames hoe zit dat met je maansteen opladen?. oja heel gek maar ik had ook een armbandje met maansteentjes.. en laatst breken zomaar uit het niets een paar steentjes.. en gister is die hele armbanje gebroken ps/ dit is mijn 1e maand met maansteen, en cyclus 12
dankje ik ga het ff zoeken daar.. maar is dat niet raar als zomaar steentjes breken? misschien gek maar zoek soms overal wat 8ter
als stenen breken betekent dat de steen zijn werk gedaan heeft aangezien de maansteen meerdere doelen heeft is het aan jou te kijken wat hij voor jou heeft gedaan
Welke leeuw bedoel je? Voor mij wel, in ieder geval. Pff, voel me ook echt vreemd. Gevoelige (.)(.) en weinig tot geen eetlust. BM is ook erg aan het 'rommelen', lijkt op ongi maar is het niet? Waarom lijken de symptomen voor een ongi en een zwangerschap ook zo op elkaar?!?
dat heb ik me ook al gevraagd hihi het voel echt zo aan maar ja het kan 2 kanten op gaan lastig is het zeker
oke thnx.. mijn hangertje van maansteen zitten nu ook veel inwendige scheuren in, en hij verkleurt een beetje, beetje geel wordt hij, en hij heeft echt een bruin,geek vlekje ook gekregen.. ps/ nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni wachtende op 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen
Hallo dames. Ik ben 5 juni gestopt met de pil. momenteel ongi (bah). Heb erg lang de pil geslikt en weet bijna zeker dat mijn cyclus straks weer onregelmatig is en dat ik dood ga van de klachten, hahah (daarom ben ik ook met de pil begonnen) dus, ik denk ik koop alvast mijn maansteen, werking is ook goed tegen klachten en ook veel meer nog. woensdag 18 juni (19.30uur) is het weer volle maan dus opladen dames! Niet vergeten! Nieuwe maand nieuwe kansen. success jullie allemaal! groetjes