Die wolkjes had hij bij mij van begin al eigenlijk.... kanje je steen nog eens reinigen? Ik moet hem nog opladen, doe ik maandag. Maar moet hij daarvoor of daarna nog gereinigd worden of niet?
Ow, dus bij een wolk heeft hij ook zijn werk al gedaan? Ik dacht alleen als er aan de buitenkant iets te voelen was
nee zeker niet inwendige scheuren dof worden uit wendige scheuren dof worden kan ook betekenene even reinigen en op laden
heey blusvrouw! ik heb toen een maansteen van jou gekregen, maar die dag erna keek ik hem eens goed na en er zit een soort scheurtje in een mislukt scheurtje.. wat is dit dan? of is deze mischien al gedragen? xxx
Hallo Meiden! Las net de berichten en ben direct mijn maansteen op gaan zoeken. Normaal kan ik nooit iets vinden in huis, maar dit keer vond ik 'm op het 2e plekje waar ik keek, aan een lange roze veterketting, zodat ie dicht bij m'n baarmoeder enzo zit. Heb al eerder een armbandje om gehad, toen had het effect op m'n cyclus, maar heb hem af gedaan, weet niet meer waarom. Ga 'm nu weer trots en vol goede moed dragen! Ben benieuwd. Cyclus klopt misschien niet, zit aan de clomid, dus het schommelt volgens mij een beetje. Wens jullie ook veel succes! Groetjes Debbie
rode japis kun je op laden door de steen in je handen te houden en een lichtblauw licht te visualiseren die door je handen gaat hierbij denk je aan een steen opladen jaspis is een makkelijke steen dus dat scheeld een hele hoop
ik heb mijn armband gisteren ontvangen. Ik vind hem erg mooi. Ik hem hem gelijk omgedaan, maar moet ik toch eerst reinigen? en dan wachten tot de volle maan .of kan ik hem nu gewoon dragen tot de dag voor volle maan en dan reinigen en daarna in de volle maan doen?
Ik ben altijd al iemand geweest die veel droomt althans dat doet iedereen zeggen ze maar ik weet ze 's morgens altijd nog zeg maar in tegenstelling tot mijn man die nooit weet wat hij gedroomd heeft Maar het lijkt wel sinds ik een maansteen draag dat de dromen nog intenser zijn en ik droom echt veel verschillende dingen zeg maar. Zal wel niets met de maansteen te maken hebben maar vind het zo vreemd Zijn er meer meiden die meer of gekkere dromen hebben sinds ze de maansteen dragen?
Ik ben helemaal enthousiast geworden door jullie verhalen Ik zei net tegen me vriend we gaan dadelijk langs de tuinen haha. Maar nu zag ik dat het pas 18 juni weer volle maan is. Als ik dan dadelijk een maansteen ga kopen heeft het dan wel nut om hem om te doen voor die is opgeladen? En ik heb mijn eisprong al gehad dus beter volgende cyclus of niet? Wij gaan beginnen met IUI volgende cyclus kan de maansteen dan ook helpen?
Ik wou ook nog even vragen moet het persee aan een echt zilvere ketting? Of mag het ook een nep zilvere ketting zijn?
Hoi, Via via dit topic gevonden. Heb bij mijn 1e kindje de maansteen en robijn gedragen. Kan ik die bij een volgende zwangerschap ook weer dragen of moet ik nieuwe stenen kopen?
Ik heb een nieuwe maansteen gekocht. In tegenstelling tot de vorige ben ik met deze wel blij! Dus deze blijf ik wel dragen. Mag ik misschien ook op jullie lijstje?
hoi meiden, @pixie,ik zou de armband eerst reinigen om dat je heb eigen moet maken. @snoopy,dromen kunnen inderdaad intenser worden.mischien bied een oog amulet uitkomst voor je? @veertje, een maansteen kun je reiniggen en dan om dat en de 18de opladen.het is een steen die help voor vruchbaarheid dus iui is daar ook voor!het liefst een zilveren ketting of een vetertje kan ook. @janne,hoelang is het geleden als ze al een jaar of 2 stil liggen zou ik toch even nieuwe kopen. @saffie ik zal je er op zetten welke ronde is het voor je? en de rest van de meiden hoeist hier? xxx
Blusvrouw heel erg bedankt voor je antwoord alvast zit alleen nog met een nieuwe vraag haha. Ik heb dus vanmiddag een maansteen gekocht met een echt zilvere ketting. Nu kom ik thuis en zie dat er een klein barstje in de steen zit. Is dit erg? Werkt hij dan nog wel? En hoe vaak is het volle maan? Heb me daar nog nooit mee bezig gehouden. En is het niet erg dat ik hem niet gelijk oplaad? Sorry voor alle vragen maar ben er nog helemaal niet bekend mee en wil graag alles proberen. Bedankt! Liefs Veer