Blusvrouw wat doet een oogamulet als ik vragen mag? Ik heb de steen trouwens niet aan een zilveren ketting maakt dat heel erg uit? Groetjes snoopy
Help, mn ketting is kapot komt meer door mezelf hoor heb hem om mn nek en zat er beetje mee te spelen en dat hangertje wat in de steen zit liet los. Nu heb ik hem wel weer terug geduwd maar ja straks verlies ik hem. Kan ik hem nu ook los dragen in mn bh ofzo?
hoi hoi het maakt niet uit dat de steen een barstje heeft dan hebben ze ook in de natuur.en als de steen reinigt en dan de 18de op de 19de in de volle maan leggen is er niets aan de had.volle maan is ongeveer om de maand. een oog amulet maak je dromen rustig en help je ze te begrijpen.en een steen kun je ook aan koortje hangen of in je bh dragen maar ze mag absoluut niet aan goud omdat goud ook edel is.
Dank je wel blusvrouw als we jou toch niet hadden Die van mij hangt aan een goudkleurig kettingkje maar zeker geen goud. En wat die dromen betreft ik vind ze niet erg maar vond het gewoon typisch
Is zo weinig opladen dan wel genoeg? En waar kan ik precies vinden wanneer het volle maand word want die willen we dan natuurlijk niet meer missen En Blusvrouw word je nog niet gek van al die vragen
dat is zeker genoeg hoor je kan zelfs nog wel een keer overslaan als het echt moet in de meeste agenda's/kalanders staat het als anders kun je het nog op zoeken via google.en die vragen vind ik niet erg hoor ik help graag.
Hoi, Ik was hier enkele weken geleden ook geweest met de vraag of mijn steen een maansteen was. Maar ik ben eruit, ik heb hem meegenomen naar een spirituele beurs bij ons in de wijk. En wat blijkt... het is een Botswana Agaat. Ik heb de steen gehad van m`n vriendin en heeft haar veel geluk gebracht met haar 2e en 3e zwangerschap. En ze heeft hem nu doorgegeven aan mij, en ben er helemaal gelukkig mee. Nou de steen staat nog altijd in mijn album voor die persoon die hem nog een keer willen zien. http://www.dehandreiking.com/2/userfile ... tswana.htm Groetjes Wendy
Blusvrouw toch heel erg bedankt dat je de tijd en moeite neemt om onze vragen te beantwoorden Hopelijk mogen we allemaal snel effect hebben van onze steen O ja en mag ik nu ook in het lijstje we zijn nu 20 maanden bezig en dit is de eerste cyclus met maansteen.
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni wachtende op 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen 2de maand/cyclus maansteen *Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen
Ik dacht dat het morgen volle maan is? Ik droom altijd enorm veel, vooral met volle maan en mijn menstruatie. Het lijkt bij mij nu MINDER te zijn.. vanacht wel weer heel erg maar het wordt dus volle maan, dus verklaarbaar. Maar vorige week was het rustig in mijn hoofd 's nachts
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni wachtende op 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Beginneling 4de cyclus Ik heb even mezelf rood gemaakt en bij de 2e maand erbij gezet. Ik draag nog gewoon dezelfde steen... Heb van het weekend lopen zoeken maar nergens hadden ze er 1 voor mij... dan moet t misschien zo zijn.
hoi hoi, ik heb een vraagje @ Blusvrouw, misschien dat de antwoord wel ergens staat maar ik kan het niet vinden of ik lees zo als gewoonlijk erover heen. mijn vraag is: stel dat bewolking is tijdens volle maan kan de maansteen dan wel goed opgeladen worden? is er wel dan voldoende energie voor de maansteen om goed te werken? alvast bedankt. Marial
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus *Lynn 1986 5e cyclus *Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger *blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni wachtende op 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Saffie,4de ronde,eerste met maansteen 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Beginneling 4de cyclus Ik heb even mezelf rood gemaakt en bij de 2e maand erbij gezet. Ik draag nog gewoon dezelfde steen... Heb van het weekend lopen zoeken maar nergens hadden ze er 1 voor mij... dan moet t misschien zo zijn
Ik ben door naar de volgende ronde... * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen Wanneer is het nu weer volle maan? Is het dan ook verstandig om de steen eerst weer is te reinigen? Alvast bedankt weer! groetjes Inger