1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus Willen de mensen die de lijst aanpassen de quotes weghalen? Anders is daarna alles weg en moet het weer opnieuw!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Dizzy 3e cyclus * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus Willen de mensen die de lijst aanpassen de quotes weghalen? Anders is daarna alles weg en moet het weer opnieuw! Heb mezelf er maar weer opgeplakt! Hoop dat het zo goed is!
hey lieve meiden ik heb mijn eerste echo gehad ik was aleen iets korten zwanger dat dat ik dacht maar dat maakt mij helemaal niets uit.we hebben het gezien en een heel mooi knipperend hartje!
Proficiat blusvrouw! Ben superblij in jouw plaats; ik wacht nog effe af in spanning. Ovulatiedag vandaag dus... het is nog mogelijk voor deze maand!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus Ik ben door naar de 2e maand helaas
ik had een maansteen in m'n kussensloop liggen , die maand ben ik toen zwanger geraakt. Had hem van een collega gekregen die hem absoluut niet meer wou na 3 kinderen. ook bij haar had het effect.
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Butterfly22 3de cyclus Niet zwanger * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen Ik ben helaas ook door naar de volgende ronde... X Inger
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia wachtende op cylcus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen Ik heb mezelf uit het eerste rijtje verwijderd
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen
veertje,ik kom uit velp bij arnhem dus das ook niet ver weg hihi ja was echt heel erg super dat hartje