1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen
Ik heb gisteren ook een maansteen gekocht! Ik hoop echt dat het snel raak is.. Dit is mijn eerste ronde trouwens.
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen
Heb ook een maansteen gekocht en mezelf aan de lijst toegevoegd. @Noor83, als je even aangeeft in welke ronde je zit voeg ik jou ook wel even toe als je dat wilt. Groetjes, Giegel
Blusvrouw ja ja ben ik weer met een vraag Ik heb dus gisteravond voor ik na bed ging (het was al donker) gekeken waar de maan ergens was. Maar ik zag de hele maan niet Zowel aan de voor als achterkant niet :x Toch heb ik de steen aan het raam gehangen en het raam open gezet. Zou hij nu dan wel goed opgeladen zijn : Echt zoo vaag dat ik nergens de maan zag.
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Lynn 1986 5e cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * Leeuwtje83 3e cyclus Niet zwanger * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Aquilegia, 8ste ronde na MK, 14e ronde na Sterre niet zwanger * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Beginneling, 3e cyclus Niet zwanger * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Veertje23,20ste ronde 1e met maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen 2de maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen Noor83 toegevoegd aan de lijst
Goed Ik heb het idee dat er wat scheurtjes ontstaan in mijn steen. Maar heel klein, dus misschien HOOP ik het alleen maar haha.
hey dames dit was mijn 1e ronde met maansteen wel cyclus 12 maar ben zwnager het grappige is, dat mijn armbandje 1 week voor de test is geknapt.. en de ketting op de dag van de test in de wc is gevallen.. doorvoor begon ie al te verkleuren en scheurtjes te krijegn als of ik het niet meer nodig had
Houden jullie (vooral degene die snel zwanger zijn geworden) de maansteen de hele dag en elke dag om? Omdat bij ons vrijwel niemand weet dat we proberen een derde te krijgen, ben ik zo bang dat anderen het door krijgen als ze de maansteen zien. Verbergen onder kleding is een optie, maar vind ik zelf vrij lastig.
Wow! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg na 12 cyclussen. Geniet ervan! En laten we hopen dat die maansteen jullie een handje heeft geholpen... geeft ons ook weer hoop hier
hallo...........! Zo'n maansteen he kun je gewoon bestellen via internet? En maakt niet uit wat voor 1 en kleur bla bla. Ik heb er 1 gevonden maar ze hebben alleen in 1 kleur beige ofzo. welke site heb je keuze uit kleuren.? liefs loesmari ps: is het steen zonder ketting of krijg je die erbij?
hoi allemaal, ik heb de steen nu een paar weken bij me. behalve de laatste week. ik had hem namelijk in mijn bh gestopt, en kon er ook niet uit vallen. nu was ik aan het werk en moest ik bukken en vloog zo mijn t-shirt uit. ( echt vliegen ) nu weet ik niet of het een teken is maar ik durfde hem even niet meer aan. omdat ( nuchter als ik ben ) ik bang was dat ik hem zou verliezen... nog even en dan weet ik of ie gewerkt heeft. vandaag ga ik hem weer aan doen. groetjes
Ik heb hem overdag in mijn bh aan de kant van de beugel zodat ie goed vastzit en niemand het ziet en 's nachts ligt ie onder mn kussen.
mijn steentje is gewoon doormidden gebrokken,HELEMAAL! ik moest zaterdag plassen, ging zitten en hij viel zo uit mijn shirt! naja ik HOOP dat het iets betekent, maar ben bang van niet ....
nou ik heb hem gewoon lekker om mijn pols .. armbandje met veel steentjes ..ik draag het ook gewoon naar mijn werk. @noena... GEFELICITEERD geniet ervan. wat fijn voor je dat het nu dan raak is nou hopen we alle dames dat het wel aan de maansteen lag hahaha