Ik ben van het weekend na een parabeurs geweest en veel info gehad over stenen. maar het beste is om hem met een hematiet en kristal te reinigen en ontladen. en 1 keer in de 3 a 4 mnd opladen ia vollemaan onder stromend water etc is niet nodig en snachts mag je je steen best afdoen Dat er een barst etc in je steen zit hoef niet persee te zeggen dat ie zn werk heeft gedaan er kan ook een barst inkomen omdat de steen niet bij je past
hematiet en maansteen kunnen absoluut niett samen.dus ik zou het niet proberen.stenen breken trouwens niet als ze niet bij je passen ze doen dan alleen hun werk niet en kunnen klachten geven.
en waarom kan het niet samen? dit is mij zo vertelt door een ervaren iemand dus niet via internet etc dus diegene zou dr echt wel verstand van hebben het enige wat ik dus kan bedenken dat het niet samen kan is omdat het ontlaad en daarom moet je hem met bergkristal weer opladen
nou je hoeft niet uit te vallen ik ben zelf een stenen therapeute al 4 jaar ben ik bezig om mijn kennis op peil te houden ik heb nu 6 cursesen gehad en geef deze antwoorden gewoon om dat ik weet dat veel stenen verkeerd gebruikt worden.een hematiet VERSTOORD de chemie van de maansteen waardoor de steen onbruikbaar word en ook niet op te laden is
Ik val je niet aan Ik zeg alleen wat ze mij hebben vertelt en dat zei neem ik aan niet uit dr nek zal kletsen Hun hebben setjes om de boel op te laden en te ontladen en dat was voor alle stenen. Maar iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen dit is alleen info wat ik heb gekregen.
iedere steen heeft een andere chemie dus z'n setje kan echt nooit voor alle stenen zijn een robijn mag je helemaal niet ontladen.een tijgeroog leg je in de zon.enzo heeft elke steen een verschillende behandeling nodig.en ze kunnen jou die info wel hebben gegeven twijfel ik niet over maar een hoop stenen kunnen niet met anderen.het heeft te maken met de hardheid van de stenen en hun chemie
Ik heb het zelf nagevraagd hoe en wat Maa over 2 of 3 weken ga ik weer dan zal ik het nogmaals eens vragen want ik wet zeker dat we het over de maansteen hebben gehad (mn vriendin heeft nl een maansteen gehaald daar met een oplaadsetje)aanbevolen door haar er zijn idd stenen die een andere gebruiksaanw hebben maar dat zijn er maar een paar en daar valt idd een tijgeroog onder (die mag je nl ook niet elke dag dragen)
dan zal ik wel uit me nek lullen denk ik.ik heb 4 therapeuten in mijn familie ik ben ben opgevoed met stenen en tarot enzo.maar laat maar ik heb er geen behoefte aan dat ik in twijfels getrokken word hier
Ik wilde jullie even laten weten dat ik een maansteen ring en hanger heb besteld. We zijn dan wel niet voor het echt aan het klussen maar dan heb ik het alvast in huis he Het is trouwens wel de steen voor mijn sterrenbeeld, al weet ik niet of dat invloed heeft op iets. FF alles op een rijtje: - 2 uur in water leggen. - daarna afspoelen en opladen in het maanlicht van een volle maan. Nog andere dingen die ik moet doen?
hoi blusvrouw ik hoop dat we ons snel zwanger gaan voelen lijkt me erg fijn om dat te voelen maar ik moet nog veel geduld hebben hihi en dat is erg moeilijk x my
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Inger 1979, 6e ronde na mk 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2de met maansteen
zag jullie topic en wilde laten weten dat ik de eerste ronde in de MMM een maansteen ben gaan dragen en jawel hoor: zwanger! Durf hem nu alleen niet meer af te doen, gek he........