JAAAA nog een positief verhaal over de maansteen, eerste ronde ZWANGER! Weet niet of het daardoor komt gebruikte ook voor het eerst etospillen maar maakt niet uit waar het ligt! Speciale dank voor blusvrouw bedankt voor je adviezen! Liefs snoopy
Maansteen besteld! Zit al in ronde 19...... als het even tegenzit vanaf morgen/overmorgen ronde 20.. Wanneer is het volle maan? Iemand een idee? Heb 'm net besteld, dus moet nog een paar dagen wachten... Alle zwangere: GEFELICITEERD!
Ik ben ook echt heel benieuwd of het bij ons zo mag zijn met maansteen. Zou wat zijn hey 21 maanden bezig dan IUI met maansteen het zou fantastisch zijn...zucht we dromen verder haha. Ladyzorra jij ook al zo'n tijd bezig succes meis!
O ja en ik vind het trouwens super leuk om al die positieve verhalen te lezen geeft echt weer wat hoop.
Dat zijn echt positieve berichten, gefeliciteerd dames! Ik zit nu in ronde 6, in ronde 5 maansteen gekocht die direct al gebarsten was, blijkt nu dat deze ook voor de darmflora werkt, dus de steen heeft zijn eerste werk al gedaan vorige maand, echt gek had die eerste week met steen een hele dikke buik en last van mij darmen, hoge temperatuur en nu heb ik de klachten al die jaren had ineens niet meer haha... Nieuwe steen aangeschaft en nu een volle ronde met maansteen, mijn nod is aanstaande woensdag, de steen vertoond meerdere barsten dus ik ben erg benieuwd of ik ook op het ZWANGER lijstje mag....
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2de met maansteen
zo kelly en snoopy jullie staan als zwanger nu Gefeliciteerd Marisss.. je staat op beide lijsten. wachtende ronde 1 met de maansteen en 4e ronde, 2e ronde met maansteen . Neem aan dat de 2e nu klopt. mag je dan af van 1e maand?
@ Mona voor jou word het dus ook heel spannend er word geduimd voor je! @ Ladyzorra idd soms om erg moedeloos van te worden nu maar hopen dat de maansteen ook ons geluk mag gaan brengen.
Ja vooral omdat er niks aan de hand is met ons, volgens de gyn... Dan ga je toch denken, ben ik nou gek... Wij krijgen einde van het jaar evt IUI... maar ik ben wel al 32 dan....
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Luna 888, 4de ronde, 1ste wachtende met maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen
Hallo dames. Alle zwangeren gefeliciteerd Alle niet zwangeren veel suc-6. @ blusvrouw. Mijn maansteen is vanacht voor de 2de keer deze cyclus van het haakje afgegaan. De vorige keer heb ik hem weer hersteld maar nu krijg ik het pinnetje er niet meer in. Ik slaap s'nachts ook met de ketting om, misschien dat ik erop gelegen heb ofzo. Maar moet ik nu een nieuwe kopen?
mijn vriendin heeft ook een maansteen om en ze zei dat er barstje in zou komen als je op dat moment vruchtbaarst bent. En dat de maansteen echt gaat barsten als je zwanger bent. klopt dit? Ik ben daar wel benieuwd naar. meer mensen die hier ervaring mee heeft? En kloppen die barsten in de maansteen?
Bij ons is er ook niet veel aan de hand. Ik heb een goede eisprong en mijn vriend heeft perfect zaad. Alleen mijn baarmoederslijm matcht niet met het zaad van mijn vriend. Ik heb een te hoge zuurgraad waardoor de zaadjes dus niet verder komen. Wel gek dat ze jullie zo lang laten wachten terwijl je al wat ouder bent( niet lullig bedoeld). Veel sterkte en succes met alles. Liefs Veer
het klopt niet helemaal hij barst als hij zijn werk heeft gedaan.dus dat je zwanger bent dat je cyclus op orde is enz.de maansteen is een steen met meerdere functies. @butterfly.doe hem in je bh meestal als hij er af valt dan is het meestal dat hij zijn werkt gedaaan heeft maar draag hem nu in je bh
@blusvrouw bedankt voor je reactie. over 10 dagen zullen we het zien maar omdat het pinnetje uit de steen is dacht ik dat ik er misschien op had gelegen en dat hij er daarom af was. de vorige keer heb ik het pinnetje er weer ingedraaid maar nu kan dat niet meer. dus heb hem nu in mijn bh gedaan.
Hey, je mag mij op het lijstje bij de tweede cyclus met maansteen zetten. Jammer genoeg was het vals alarm deze maand.
er zijn idd stenen die een andere gebruiksaanw hebben maar dat zijn er maar een paar en daar valt idd een tijgeroog onder (die mag je nl ook niet elke dag dragen)