Oei, vorige bericht misgelopen bij de quote. @ blusvrouw: klopt het dat je tijgeroog niet elke dag mag dragen? Ik heb een ring met tijgeroog die ik elke dag droeg omdat hij staat voor bescherming tegen negatieve invloeden en omdat ik hem ook nog eens mooi vond. Waarom moet je hem af en toe uitdoen? Wanneer heb je hem dan te lang gedragen? Kan hij maansteen misschien tegenwerken? Liefs
Van een site geplukt waar ik regelmatig kijk: Het wordt afgeraden om tijgeroog onafgebroken langer dan een week te dragen, omdat deze een remmende werking heeft op de energiestroom door je lichaam. Daar staan verder ook nog als goede vruchtbaarheidsstenen vernoemt: carneool (oranje) en chrysopraas. Weet jij hier ook meer van blusvrouw? Of dit klopt bedoel ik?
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen* chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen* Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen* Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen* mona75 6e ronde, 2e met maansteen* Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen* Soezah, 2e ronde met maansteen
Hallo meiden, Kunnen jullie me een adres doorgeven waar ik online een maansteen zou kunnen bestellen? Ik heb gehoord dat je ze ook in armbandvorm hebt. Klopt dit en is dit ook goed? Groetjes Ryanne
hoi hoi je kun de steen het beste 2 uurtjes in een bakje water leggen en bij de volgende vollemaal de steen op laden
twee (stomme vragen) Moet het een hangertje of kan ik ook iets anders uitzoeken (ring of oorstekers) wanneer is volle maan?
Het is 18 juli weer volle maan, dus kan ik 'm deze cyclus niet echt gebruiken, NOD is 26 juli... Kan ik 'm dan nu al in een bakje water leggen of het beste net voor volle maan?
Ladyzorra ja wij krijgen deze cyclus de eerste IUI vrijdag moeten we terug ter controle van het eitje. En dan zaterdag of maandagochtend de eerste iui ben zoo benieuwd! Vooral het wachten lijkt me vreselijk haha.
je kunt hem al wel gewoon dragen na dat je hem heb gereiningd in een bakje water.maar dan moet je hem wel met volle maan opladen
Oh wat spannend! Na een kijkopertatie bij mij is dat ook straks on ze 1e optie. Nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes! Hopen dat het lukt!
Ga ik 'm even 2 uur in een bakje water leggen, heb net een dun zilver kettinkje gekocht om 'm aan te hangen.
Zo kom hier af en toe nog even kijken hoor @blusvrouw, als je zwanger bent kun je de maansteen dan weer af doen ik draag hem nu namelijk nog steeds Ik hoop dat er gauw meer zwangeren komen!
de maansteen kun je afdoen hoor geen probleem ik draag nu een robijn die is weer goed tijdens de zwangerschap