Ik zag gisteren ineens een heel klein barstje in mijn maansteen. Nu weet ik alleen niet zeker of ik dit eerder misschien over het hoofd heb gezien..Ik hoop echt dat ie al gewerkt heeft! Over een paar dagen zal ik het weten!
@ Ladyzorra hopelijk gaan ze bij jullie ook snel actie ondernemen want al dat wachten word je ook niet wijzer van. En bedankt. @ Blusvrouw even een vraagje voor een kennis van me. Zij heeft ook een maansteen om en is nu zwanger geworden in de tweede cyclus ermee. Nu wou ze ook een Robijn erbij om doen dat is voor een miskraam tegen te gaan toch? En ook de vraag of die 2 stenen samen gedragen mogen worden? Bedankt alvast weer!
je kunt ze samen doen maar de maansteen zal nu niets meer voor haar betekenen ik heb zelf ook alleen een robijn om.
Blusvrouw nou ze durft de maansteen niet meer af te doen ze is bang dat dan weer ongeluk brengt haha beetje bijgelovig is ze. Gelukkig kunnen ze dan wel samen. Word je nooit gek van ons met al die vragen?
Hallo alle steendragers, Ik zit nog steeds vol spanning, 2e maand met maansteen en 1 dag na nod, nog geen teken van .... Spannend dus, maar ik durf nog geen test te doen, de vorige maanden voelden ik vanalles en dacht telkens ja nu is het eindelijk zover, maar steeds weer een teleurstelling. Nu zitten er weer een aantal barsten in de steen en het rare deze keer heb ik nergens last van, ja al een paar dagen zo'n gevoel in me buik van ik ga ongesteld worden maar er komt niks dus vandaar dat ik toch nog maar even een paar dagen afwacht voor ik ga testen. De vorige maanden had ik al tig testen gedaan en nu doe ik het ff nog niet... pff wel spannend hoor, me (.) (.) zijn wel wat gevoelig, soort spierpijn als je ze aanraakt en ben wel erg moe maar goed ik zie het wel hopelijk kan als 2e maansteen zwanger op de lijst over een paar dagen.
@ Blusvrouw oo gelukkig maar en ik vind het super lief dat je al onze vragen wilt beantwoorden. @ Mona75 wat een spanning zeg...ik ga heel hard duimen dat je zwanger mag zijn. Hou je ons op de hoogte? Ik ga vanmiddag weer na de fertiliteitsarts om te kijken of we morgen of maandag de IUI gaan doen.
je kan het beste zelf naar een winkel waar ze edelstenen verkopen, zelf uitzoeken. als dat mogelijkheid niet in zit voor je kan je op www.spiritualgarden.nl eentje bestellen succes
Als je de eerste pagina's van dit topic doorneemt, kun je lezen hoe je de steen kunt reinigen en opladen!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en zit in de 2 de ronde, heb vandaag ook een maansteen gekocht. De vrouw van de winkel zei dat ik hem 10 min onder stromend water moest leggen en de eerste nacht moest opladen met wassende maan dat kon aankomende nacht al. Alleen mag ik hem dan morgen ochtend al om?
Ze zei dat ik hem de eerste keer in wassende maan moest leggen en daarna met volle maan iedere maand.
het is minimaal 2 uur in een bakje water en opladen bij een volle maan.en de steen reinigen en omdoen om hem eigen te maken.dus al hij uit het water komt omdoen anders heeft het geen zin
Hoe kan ik erachter komen of de maansteen de goede steen voor mij zou zijn? ik zie dat er voor zwanger worden meerdere stenen zijn (Zwanger worden: Maansteen, Carneool, Chrysopraas, Thuliet, Zoisiet) dus vroeg me eigenlijk af is het per persoon verschillende welke steen er bij je past? ook vroeg ik me af of je meedere verschillende stenen met verschillende werkingen samen mag voegen aan een ketting of meerdere armbandjes naast elkaar om je arm?
als hij 2 uur in een bakje water heeft gelegen mag die om hoor. maansteen is juist de steen voor iedereen dat is dus ook de meest gangbare steen voor zwanger worden.ja mag wel stenen combineren wel uit kijken welke je wil doen.en max 4 anders word het teveel.welke zou je willen combineren?
twee armbandjes 1 met de maansteen en 1 met de turkoois of de lapis lazuli. Maar zag dat de Chrysopraas ook voor vruchtbaarheid stond bij mijn sterrenbeeld vandaar mijn vraag eigenlijk of het dan beter is je aan de adviezen te houden die bij je sterrenbeeld staan.
sterrebeeld stenen en lossen stenen werkt anders een steen hoeft niet bij je sterrebeeld te passen ik zou zelf de maansteen en de lazuli en mischien een wel een robijn.robijn gaat miskramen tegen.