Ik vind dat er al best veel succes verhalen in dit topic voorbij gevlogen zijn. Ik begin er steeds meer in te geloven haha. Anders moet je een beetje het topic terug lezen er staat ook een lijst met alle zwangere tot nu toe.
Hey dames, bij mij een opvallende wijziging. Ik was erg teleurgesteld omdat mijn maansteen vorige cyclus zijn werk niet had gedaan en omdat ik geen geduld heb ging ik naar een klein esotherisch winkeltje bij ons in de buurt. Ik vroeg achter een serpentijn omdat ik ik gelezen had dat dat goed was voor de vruchtbaarheid. De verkoopster zei dat serpentijn moeilijk te vinden was en vroeg of ik probeerde zwanger te geraken. Toen ik ja zei, zei ze dat ik maansteen moest dragen en ik wees op het hangertje dat ik om had. Ze zei 'ja maar dat is geen maansteen, dat is opaal.' Ik had hem nochtans gekocht voor maansteen (regenboog) terwijl er vaak opaal verkocht wordt als maansteen. Ik heb nu een nieuwe 'echte' maansteen en ben benieuwd of het deze cyclus wel zal helpen. Ik duim voor iedereen mee. Liefs
Wat een verhaal, Luna. Ik dacht dat opaal juist een duurdere steen was dan maansteen.... gek dat ze je opaal als maansteen verkocht hebben! Hoe ben je aan die opaal gekomen?
nou luna dat is helemaal erg zeg.balen meid heb je een foto van die opaal? ik snap niet dat er nog steedt personen zijn die dit doen.de mensen die er in geloven die komen bedrogen uit de bus ow ik kan hier zo kwaad over worden waar had die gekocht?
Blusvrouw, ik heb voor de zekerheid ook even een fotootje gemaakt van mijn maansteen, zou je in mijn album willen kijken of je kunt zien of dit idd een maansteen is? Ik draag haar nu ruim 6 weken.... alvast heel erg bedankt. Bianca
Blusvrouw ik ben er weer met een vraag haha. Wij hebben net de iui achter de rug en nou vroeg ik me af stel dat ik zwanger word breekt de maansteen dan altijd? Ik bedoel als je zwanger bent moeten er dan altijd scheurtjes inkomen of kapot gaan enzo? Of kun je ook zwanger zijn en dat de maansteen nog helemaal heel is? bedankt weer!
Ik had die steen besteld via internet, een winkel in Amerika, als ik me niet vergis. Ik hoop dat ik dan nu wel een echte maansteen draag. Ik weet niet hoe ik foto's ed in een fotoalbum kan zetten, anders stuurde ik er eentje door van beide stenen. Nu heb ik een rozige, en je kan er effectief zo een streepje (weerspiegeling) in zien dat doet denken aan de maan...
bianc dat is een blauwe maansteen wat ik zo kan zien dus dat zit wel goed. veertje het hoeft niet maar het kan wel. luna.stuur het maar naar mail geen probleem kijk ik gelijk voor je
Hey Blusvrouw, heel erg lief dat je dit wil doen. Ik heb een foto van de regenboog maansteen (opaal?) in mijn album kunnen plaatsen, denk ik. De foto van de roze (echte) maansteen is te groot en ik weet niet hoe hem te verkleinen. Ik weet het niet meer, wat nu echte maansteen is, en wat niet... Echt jammer dat zulke dingen voor echt verkocht worden. Met barnsteen is dat ook zo, dacht ik (met de groene). Goed dat er mensen zoals jij zijn die met de beste bedoelingen anderen verder helpen. Heel erg bedankt!
die in dat hangertje is inderdaad opaal dat kan ik zo zien.anders mail die foto even naar mijn meil adres (staat in de profielbalk)
Luna 888 de site heette toevallig niet : Spiritual Garden ? Want daar heb ik de mijne gisteren besteld....... Liefs