neen, ik ben op de site terecht gekomen via ebay, en dan zo op de site van een winkel in Amerika of zo met twee vreemde en moeilijke namen. Ik kan er niet opkomen maar het was niet zo logisch als 'spiritual garden'.
dit krijg ik over serpentijn .. Maar er staat niets bij over vruchtbaarheid.... Serpentijn Serpentijn brengt balans (in o.a. lichaam en geest) en helpt negatieve energie buiten houden. De steen werkt kalmerend bij nervositiet, spanningen en stress en zorgt voor innerlijke rust. Ook bij conflicten bevordert de steen evenwicht en stimuleert tot het sluiten van een compromis. Sexuele problemen veroorzaakt door gespannenheid worden verminderd. Spiritueel bevordert de steen spirituele vermogens en is zeer geschikt om een meditatie te ondersteunen. Fysiek brengt de steen ook evenwicht. Serpentijn werkt reinigend, ontgiftigend, pijnstillend en ontkrampend. Het brengt de insulineproductie, het bloedsuikergehalte en het calcium- en magnesium gehalte in balans en remt overmatige verzuring. De steen heeft een postieve werking op problemen van de darmen, maag en nieren en vermindert menstruatiepijn en -krampen. ?
Blusvrouw , Kan ik een maansteen en Chakra hanger calciet (oranje) combineren ? (samen dragen) Of Chakra hanger rozenkwarts ? De rozenkwarts spreekt mij eigelijk meer aan omdat ik in het verleden veel nare dingen heb meegemaakt en er in het stukje staat : De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en traumas en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. Fysiek heeft de steen een positieve werking op het hart, de geslachtsorganen, sexuele problemen, de vruchtbaarheid. Klopt dat of niet ? Alvast dankjewel ! Liefs Melanie
Blusvrouw oo dat is mooi om te weten want stel dat hij niet barst kan ik toch nog eventueel zwanger zijn haha. Ik wou al 24 uur per dag op de steen gaan letten haha.
Ik heb 3 maanden een maansteen gedragen, toen werd ik zwanger. Na 3 maanden zwangerschap viel de steen uit zijn hanger. Ik heb de steen uit respect weer aan de aarde terug gegeven. Toen ik zwanger was heb ik een jade gedragen ( ze zeggen dat deze steen het ongeboren kind beschermt) Gr, Hillegonda
Hallo allemaal, Ik weet niet hoe ik het doen moet maar kan iemand mij op de lijst zetten want ik ben ZWANGER! In de 6e ronde en 2e maand met maansteen! Jeetje ik besef het bijna niet heb vanochtend gestest met me mannetje samen ben vier dagen overtijd en twee dikke strepen. Ik ben zo onzettend blij ga zo eerst naar me moeder en me oma en dan naar me werk, pff zo emotioneel zeg me oma kreeg vorige week te horen dat ze niet lang meer te leven heeft en nu dit nieuws.. Ik hoop echt zo dat ze haar enigste achterkleinkind nog mag meemaken ook al is het maar een dag....
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen* chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen* Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen* Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen* mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER* Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen* Soezah, 2e ronde met maansteen
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Saffie 4e ronde, 1e met maansten * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen ik heb het lijstje weer even recht gezet. is iets overzichtelijker @mona75 GEFELICITEEEEEEEERD geniet er lekker van
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen jammer saffie, maar succes deze ronde
Gefeliciteerd MonA! Ik zie dat ik ook nog niet op de lijst sta.... sorry voor lastig zijn... is 2e ronde en ook met maansteen. alvast bedankt.