Dankje wel allemaal! Vanochtend de vk gebeld en 14 augustus de eerste echo spannend nog 5 weken afwachten en hopen dat alles goed blijft gaan.. Ik wil alle maansteendraagster veel succes wensen, hoop dat jullie gauw dezelfde vreugde kunnen delen met mij!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie wachtend op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen Weer een positief verhaal met maansteen (als extra tarwekiemolie geslikt) maar toch. Blusvrouw mijn maansteen was dus echt echt! Joepie!
ff vraagje: ik zit nu bij spiritueel garden te kijken om een maansteen en robijn armbandje te kopen..maar nu hebben ze geen robijn armbandje...welke zou ik hiervoor in de plaats kunnen nemen? Dank je wel voor de info
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Butterfly22 4de cyclus 2e met maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Inger 1979, 7e ronde na mk 2e ronde maansteen * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI [-o< * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen GEFELICITEERD CHRISSIE
en lieve meiden, ben ik weer even. ik ben mijn maansteen al een tijdje kwijt. hopelijk goed nieuws. ik houd deze maand niets bij dus even afwachten hahaha
Chrissie van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap! Inger balen meis hopelijk mag de derde ronde met maansteen dan geluk brengen driemaal is scheepsrecht he. Dikke knuffel voor jou!
Hallo, Ik heb gisteren een maansteenhangertje gekocht. Het is een maansteen in een zilveren hangertje. Het zilver heeft direct kontakt met mijn huid en de maansteen hangt dus in principe op het zilver voor mijn huid. Zou de werking hiervan dan minder zijn? Of is het in principe al genoeg, dat de maansteen dicht bij mij in de buurt is. Ik ben nu 3 maanden bezig zwanger te worden. Dat is niet lang, maar ik hoop, het door het dragen van de maansteen te versnellen... Liefs, Neisha
wat ik even niet snap is dat je eerder in dit topic zei dat je kan testen of de steen bij je past door hem tegen je borst te drukken en als je naar achteren wordt gedruk past hij niet bij je en naar voren worden gedrukt is wel goed maar later zei je weer dat naar voren worden gedruk slecht is en dat de steen dus niet bij je past. dus 3 verhalen. welke is nu juist want wil er ook 1 gaan aanschaffen samen met een robijn. hoe weet ik nu of beide stenen bij me passen? ben nu in cyclus 19
Hey! Ik wil ook een maansteen! Wij gaan zondag met donor beginnen(na 7 jaar zelf proberen),voor een broertje/zusje voor Mercedes.
het naar voren worden gedrukt (als je verder had gelezen had je geleven dat ik in de war was met een andere steen) heeft niets te maken met het soort steen dit gaat erom om te kijken of de maansteen DE maansteen is voor jou je heb 10 stenen waarvan er 1 van bij jou past daar gaat dit om dit heeft niets te maken met het soort steen. een steen kies je op gevoel een steen moet je aantrekken dat kan een trommelsteen zijn of een ruw zonden bewerking. je moet dus zelf de steen uit kiezen.dan hoef je ook niet te kijken of hij bij je past als je met je gevoel kiest.ga er vanuit dat de maansteen rond de 4 euro is en een robijn tussen de 8 en 16 euro.daarbij is een echte robijn niet rood! iets om wel op te letten.KIES MET JE GEVOEL weet je het niet zeker ga dan naar een GOEDE stenenwinkel daar kunnen ze er ook 1 voor je pendelen
ok dankje meis. hoe ziet een robijn er uit? ik van het weekend eerst zelf kijken en anders ga ik naar een goede stenenwinkel toe. weet alleen niet waar die zitten ik woon in emmeloord weet je of er 1 in de buurt zit. en kan de rookkwats ook bij de maansteen en robijn? wil namelijk stoppen met rokenn en lees dat die helpt vooor de ontwenningsverschijnselen
de steen moet eigenlijk op de huid komen omdat je contact met de steen verder is meeste in z'n hangertje de maansteen vals lees een paar pagina's terug!een losse steen is beter
op de lange nering zit een zaakje waar je eens zou kunnen kijken! kom nog wel eens bij verstaveren een robijn heeft een diep paarse kleur ik zal even proberen een foto te maken.
Blusvrouw ik heb de maansteen bij de Tuinen gekocht voor 10 euro mooie oplichters dan haha maar bij mij zit er ook een hangertje aan. Die van de tuinen zijn toch wel echt? Begin nu weer te twijfelen haha.
bij de tuinen zijn het echt losse stenen op een kaartje die aan een ringetje hangen toch? en niet helemaal omgeven is door zilver? bij de tuinen zijn ze wel echt