zwolle is ook goed idd maar maakt qua afstand niks uit. en nu ook zo vaag ben de stenen aan het reinigen door ze in een wit stene bakje te leggen en stromend water er op. beide natuurlijk een ander bakje. de plek waar de steen ligt is wit en er om heen en plekken op de rand is grijsachtig. wel erg raar. blusvrouw weet je hier een antwoord op?
@ Snoopy nou hopelijk helpt die tuinen maansteen dan ook hier haha. @ Noor gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Blusvrouw ja mijn maansteen zat op zo'n kaartje en is niet helemaal omgeven door zilver alleen een zilver hangertje zit eraan, gelukkig is ie wel echt haha anders was 10 euro best veel geweest. Mijn Maansteen is sinds ik hem draag nog niet dof of vuil geweest hij glimt zelfs heel mooi maar moet ik hem dan toch een keer reinigen? Of is dat niet nodig?
veer had hem al gereinigt nee je hoeft hem nu niet te reinigen hoor gewoon lekker om houden die van mij is ook nog gaaf hoor en ik ben toch echt zwanger hoe is het verder met je? dat is dus waarom je de steen moet reinigen zo dat de vals energie eruit gaat dat is dat grijze.ik zou de een de citrien niet te lang reinigen deze is ook zelf reinigend en laad zich op via zijn omgeving
ok dacht idd al zoiets over dat grijze. en de citrien heb ik 10 minuten gereinigd evenals de maansteen. moest de maansteen van de vrouw onder mn navel dragen en de citrien onder het hard bij de atrien. klopt deze info? omdat ik van jou lees dat ze op de huid gedragen moeten worden en dat het niet uitmaakt waar je hem draagt
als het gaat om de werking in je omgeving op je kleding.en als het echt voor je zelf is wat nu het geval is liever op je huid. de maansteen reinig ik liever 2 uur inverband met een krachtige reiniging doe dat liever
ze zei dat de stenen al goed gereinigd waren en opgeladen ivm dat ze er ook cursusen mee doet. en het maakt dus niet uit waar ik de stenen hang? en mogen ze ook samen aan 1 koort?
ok dan zal ik hem morgen 2 uur in een bakje water leggen om te reinigen. mn vriend komt zo thuis en die geloofd er niet in.
die van mij geloofde er ook niet in maar nu wel ik zal eens kijken of ik het stuk nog heb waardoor hij is om geslagen
ik heb dit hele topic gelezen en dat stuk ook idd! er moet eerst bewijs bij ze zijn enm dan geloven ze het pas. wil ook wel meer info over zo'n cursus die dat vrouwtje geeft van de beter hand vind het wel erg interessant namelijk.
Na alle positieve reactie's hier ben ik er echt in gaan geloven Mijn vriend doet nog een beetje lacherig maar hopelijk bewijst de steen zijn werk en zijn we binnenkort zwanger dat zal hem dan wel overtuigen haha. @ Blusvrouw Ja het gaat eigenlijk best goed alleen dat wachten is heeel erg moeilijk Maar ach de tijd gaat redelijk snel maandag over een week mogen we al gaan testen. Hoop zoo dat de maansteen geluk gaat brengen 21 maanden is wel genoeg geweest haha. En hoe is het met jou? Veel last van kwaaltjes of valt het mee?
ja wachten is altijd moeilijk met mij gaat het wel nog steeds wel misselijk met vlagen en moe maar dat hoord erbij ik hoop zo voor je dat je snel een posi test hebt
Dat vind ik ook wel interessant, als je het nog kunt vinden! Ik geloof er zeker in, maar ik vraag me ook af hoe het werkt. Trouwens, ik heb altijd begrepen dat twee stenen NIET tegen elkaar aan mogen hangen, als je meerdere stenen draagt. Klopt dit dan niet? Want je schreef dat ze wel aan 1 koord mogen hangen?
dit mag even een voorbeeld een splitarmband met 4 verschillende stenen raken mekaan toch ook en hoe het werkt het is iets natuurlijks met ook de krachten uit de natuur
niet alle stenen kunnen samen en er wordt ook geadviseerd ze niet samen aan 1 koort te hangen ivm beschadigen. de maansteen is een erg zachte steen en beschadigd snel.
Ik denk wij allemaal wel.. allemaal van die ongelovige mannen Daarom mag hij zaterdag ook niet mee wanneer ik naar de betere hand ga