Maansteen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavanJ&D, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.589
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat is er in Emmeloord?
    Vind ik wel ver weg,ik heb geen auto...

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Daar zit zon winkel de betere hand, die je dan kan helpen om de juiste steen te vinden :)

Ik woon in Lelystad :) Ik ga zaterdag samen met Winanda1981 er naartoe.. Je mag wel mee als het je leuk lijkt...

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik lees hier dat je de maansteen moet reinigen. Maar hoe werkt dat?
    Ik heb hem dinsdag binnen gekregen en meteen gedragen. Ik heb hem besteld via www.spiritualgarden.nl ze sturen hem gewoon op en je hebt al een maansteentje vanaf 1,95.

Groetjes Marleen

4. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Ik heb net ook een maansteen besteld, ben benieuwd!!!!! [/i]

5. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    heb er ook veel zin in naiobi. en idd chilin als je wil ga gerust mee. maar iid naar emmeloord met het openbaar vervoer is wel lastig eerst naar leleystad en vanaf daar met de bus naar emmeloord maar ben je wel erg lang onderweg.

wat ik wel fijn vond om te weten is dat ik nu wel de steen heb die bij me past want dat is getest gister. de steen die ik had uitgekozen paste niet bij me dus wel fijn dat ik gevraagd heb het te testen of die wel bij me past.

6. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

24 mei 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
  7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    ik had er ook 1 besteld bij spiritualgarden maar die is niet voor mij bestemd. Nu ga ik em dus persoonlijk in de winkel halen..

@ chillen vanaf lelystad kan je wel met mij mee hoor :) ik ga met de auto

8. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    o ja dat zou ook nog een optie wezen idd. lijkt me gezellig maken we er een mini meeting van. lol

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

marleen op een van de eerste bladzijde hier in dit topis staat alles erg duidelijk je moet de steen voor het draagen.

en dat andere 3 leuk joh jammer dat het zover is 100km anders was het wel wel erg leuk geweest een mini meeting van de maansteen club

10. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    doen we het een andere keer gewoon over. spreken we gewoon een plek af met zn allen lijkt me wel leuk namelijk.

11. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hoi allemaal,
    Na dit topic gezien te hebben, ben ik gisteren ook op jacht gegaan naar een maansteen. Had een winkel gevonden waar ze maanstenen hadden, mocht ik zelf een hangertje uitzoeken. Maar het gekke was dat ik niet goed kon kiezen, had bij geen enkele steen het gevoel dat ik die moest hebben. Toch maar eentje uitgekozen. Was ik later bij de Tuinen, zag ik een maansteen op zo'n kaartje waarvan ik dacht: die moet ik hebben. Toch niet gekocht, want kostte € 10 en had net al een steen gekocht. Het vreemde is dat ik ontdekte dat er al een kras op de steen zat gisteravond en nu ben ik de steen kwijt. Spoorloos verdwenen, heb geen idee wat ik ermee gedaan heb. vreemd toch? Zou dat betekenen dat deze steen niet de juiste voor mij was? Hihi, het zet je toch aan 't denken!

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

lijkt me ook wel erg leuk omdat we toch een hele groep is.

nou we maken nog een lijst:

wie gaat mee naar een meeting?
    datum in overleg.

*monique(blusvrouw),ik kan eigenlijk altijd wel.
    *

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

het kan zijn dat je steen niet bij je paste omdat je zelf al aan geeft dat die van de tiunen jou beter lag

14. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    wie gaat mee naar een meeting?
    datum in overleg.

*monique(blusvrouw),ik kan eigenlijk altijd wel.
    *winanda (winanda1981) zaterdags komt mij het beste uit ivm werk

15. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    oja en wanneer is het deze maand volle maan en hoe laat? dan kan ik mn steen opladen.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    18 juli is het volle maan

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ow, wow, dan heb ik als het goed is net mijn armband met maansteen regenboog en granaat binnen, ook besteld bij spiritual garden, vind het wel spannend :D
    Kan ik hem meteen reinigen en opladen.Heb hem nl een uurtje geleden ong besteld en betaald.Levertijd zou ong 1 week zijn...Leuk dit..ben benieuwd of ie zal werken bij mij.
    Grappig was ook dat ik pas keek wat granaat eigenlijk doet, nadat ik hem al had besteld en er zitten wel dingen bij waarbij die steen mij ook zou kunnen helpen, wel apart...dan heb ik denk ik wel echt iets uitgekozen wat bij me past en hoort :D

18. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Blusvrouw ja idd die kwaaltjes horen er vaak eenmaal bij maar misschien dat het nog minder gaat worden toch? Ik dacht na 12 weken ongeveer toch? Veel succes meis.

Ik ga niet mee meeten sorry ben ik veeeel te verlegen voor haha zo kom ik niet over maar in het echt o jee haha.

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.589
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Bedankt voor het lieve aanbod :D maar ik ga zaterdag de verjaardag van mijn dochter in Bobbejaanland vieren.
    Ik heb vandaag een maansteen bij De Tuinen gekocht,hier in Almere.
    Moest er steeds over heen wrijven,weet niet waarom :confused:
    Ben in elk geval benieuwd...

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    aaah dat is natuurlijk ook veel leuker om te doen ;)

Deel Deze Pagina