Oja,ik had nog een vraag:heeft de maansteen ook invloed op het geslacht vd baby die je evt zou krijgen? Of maakt dat niks uit? Just curious...
en zijn er nog meer mensen in voor een meeting met het maansteen clubje? hier de lijst en kun je toevoegen: *monique(blusvrouw),ik kan eigenlijk altijd wel. *winanda(winanda1981), ik kan alleen zaterdags
en zijn er nog meer mensen in voor een meeting met het maansteen clubje? hier de lijst en kun je toevoegen: *monique(blusvrouw),ik kan eigenlijk altijd wel. *winanda(winanda1981), ik kan alleen zaterdags *Désirée(naiobi) het makkelijkst is de zaterdag
vraagje over het maansteentje kan het zijn dat het verkleurd? Volgens mij is de mijne aan het verkleuren of ik moet het totaal verkeerd zien,tis beige licht. aan de onderkant begint het wat donkerder te worden. Weet niet zeker maar denk vraag het even misschien dat het wel mogelijk is(en waarom zou het verkleuren)? Ik ga het i.g gaan opzoeken(maar als er dameszijn die het antw hebben graag zie album voor picca
Dan moeten we de steen toch opladen in de nacht van 17 op 18 juli? Want vanaf 00:00 is het officieel de 18e...
Ik heb nog een vraagje. Ik heb mijn maansteen 24 uur per dag om. Het sluitinkje is zo lastig, dus heb ik besloten om 'm maar om te houden. Maar nou douche ik er ook elke dag mee. Is dit erg?
zeep is erg slecht voor de steen en is dus verstandig hem af te doen met het douchen. en ik zal nog ff goed zoeken op het net over de volle maan maar volgens mij las ik ergens dat het 18 juli om 10 uur s ochtens volle maan is.
net weer bij de betere hand geweest omdat er scheurtje in mn maansteen zitten en ik er ook een citrien bij draag. ik was vaak onrustig en angstig in mn hoofd over de operatie die ik volgende week vrijdg heb. dus ik dacht laat ik er even heen gaan om te kijken of de citrien wel bij me past dacht dat het onrustige daar van kwam. en wat bleek heb de maansteen nog maar net maar blijk erg sterk te reageren en de maansteen is al op. en ik mag beide stenen niet samen dragen moet ze om en om dragen en opbouwend. was wel weer even heftig want had het ook nog met haar over dat ik in een moeilijke tijd zit en dat voelde ze dus ook waarop ze ook zei dat niet iedereen in mn omgeving even makkelijk er mee omgaat dat ik nu in een moeilijke periode zit en daarbij ook nog zeggen dat ik iemand heb verloren(overleden. echt alles klopt gewoon ben dus echt even op straks even rusten. dus naiobi bereidt je maar goed voor morgen kan echt heftig zijn.
heeft iemand misschien een idee naar aanleiding van mijn vraag hier eerder gesteld. Ging over de kleur vanmijn maansteen. Zie bovenin.(verhaal) en album foto) thnx any way
We kunnen het morgen wel even navragen bij de betere hand en ik denk dat blusvrouw het ook wel weet. @ winanda pffff straks durf ik niet meer......
ik heb gezocht voor je op internet en dit vond ik: Mocht je steen ondanks je zorg toch gaan scheuren of verkleuren, dan is de opgenomen spanningsenergie te groot geweest. Dit is een goed teken, de steen heeft dan heel goed gewerkt. De steen is echter niet meer werkzaam, je zult een nieuwe moeten aanschaffen. Gooi de uitgewerkte steen niet zomaar weg. Het is een mooi gebaar om de steen weer terug te geven aan moeder aarde, de oorspronkelijke plaats van de steen. Zoek hiervoor een mooi plaatsje in je tuin of de natuur. Bedank de steen voor zijn bewezen diensten, en begraaf haar met respect.
had het antwoord al gevonden hihi! t is niet eng hoor absoluut niet maar merk dat ik steeds opener voor wordt en is toch ook wel erg interssant vind ik zelf.
hihi sorry moest er even van lachen. vidn het wel grappig,ok dus dat betekent nu een nieuwe kopen en dan weer opladen met eerst volgende maan. Het steentje heeft zijn werk gedaan(wat dan)? of...kunnen ze dat niet uitleggen heb het gekocht voor de vruchtbaarheid en het rustig worden. ok ik moet strax dus weer ff op stenen jacht bedankt voor je snelle antw,, Doeg prettige dag verder dames mocht ik jullie niet meer spreken. liefs loesmari
ok bedankt dames ik hoor van de meeste dat z ehet bij de tuinen weg haalden. en lieten pendelen,wat moet ik zeggen ik wil graag een maansteen voor de vruchtbaarheid en zou je het ook voor me kunnen pendelen? pendelen is tog dat ze naar de hand van de draai of zo kunnen zien wanneer je weer vruchtbaar bent en misschien geslacht. Meestal werkt er wel iemand tog die er bekent mee is anders sta ik daar voor aaapppjjeeeeee..!
in welk gedeelte van je cyclus ben je begonnen met dragen? ik namelijk in het begin van mn cyclus en het heeft dus bij mij mn hormoonspiegel in orde gemaakt want daar helpt het ook voor en ik blijk erg heftig te reageren op de stenen. maar ze kunnen niet zien wat hij bij je heeft gedaan.
Ik zorg wel dat er geen zeep bij komt. Dus hij komt alleen in aanraking met water.. Hoop dat dat niet erg is
Over maanstanden, ik heb deze site gevonden http://hemel.waarnemen.com/moon/moonphases_2008.html dus om 09.59 op 18 juli is het volle maan. Van waneer tot wanneer (tijd) moeten we onze stenen in de maan leggen?
im leg hem s ochtends gewoon in het raamkozijn want mag hem die dag niet om hebben ivm dat ik geopereerd moet worden en een steen snel uitgeput raakt als je hem dan mee neemt.
dit heb ik gevonden over douchen: Draag je stenen niet onder de douche en let op met parfum, make-up, haarlak of zonnebrandolie. Stenen worden daar heel snel dof en ziek van. link: http://users.telenet.be/Angel-levensvre ... stenen.htm