eeen maansteen pendelen voor de vruchtbaarheid gaat helaas niet ze kunnen alleen kijken of de steen bij je past water kan geen kwaad met bij de steen met zeep moet je wel uit kijken omdat de maansteen een vrij zachte steen is. maansteen mag NIET in de zon/fel daglicht ook niet om te rusten . maansteen mag je de hele dag dragen een dagje rust vinden ze wel fijn. verkleuring is een teken dat ze haar werk gedaan heeft. een maansteen heeft geen invloed op het gelacht van het kindje. meiden geloof niet alles wat op internet staat.het klopt meestal niet en daarbij heb je 10 sites die alle 10 wat anders zeggen
Ok, dus blusvrouw, van jou begrijp ik, dat als ik wel uitkijk met zeep enzo, dat het niet erg is als ik 'm onder de douche omhoud. Ben nl. soms echt een kwartier met de sluiting aan het klooien Alleen bij een dagje zonnen zal ik m afdoen ivm zonnebrand en fel zon licht.
ok dames, wij zijn gepakt om op reis te vetrekken, mijn maansteen hangt om mijn hals en nu maar hopen dat hij samen met ons zijn werk doet in warmere oorden. Aan diegenen die (nog) niet op vakantie vertrekken: maak er een leuke tijd van hier en veel suc6 allemaal. Lieve groetjes
daar was ik idd al achter gekomen daarom was ik maar weer naar de helpende hand gegaan ga niet uit wat op internet staat. mijn gevoel verteld vaak erg veel over een bepaald persoon en mijn gevoel bij de vrouw van de helpende hand is goed.
je kan je nog wel in de koffer wringen, samen met de hond, die heeft daar een knus plaatsje. Ik stuur in elk geval wat zon!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Giegel 5e ronde, 1e met maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Aquilegia: 9e ronde na mk, 15e ronde na Sterre * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen* lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen Ik ben ook door naar ronde 3 helaas
Net naar de betere hand geweest. Maansteen kan ik nog niet gebruiken, heeft geen werking voor mij. Moet nu een bergkristal dragen om de cyclus goed te krijgen, daarna kan misschien de maansteen werken.
dat geven ze idd. ze is echt heel goed. ik had een maansteen en een citrien en kwam na een paar dagen terug omdat het niet goed voelde en toen teste ze dat ik erg heftig reageerde op de maansteen en dat die al was uitgewerkt en dat ik de maansteen en de citrien eerst niet samen mag dragen maar opbouwend moet dragen. ze is ook helderziende dus kan ook veder kijken wat de reden zou zijn dat je zo heftig reageerd. mn hormoonhuishouding moest in orde worden gebracht (was net ongi geworden namelijk) kwam er uit. ook begon ze ineens over dat ik een overlijden heb meegemaakt en doordaat ik in een moeilijke periode zit niet iedereen even makkelijk reageert. het klopt ook nog gewoon!
het was in ieder geval zeer interessant. Over een maandje ga ik weer en dan kan ze kijken of het werkt.
gister is mijn maansteen ineens afgevallen. Gelukkig in mijn truitje dus heb hem nog. Het oogje is niet kapot ofzo... Kan dit iets betekenen? Ik heb hem gelijk weer aan mijn ketting gemaakt. Het kan zijn dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad, maar ik weet het niet zeker. Volgende week is dus mijn eventuele nod.