Dankjullie wel allemaal zeg. Daar word een mens blij van. Zal ik die lijst eens in een lijstdingetje zetten, zodat het een net lijstje wordt? Liefs en dikke kus, Patricia
Ik heb vandaag een maansteen gekocht bij De Tuinen (dacht dat ik er thuis al één had, maar dat is een bergkristal). Op de verpakking staat dat je hem kunt reinigen door hem 15 minuten in (licht) stromend water te houden, de maan wordt nergens genoemd. Nou ja, ik leg hem vanavond wel buiten
Vanacht is het volle maan (dan is het morgen) HIHI. ik geloof dat dat om 4.12 uur is. Liefs en dikke knuffel, Patricia
het is inderdaad morgen pas volle maan een steen op laden kun je het beste onder een volle wassende maan doen
Ow ok. Daar heb ik dan net nog weer geen verstand van. Dan zal ik hem morgen ook weer ffies in de tuin leggen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
iloveandres....hoe zit dat met jou banner ben je al 4,5 week zwanger? en telt deze anders? wel een kei leuke...
Deze banner telt echt vanaf het moment dat je een eisprong hebt gehad denk ik. Mijn laatste menstruatie was namelijk 18 april (de 1e dag) en dat heb ik ook ingevuld en deze geeft dan aan dat ik 2 weken en 3 dagen zwanger ben. Maar als ik een banner zoals jullie zou doen, zegt hij 4 weken en 3 dagen zwanger. Maar ik vind dit zoooo'n leuke banner, dat ik deze gewoon lekker laat staan. HIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb hem van een ander forum en toen ik hem zag dacht ik: die wil ik ook als ik zwanger ben. LOL. Liefs en dikke knuffel, Patricia
ohh echt leuk hoor die banner! maar ff een vraagje, ik heb dus een maansteen van kaat.. maar mag je nou mee douchen? want hoor verschillende verhalen of nat worden.. en wat bedoelen ze met een bast in je steen? dat het echt een scheur is of? want ik deed hem om en toen keek ik erna en er is zeg maar een stukje uit?..
jah dat is bij mij ook hoor....maar dat is niet erg...en van het douce gewoon ff af doen en vervolgens weer om doen...ik zal wel ff een foto maken van mijn ketting zit ook een vruchtbaarheids boedha aan....
hahahaha! nou ik hoop zo dat het raak is en dat morgen me temp omhoog gaat! heb op 16 en 17 een posi ovu testen gehad... we zullen zien ben opeens zo bang dat ik deze maad geen ei heb maar dat heb ik nog nooit gehad!