gefeliciteerd! vandaag ook een gekocht en een robijn dat is zodat je geen miskraam krijgt en nog veel meer
Mijn armbandje is vandaag binnengekomen! Hij ligt vanaf 13uur vanmiddag in een kommetje water, dus morgenmiddag kan ik hem om en begreep ik nou dat we de nacht van 17 op 18 kunnen opladen?
ik draag ze als ketting een maansteen en een robijn aan een zivel kettingkje robijn is tegen miskraam
Hallo lady's Ik heb ook een maansteen.... wat is nu precies de bedoeling voordat je de maansteen gaat dragen.... heb alle pagina's af lopen zoeken maar kan het niet vinden of vind het onduidelijk..... Groetjes Nathalie
ja, kijk maar op www.spiritualgarden.nl daar heb ik hem besteld. er is hier de vraag gesteld of het als armband ook kan, maar er is geen antwoord op gegeven.maar ik neem aan van wel, maansteen is maansteen, niet waar?en je draagt het dan ook op je huid. je moet de steen eerst 24 uur in een bakje water laten reinigen, dan kan je hem al dragen maar met volle maan moet je hem opladen door hem bv ergens in de tuin te hangen of op je vensterbank neer te leggen.
de maansteen armband heb ik al een aantal keer anwoord op gegeven in dit topic ook het ik al een aantal keer uitgelegt hoe je moet reiniggen. hierbij nogmaals.de maansteen leg je in een bakje water voor 2 uur daarna doe je hem om om hem eigen te maken op de blote huid.waar de zon niet komt(de maansteen kan niet tegen zon licht. daarna bij de eerste vollemaan leg je haar in een open raam of buiten neer om hem op te laden. een arband is leuk maar niet in de zomer omdat de zon er bij kan komen en ze daar niet tegen kunnen
Heb ook sinds een tijdje een maansteen. Even een vraagje, moet ie nu van donderdag op vrijdag, of van vrijdag op zaterdag opladen? Succes allemaal!
je moet de maansteen 15 min. in zacht stromend water reinigen en met volle maan eerst weer reinigen en dan opladen door buiten in wat aarde in de volle maanlicht zetten en volgende dag weer om doen
nogmaals.de maansteen leg je in een bakje water voor 2 uur daarna doe je hem om om hem eigen te maken op de blote huid.waar de zon niet komt(de maansteen kan niet tegen zon licht. daarna bij de eerste vollemaan leg je haar in een open raam of buiten neer om hem op te laden
ja snap ik.. maar volle maan, is dat van don op vrij of van vrij op za..? en madeliefjuh.... 12 dagen over tijd... bespeur ik daar een zwangerschap....?
ik weet niet waar ja dit vandaan hebt maar aarde maakt de steen onbruikbaar en reiniggen hoeft eigenlijk maar 1x en even tueel als er complicaties zijn
vollemaan is van de 17 op de 18 in de achtend is het vollemaan de maan is nu 98%vol.do op vrij dag nacht rond een uur of 4 is hij op 100%
zo vanmiddag mijn nieuwe maansteen binnen en ze hadden nog een mail gestuurd,waar het voor diende en wanneer opladen enz. Nu nog opladen bij de eerst volgende volle maan. Ik zag van de week ook bijna volle maan klopt het? er ontbrak wel een kleine stukje maar verder bijna vol!(klopt het ?) Kan ik hem alvast om doen en dan afdoen bij de volle maan,op de vensterbankje. ( ik hoefde het niet te reingigen)het mag eigenlijk niet eens nat worden.) Dus ik laad hem op 18e tog?vrijdag en dan doe ik hem om,wacht ik nog een dagje voordat ik hem om kan doen.
Milla Rose :: en madeliefjuh.... 12 dagen over tijd... bespeur ik daar een zwangerschap....? ik hoop het wel!