Maansteen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavanJ&D, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik zie volgens mij verschillende antwoorden voor wanneer het volle maan is, is het nou vanavond op morgen of vrijdag op zaterdag?

2. Pien27

Pien27 Lid

22 jan 2008
    70
    0
    0
    Amsterdam
    Blusvrouw, vraagje...

Ik heb nu een robijn besteld. Moet die steen ook nog gereinigd worden of niet?

Ben benieuwd!

3. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej ladies,

Na alle positieve verhalen hier heb ik ook een maansteen besteld op http://www.spiritualgarden.nl/

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat zij bestellingen leveren (ik heb gisteravond meteen de betaling overgemaakt)?

Mis i.i.g. deze volle maan ronde...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

vollemaan is van de 17 op de 18 de s'ochtends is het vollemaan de maan is nu 98%vol.do op vrij dag nacht rond een uur of 4 is hij op 100%

robijn hoef je niet gelijk op te laden.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

er zijn zoveel site 9 van de tien hebben het fout.ik heb zelf verschillende cursussen gedaan.

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Blusvrouw, wil even iets zeggen :D
    1 dag na mn ei ging het oogje van mijn maansteen kapot, ineens...heel dat haakje/oogje was eraf..
    Ik heb hem toen maar zo in mn beha gedaan, ging goed, tot vanochend...maansteen viel wel tot 4 keer toe eruit, daarvoor helemaal nooit....wel raar dus...na die 4e keer was er ook echt een stukje uit en de steen heeft nu meer barsten binnin, wittige barsten zijn het..
    Heb hem maar weer terug gedaan in mn beha en hij is nu wel goed blijven zitten..
    maar kan ik hem zo nog wel dragen? Of moet ik een andere halen? Ik zit nu 5 dagen na mijn ei, en gebruik deze steen vanaf begin van nieuwe cylcus.

Alvast bedantk voor je reacttie (het is niet echt een vraag maar meer van: hoe kan dit?)

Liefs
    Syl

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

het kan zijn de de steen zijn werk ge daan heeft.maar het kan ookiets anders zijn zoals een zwak oogje.je zit nu 5 dagen ong na je ei dus het zou goed kunnen ik duim voor je meid en de steen gewoon blijven dragen is geen probleem

8. Sheila82

Bedankt BLusvrouw, voor je snelle reactie! Laten we hopen dat het iets moois betekent :D
    Bedankt voor het duimen!

Alles oke met jou en je beebje?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

met mij wat minder :) de kleine zit al vrij hoog dus het even gaat wat moeilijker.met de kleine gaat alles goed volgens mij dinsdag hebben we het hartje horen kloppen dat was echt heel leuk.

10. Sheila82

Mooi is dat ja, als je het hartje hoort kloppen!
    Vervelend wel dat het met jou wat minder gaat, hoop dat je je snel beter voelt!

11. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Nou ik heb m ook besteld, ben benieuwd of ie zijn werking gaat doen ;)

12. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    blusvrouw oke dan doe ik het hoe jij het zegt! wel fijn dan weet ik dat ik het goed doe dus nu oet ik vanacht mijn maansteen eerst 2 min. onder de kraan en dan buiten leggen voor de maanlicht ? of heb ik het fout? en hoe zit dat nu precies met 2 edelstenen? ,mag dat mag je er 2 tegelijker tijd dragen? en is het waar dat als je ze op de plek legt dus in dit geval bij je baarmoeder (onderbuik) dat het nog meer effectiever is? alvast heel erg bedankt ,, en werkt het echt? gelijk al? draag hem 24 uur per dag doe hem ook niet af (ze 2)met slapen.. xxxxx

13. Tennes

Tennes Niet meer actief

ik geloof dat ik toch echt maar eens aan de maanstenen ga. Ik heb eienlijk niet zoveel met dit soort dingen maar ik begin nu wel te twijfelen. :)

Nu nog een mooie uitzoeken.

Groetjes

14. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Vanavond is het volle maan maar bewolkt,kun je m dan gewoon op de vensterbank leggen?
    Bij die van mij zijn de strepen erin ineens heel duidelijk,geen idee wat het betekent.
    Ik draag m dagelijks maar niet tijdens het slapen of douchen.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

de steen hoef je niet te reiniggen voor het opladen leg hem in een OPEN raam dus eigenlijk in de buiten lucht.

een robijn en een maansteen dragen gaat super goed samen.ik droeg de steen een een ketting dus het maakt niet veel uit alleen voor je gevoel moet je doen wat je het beste lijkt

16. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke heel erg bedankt! ik heb ze samen aan een ketting, maar als ik op de bank of bed lig dan doe ik ze op mijn onderbuik leggen.. heb idee dat het dan nog beter is omdat dat ook de plek is waar het allemaal om draait.. het zou vandaag volle maan zijn vannacht nu.. maar ik zie hier geen maan dus ook geen maanlicht heeft dus geen nut volgens mij..?

17. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dat vroeg ik me dus ook af...
    Ik wacht wel af,moet nu naar mn werk!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik dacht vanavond volle maan?
    Hier nog steeds geen duidelijkheid.
    Vorige week is mijn maansteen afgevallen, sinds niet meer. Dat zou een week na mijn eventuele ei geweest zijn..

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

het was af gelopen nacht volle maan en het gaat om de energie van de maan en dus hoef je de maan niet gezien

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Balen :( ik dacht ook dat het aankomende nacht volle maan zou zijn...

Deel Deze Pagina