im weet het maar stress is ook slecht voor je en het kindje en misschien nog wel slechter dan roken. dit is ook de reden dat ik nog niet ben gestopt want kom uit een erg moeilijke periode en het stoppen veroorzaakt nog meer stress momenteel. als alles beter gaat en zeker als ik zwanger ben ga ik stoppen.
Ik besef dat stoppen met roken niet makkelijk is. Maar het blijft toch slecht als je zwanger wil worden of als je zwanger bent. Veel succes en sterkte!
uit onderzoek is gebleken dat stress veel en veel slechter is voor je en het kind dan roken. dus dan is voor mij momenteel de keuze makkelijk.!
Joepie, ik heb een maansteen gekocht! Ik draag hem nu in mijn beha en hoop dat ik er wat van merk! Nu even kijken wanneer ik hem het beste buiten kan leggen.
Natuurijk is stress ook niet goed voor je en het is ieders vrije keuze om wel of niet te roken. Hier kun je echter een artikel vinden dat het tegengestelde beweert van wat jij schrijft: http://www.deverdwaaldeooievaar.be/vruc ... 102/stress Een citaat uit dit artikel:
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre
Hoi Dames, Ik heb mezelf er ook maar bij gezet op de lijst... Heb de maansteen vandaag ontvangen (helaas te laat voor volle maan) en we gaan het deze ronde dus voor het eerst met maansteen proberen! Liefs Mamaline
Ik ben het helemaal met aquilegia eens..ik hoop dta je snel kunt stoppen en dat je snle zwanger wordt meid
Superveel succes gewenst mamaline!Hoop datie zijn werk gaat doen.Nog een klein maandje wachten (denk ik) tot de volgende volle maan. Zal eens proberen mezelf ook op de lijst te zetten...
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen *MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre
Heej Minime, Nou we staan er op hoor! Zie dat we 4 dagen na elkaar NOD hebben, zou leuk zijn als er weer twee zwangeren bij komen toch?
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre Je staat erop madeliefjuh
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre volgens mij staat iedereen er weer op
ik denk dat ik ondertussen eens aandelen ga kopen in maanstenen....volgens mij is er nu echt een run op hihi...