jah wij zijn lekker op vakantie geweest....daar ook een positieve ovu testen gehad...nu maar hopen dat het raak is...en ik mag 7 aug terug naar de gyn..hopen dat ik dan zwanger ben.... en met jou ook moet ik eerlijk bekenne..die maansteen is niet mee op vakantie gegaan...ik heb hem pas net weer om...
nou lekker toch vakantie zit er dit jaar voor mij niet in. we hebben een huis gekocht en kunnen daar zo rond 1 oktober in. maar ik ben ook nog steeds niet zwanger maar hoezo moet je dan naar de gyn als ik vragen mag?
wij hadden vorig jaar geen vakantie...toen gingen wij verhuizen..jah je kunt niet alles hebben.. Ik heb een dubbele baarmoeder...is niet erg kan je gewoon zwanger mee worden...maar vorige maand heb ik hele erge pijn in mijn bm ers gehad...ik ben toen naar mijn gyn geweest die heeft een kleine cycste gezien..ik heb medicijnen gehad om ongi te worden en dan moest ik weer terug komen....
hopen dat het snel goed komt. nee klopt het is iid kiezen of delen. maar ik kan me nog wel herinneren dat wij iets dichter bij elkaar zaten met de nod dagen , maar daar is ondertussen wel wat verandering in gekomen
Dames ik heb een vraagje, Sinds gisteren heb ik een maansteen om als ketting en als splitarmband (kon niet kiezen haha). Nu heb ik soms het gevoel dat er op de plek waar de maansteen aan mijn nek mijn huid raakt het wat drukkend voelt. Ook om mijn pols voelt het soms wat zwaar... Heeft iemand hier ervaring mee of zou ik het me alleen maar inbeelden?
ik had dat ook de 1e dag, mamaline...ik heb een armband en soms had ik een drukkend gevoel bij mijn pols en tintelende handen(soms ook andere plekken heel vaagjes) en toen ik hem voor volle maan had afgedaan om op te laden, kreeg ik vlak daarna steken in mn borst en die tintelende handen weer en een felle steek door heel mn linkeronderarm(ik draag hem links), maar na het opladen de volgende dag nergens meer last van gehad.gaat goed nu. Je hebt ze gereinigd neem ik aan?Misschien is het even dat de maansteen en jij aan elkaar moeten wennen?Gaat de koemnde dagen vast beter worden. Hopelijk doetie zn werk, meid!Succes!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen *MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre zo heb mijn naam ff mooi kleurtje gegeven. tis raak dames ik duim authomatisch voor alle dames,(af en toe gaan ze draaien en hebben ze geduimt. liefs loesmari
Loesmari van harte gefeliciteerd! Geniet ervan Maar volgensmij missen we nu een aantal namen op de lijst....
ow heb ik het gedaan? want hebt het van iemand anders gekopieerd. paar pagina's eerder zal ff kijken goed.
volgens mij niet hoor of wel? zie jij dan wie? want heb het gekpoieerd van een andere. wie missen er dan? zal weer ff kijken
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * Lautje 1979, 8e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre Lautje, je staat er weer op!
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * Naiobi 2e cyclus * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre Zag dat Madeliefjuh en Tennes er ook af waren gevallen! Staan er nu weer op en Loesmari weer in roze! Gefeliciteerd Loesmari!
Heej MiniMe, Het is vandaag idd al een stuk minder. Hoop dat je gelijk hebt, dat de steen en ik even aan elkaar moesten wennen. En dat ie nu dus gewend en heel goed z'n best voor me gaat doen!