Oh sorry, heb er helemaal overheen gelezen Dus de maansteen maar gaan dragen dan? Ik heb ze beide gekocht.. Of kan je ze ook beide bij je dragen?
het is wel zo dat niet iedere steen bij je past dit kan je laten testen. ik heb dit laten doen bij een vrouwtje die zelf aan edelsteen therapie doet. want als een steen niet bij je past zou hij zn werk ook niet doen.
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * pixie 1e ronde, 1e met maansteen * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Eleni 6e ronde, 1e ronde met maansteen * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 2e met maansteen * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre Mijzelf maar van de lijst gehaald, aangezien de maansteen geen werking op mij heeft
ik heb er ook één gehaald hoor, vanmiddag, dus zet mijn er ook maar bij! We zitten pas in de eerste ronde, dus wie weet!
heb net mn maansteen gereinigd onder zacht stromend water 10 min. 18 augustus staat in mn agenda genoteerd! (volle maan) nog ff vraagje voor degene die maansteen dragen aan kettinkje. hebben jullie deze dag en nacht om? ook met douchen? want volgens mij ga ik er niet aan denken om hem tijdens het douchen af te doen. xxx
Ik heb nu een maand een maansteen om als ketting of verstopt in mijn bh. Als het goed is krijg ik deze week een armband binnen van maansteen. Weet iemand of je het kan afwisselen met dragen? Anders moet ik beide om gaan doen en ik weet ook niet of dat goed is.
Heej dames, Hier weer ff een gek verhaal... Heb sinds zaterdag een splitarmband van maansteen om (ook een hanger aan een ketting trouwens). Maandagmiddag was ik met mijn kleine knul aan he knuffelen en ineens knapte het elastiekje. Alle steentjes door de kamer. Ik dacht; daar heeft Kyan per ongeluk aan getrokken, jammer kan gebeuren. 's Middags heb ik de armband gemaakt. Ik maak zelf regelmatig sieraden dus ik had genoeg bendigdheden in huis. Ik heb de armband opnieuw geregen en er een sluitinkje (zilver) aan gemaakt met het idee dat dit niet weer zo gauw stuk te krijgen zou zijn. Jullie raden het natuurlijk al; Gisteravond toen ik net thuis was van mijn werk, valt zomaar spontaan de armband van mijn pols. Weer alle steentjes door de kamer. Ik heb alles bij elkaar gezocht en bekeken wat er was gebeurd. Het sluitinkje heeft gewoon losgelaten! Nou maak ik toch al een hele tijd sieraden, maar dit is me echt nog nooit gebeurd! Ik vind dit heel apart, kan het zijn dat de armband mij niet accepteerde ofzo? Liefs Mamaline
Dames, kan je een maansteen en een regenboog maansteen samen dragen? Of werkt de maansteen daardoor minder?
Meiden, hoor dit.. Toeval? Kan best natuurlijk, maar ik kan jullie het niet onthouden Ik heb een heel mooi zilveren hangertje met daarin een maansteen. Toen we besloten te stoppen met de pil droeg ik deze hanger dagelijks. Gewoon, omdat ik hem heel erg mooi vind. Ik was meteen de eerste keer al zwanger en we hebben een prachtige dochter. Nu wilde we graag voor de tweede gaan. Mijn maansteen hangertje droeg ik niet meer. Ik was drie maal ongesteld geworden. Vorige maand vond ik toen ik iets anders zocht ineens mijn hanger weer en dacht:" hee, die kan ik ook wel weer eens gaan dragen." Een paar dagen later stuitte ik op dit topic en ik dacht nog: toevallig! Ik kende deze eigenschap van de maansteen niet namelijk. En nu.... heb ik net een positieve test in handen. Zwanger geworden in de maand dat ik mijn maansteen weer ben gaan dragen. Kan natuurlijk doodgewoon toeval zijn, maar ik vind het een heel mooi toeval en wilde het hier gewoon even kwijt. Liefs Diana
Hmm heb mijn maansteen nu 2 maandjes om mijn nek hangen , vanochtend kwam ik er ineens achter dat ie weg is....alleen het hangertje hangt nog aan mijn ketting.... maar ff op zoek gaan naar t ding maar t kan natuurlijk overal zijn...heb hem nog wel ff nodig want mijn eitje is nog niet geweest deze maand... maar mensen last van verdwenen maanstenen?
ik heb dat wel eens met andere stenen gehad. Dan had ik de steen niet meer nodig. Toch is hij snel verdwenen bij jou....hoe gek.
Ik heb een hele rare vraag en ik weet niet of iemand hier antwoord op heeft, (blusvrouw misschien?) Toen ik zwanger wilde worden heb ik een maansteen gedragen, en deze heeft ook goed geholpen! Nu wil ik graag een Robijn gaan dragen tegen een miskraam, maar nu komt mijn vraag; Een miskraam krijg je toch meestal omdat er iets mis is met het vruchtje, houdt een robijn dat dan niet tegen en krijg je dan misschien een kind waar iets mis mee is? Ja, sorry voor de vraag, maar dit houdt me nu al 2 weken bezig... Liefs
Ik ben eigenlijk niet bijgelovig of spiritueel ingesteld, maar desperate times call for desperate measures... Dus ik heb ook maar een maansteen aangeschaft! Nu lees ik allemaal dingen over dat je em moet reinigen en opladen in het maanlicht... Klopt dat? Wat moet je dan precies doen en hebben jullie dat ook gedaan?
hey noor sorry dat ik zo laat reageer.een robijn zorg voor een gezonde groei van het kindje.en dus ook de kans op een miskraam word verkleind. robina.de maansteen moet je 2 uur reiniggen en dan dragen opladen in de volle maan