Ik heb net een maansteen gekocht! hahah vond het wel grappig, ik hoop dat het zijn werking doet volgende maand want het lijkt erop alsof mijn ongi eraan komt ..... moet je hem altijd omhebben of gewoon bij je hebben?
Hallo allemaal, Ik ben nu 6 maanden bezig en heb sinds 3 maanden een Maansteen armbandje en draag deze bijna iedere dag. Ik leg het zelfs af en toe op mijn voorhoofd en in het maanlicht om op te laden (schijnt te helpen). Helaas ben ik nog steeds niet zwanger.....maar toch blijf ik hem omhouden . Groetjes, Wendy
hoi meiden sorry ik was evn weg haha voor de zwangeren super gefeliciteert. even een globaal overzichtje omdat ik vaak de zelfde vraag zag. de maansteen is een vrouwelijke steen deze helpt bij het zwanger worden deze zorgt voor een goed ei en een goede innesteling.de steen reinig je door hem 2 uur in het water te leggen en hem om te doen je laad de steen op bij volle maan.
hoi had een vraag heb nu sinds 2 maanden een maansteen ben niet zwanger maar het lijkt of hij van binnen uit gescheurd is heeft veel barsten erin. Hij is trouwens ook zeker 2 tinten donkerder geworden op bepaalde plaatsen wie weet wat hier de reden van kan zijn groetjes
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen ronde 2 voor mij
Ik heb ook een maansteen, ik ben nu 23 maand bezig om zwanger te worden, en heb al een maand of 7 een maansteen, helaas werkt ie hier nog niet zo snel dus.
Ik heb een hele echte, 2 zelfs. 1 heb ik zelf uitgezocht en de andere is voor me uitgezocht door een vriendin die medium is. Ze worden netjes gereinigd, en worden elke dag gedragen, maar helaas geen effect. Maar ik blijf de hoop erin houden
@ Lynn Gefeliciteerd meid. dat is nog is leuk terug komen van vakantie en alle anderen ook gefeliciteerd natuurlijk
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Bia74, 2e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen heb je oegevoegd 00wende00. je was vergeten de quotes weg te halen @Leeuw89. heb je even op roze gezet gefeliciteerd
hier is het nog even afwachten he. maar heb nog nergens last van. beetje gevoel van lichte spierpijn in mijn borsten, maar daar trek ik me niks van aan. kan mezelf erg goed gek maken maar jij al wel last van kwaaltjes?
oeioei, ik vind het zo spannend......Ik had gisteren mijn NOD. en ik ben nu nog steeds niet ongi. Morgen ga ik een test doen. Maar ik geloof momenteel sterk in de werking van maanstenen!
Iemand hier toevallig ook hun steen via spiritueel garden besteld? zo ja: hoe lang duurde het voor je hem binnen had? heb hem dinsdag besteld maar heb hem nog niet binnen
Dames, Ik heb mijn maansteen via spiritual garden gekocht. Had hem na een dag of 3 binnen. En zou ik op de lijst mogen? Ronde 8, 1e met maansteen. Dank je.. Is het trouwens erg als je een maansteen niet vanaf dag 1 om hebt?
Hoi Debsje, Ik heb mijn maansteen ook op dinsdag besteld en ik kreeg hem op vrijdag of zaterdag binnen. Nog ff geduld dus...
Dank je wel dan zal die er morgen wel zijn dan moet tie hoelang in het water liggen eerst voor je hem mag gaan dragen?
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Sammie88, 2e ronde, 1e met maansteen * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * winanda1981 19e rond 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen Bia, ik heb je verplaatst en Pandabeertje, je bent toegevoegd!