miss rettekatet geen idee of het daar ook volle maan is in griekenland (ga ik wel met je mee even kijken!) ik heb ook een maansteen armband en die van mij verkleurd niet weet niet hoe het komt bij jou meid mischien even belletje doen? debsje kanjer zou wel fijn zijn he als het een wonder steen zou zijn ! jeetje dames de lijst word echt al heeel lang hopen dat hij snel helemaal roze is ! (ps ik sta bij baby van de maand zouden jullie willen stemmen mijn dochter heet romy zou ik wel heeel leuk vinden thanks! )
@ Kanjer: ik droeg voor mijn maansteen al twee jaar onafgebroken een carneool.Ik kreeg hem van mijn ventje en het is voor mij de beste steen die ik ooit heb gehad (los van het feit dat ik hem kreeg).Carneool is een hele positieve steen, eigenlijk een beetje als een amulet. Carneool brengt vreugde en houdt het kwade op een afstand. Soms lees je inderdaad iets over vruchtbaarheid maar ik denk dat maansteen hiervoor het beste is. Ik ben onlangs ook begonnen met edelsteenwater te maken en te drinken. Je kan hiervoor speciaal samengestelde setjes kopen. Ik combineer dit ook met het waterkristalorakel van Masaru Emoto. @ blusvrouw:ik las hier dat je, als de maansteen zijn werk heeft gedaan, hem moet bedanken door hem te begraven of in zee te gooien.Ik weet niet waarom maar ik ben van plan om hem tijdens mijn eerste trimester gewoon door te dragen (omdat hij ook zorgt voor een goede innesteling) en daarna bij mijn baby te laten omdat het toch zijn/haar steen is. Kan dit ook?Of moet je hem echt wegdoen?Ik ben namelijk niet zo goed ik dingen wegdoen.Als ik hem nu eens gewoon zo heel erg bedank?
ik geloof het zelf nog niet echt maar eh....mijn test was positief. Dus ik ben zwanger! Ilove mijn maansteen. Wil iemand de lijst aanpassen en mij ook roze maken THNX!
ik kan op de lijst bij ronde 2. had het ook wel verwacht ivm dat de dag van eisprong ik ook mn kijkoperatie had gehad en dus nog alles zeer deed.
jaaaaaaaaaa tennes van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap! lang leve de maansteen! balen winnanda van je ongesteldheid op naar de volgende ronde hopen dat het dan goed gaat!
Jeeeuij Tennes, een hele dikke proficiat, een weekje na mij. Zullen we fijn samen genieten! Geloof het maar en geniet er dan maar van! Liefs
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen @Tennes; Ik heb je op roze gezet. GEFELICITEERD!!! @ Winanda; je staat bij de 2e ronde. Balen meis, hopelijk volgende maand raak!
bedankt voor jullie reacties kom ik weer met n vraag iemand n idee waar ik evt in almere een maansteen kan kopen? alvast bedankt, liefs kanjer
Kanjer ik heb hem bij de tuinen gehaald in de stad. Zit tegenover de C&A. Als je hem in de winkel niet kan vinden, even er naar vragen ze hangen tussen de sieraden, ik kon ze ook niet vinden.
Ha meiden! Ook ik draag al enkele weken de maansteen aan en kettinkje om mijn hals en zit in de eerste ronde nog. Ik heb 15 jaar de pil geslikt en heb dus geen idee van de lengte van mijn cyclus dus pin me daar niet op vast Voel vanalles in mijn lijf en weet niet goed wat ik ervan moet denken, zou mijn ongi kunnen zijn of ontpillen of.... Ik hoop nog niet te erg omdat de teleurstelling dan groter wordt. Als ik niet ongi word dan wil ik 18 augustus testen, mijn man is dan jarig en een positieve test zou het ultieme kado zijn natuurlijk! MAar goed, zover is het nog niet! Erg opvallend dat zoveel mensen hier al op de roze wolk zitten, allemaal heel hartelijk gefeliciteerd en geniet optimaal van je zwangerschap! Voor alle anderen heel erg veel succes met zwanger worden! Liefs, Meintje
1e maand/cyclus maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 11 ronde, start na mijn nod met 1e ronde maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen
Debsje? Wat zie ik nou... zwanger? (zie fotoalbum vd zw-testen) Ik begin echt van de maansteen te houden! Gefeliciteerd meid!
lieve mensen ik zit met een dringende vraag. ik droeg mn maansteen aan een ketting. maar op mn nieuwe werk kan dit niet meer, wat bleek uit het feit dat 1 van de bewoners mn ketting stuk trok. draag hem nu zolang in mn broekzak. nu kan ik een nieuwe ketting kopen maar dan gebeurt er hoe dan oko hetzelfde. wat kan ik nu het beste doen want wil toch mn maansteen blijven dragen
Hoi, Ik ben mijn maansteen afgelopen weekend verloren. Droeg hem in mijn bh. En ineens was hij spoorloos. Nu heb ik weleens gehoord dat als je de steen verliest dat hij dan zijn werk heeft gedaan! Dus nu duimen maar! Over 10 dagen is mijn NOD. Dus afwachten maar. Liefs Marleen
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Sylvia 1e cyclus met maansteen * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! * Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Soezah 3e cyclus zonder pil, 1e ronde * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER * Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * vliegje, 1e ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Marisss wachtende ronde 1 met de maansteen * Linda27, 6de ronde, 1ste ronde maansteen * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Marleentje26 12 ronde, 1e met maansteen * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * lautje1979, 8e ronde, 1e met maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Beginneling 4de cyclus * Dizzy 4e cyclus * Leeuwtje83 4e cyclus, 2de maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * Marisss 4e ronde, 2e ronde met maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 2e ronde met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 8e ronde na mk 3e ronde maansteen * Butterfly22, 5e ronde, 3e ronde maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * Eleni: 8e ronde, 3e met maansteen * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen @Tennes; Ik heb je op roze gezet. GEFELICITEERD!!! @ Winanda; je staat bij de 2e ronde. Balen meis, hopelijk volgende maand raak![/quote]