hallo Dames, In welke winkels is een maansteen te koop? En welke kun je het beste kopen om de vruchtbaarheid te bevorderen? Alvast bedankt. Liefs MOna
de hele maand is mijn maansteen een beetje ruw geweest en nu glanst hij ineens heel erg en is super glad... Mijn vruchtbare periode komt er wel aan...
Ik heb vandaag mijn maansteen thuis gekregen. Hij is zo mooi.Doorschijnend met wit en blauwe schijn.Er staan ook 2 donkere vlekjes op. Toen ik hem uit het pakje haalde kreeg ik een tintelend gevoel en heb hem toen tegen mijn blote huid gehouden. Ik werd naar voor getrokken zeg maar. Du dat zit wel goed. De maansteen ligt nu in een glas met water. Nu maar niet vergeten hem in de nacht van de 16de op 17de buiten te leggen. zuurtje
Hallo meiden, Heb inmiddels ook een maansteen-armbandje. Mmoet nog wel even verzinnen hoe ik hem van het weekend bij volle maan op ga laden, ben dan nl niet thuis en om nou iedereen aan de neus te hangen waar ik mee bezig ben wil ik niet... Heb ook enkele andere edelsteenarmbandjes gekocht. Echt bijzonder als de steentjes werkelijk overal voor werken als wordt gezegd. Ik zal het vast vanzelf wel merken denk / hoop ik ... Hopelijk hebben ze bij jullie (ook) succes!
Dames, Ik heb een maansteen en een regenboog maansteen. Eerst is de maansteen gebarsten, nu ook de regenboog maansteen Moet ik dan nieuwe kopen?
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! ? Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER ? Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER ? Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen * kanjer, ronde 8, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 4e ronde, 2e met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen * lautje1979 9e ronde, 2e met maansteen * vliegje, 2e ronde, 2e met maansteen * Linda27, 7e ronde, 2e met maansteen * Sylvia 2e ronde, 2e met maansteen * Eleni 7e ronde, 2e met maansteen ZWANGER !!! * Marleentje26 13 ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen * Marisss 5e ronde, 4e ronde met maansteen * Dizzy 6e ronde 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen * Butterfly22, 6e ronde, 4e met maansteen Helaas ben ik weer door naar de tweede ronde met de maansteen. En in totaal al ronde 13. Begin nu een beetje de moed te verliezen. Ben mijn maansteen afgelopen week verloren. En heb nu een maansteen armbandje besteld nu maar hopen dat ronde 2 geluk brengt! Liefs marleen
ja maar het kan ook zijn dat je je steen verliest omdat hij niet bij je past. Maansteen zorgt ook voor de vrouwelijke cyclus en energie, niet enkel voor zwangerschap. Het kan zijn dat deze steen bij jou is uitgewerkt zonder dat je het gemerkt hebt en dan kan je inderdaad een nieuwe kopen. Veel succes aan all. Liefs
Ik zie op marktplaats maansteen armbandjes. Die zien eruit als die goedkope plastic kralen armbanden van een paar jaar geleden. Zijn dit echte maansteen armbanden? Ik wil ze niet online gaan bestellen hoor, maar dan heb ik een idee waar ik naar moet zoeken. En maansteen oorbellen, werkt dat ook? Of is een losse steen echt het beste? (dus niet aan een touwtje of wat dan ook) Maar hoe kan ik die dan snachts bij me dragen? Of kan je hem ook op je nachtkastje leggen?
Nou, ik heb hem hoor! Ik heb hem zelf uitgezocht maar eerst werd er gekeken of de maansteen in zijn algemeen bij mij paste. En dat deed hij Ik heb een heel schattig kleintje uitgekozen, zoiets als klein maar fijn (net als ik ) Heb hem 10 minuten onder de kraan gehouden en hem verteld dat ik heel dankbaar zou zijn als hij me wil helpen
mijn armband is vandaag stuk gegaan (bij de ringetjes) Ik zou het kunnen maken en dan opladen in de vollemaan.. of mag ik het eigenlijk niet meer om nu. zal echt zonder vinden. ik bedoel.. er is niets fout met de steentjes zelf..
Tuurlijk mag je in de lijst Dazwa, welke ronde zit je en hoeveelste ronde met maansteen? Als je dat doorgeeft zet iemand je wel op de lijst hoor! @ Pixie: geenm idee, ik ben geen expert, maar als het goed voelt zou ik hem maken denk ik hoor!
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * dazwa84 wachtende op cyclus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! ? Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER ? Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER ? Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen * kanjer, ronde 8, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * Veertje23, ronde 21, 2e met maansteen, eerste IUI * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 4e ronde, 2e met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen * lautje1979 9e ronde, 2e met maansteen * vliegje, 2e ronde, 2e met maansteen * Linda27, 7e ronde, 2e met maansteen * Sylvia 2e ronde, 2e met maansteen * Eleni 7e ronde, 2e met maansteen ZWANGER !!! * Marleentje26 13 ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen * Marisss 5e ronde, 4e ronde met maansteen * Dizzy 6e ronde 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen * Butterfly22, 6e ronde, 4e met maansteen dazwa ik heb je boven aan het lijst gezet op wachtend op cyclus zag dat je nog ongi moet worden (van echte ongi.. ) of tel je dit als ronde 1 al?
Oh pix, wat zonde! Mijne is ook kapot, maar net op een punt waar hij niet meer aan is vast te maken...
oh dat is wel vervelend ja mienime.. kan die van mij wel maken maar vraag me af of ik dat 'mag' doen.. ik zou hem graag willen maken en verder dragen.. want de stenen zijn nog heel. het is de metaal die stuk ging.. snap je nog? dus eigenlijk niks fout met de stenen zelf.. zijn je stenen ook nog goed. wil het wel voor je maken als je het opstuur.
Ja, de stenen zijn nog goed, maar hij is echt op een punt afgebroken (het ijzertje/draadje), waar je hem dus niet meer aan kan vastmaken waar hij is gebroken. denk wel dat als je hem kan maken dat het geen probleem is, hoor pix.er was hier toch ook iemand waarbij de ketting afbrak en al de kralen op de grond lagen?ook weer gewoon gemaakt. Ik kijk wel even, bedankt voor het aanbod
Hoi dames, ben hier terecht gekomen via Luna. Ik zou graag bij op de lijst komen, het is mijn eerste cyclus met maansteen. Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil en we zijn sinds januari écht bezig voor een kindje. Ik heb een armbandje gekocht. Zag dat bij de de dames die in eerste ronde met maansteen zaten, er héél veel zwanger waren dus ik hoop dat ik daar ook nog bij mag komen! Aan iedereen veel succes gewenst!