Het gaat het een beetje 50/50 op zo met maansteen meteen zwanger of niet in ronde 1. Ik wens je iig heel veel succes, hopelijk doetie zn werk
pb anders als je het naar mij wil opsturen te maken. heb alle gereedschap in huis. maak zelf sieradin daarom
1e Maand cyclus met maansteen * lammetje wachtende op cyclus * dazwa84 wachtende op cyclus * Kaat 1e cyclus met maansteen ZWANGER * blusvrouw:ZWANGER! ? Evamariah 6de cyclus 1ste echte met maansteen * Iloveandres, dreigende maansteen,ZWANGER ? Blondsteenbokje, eerste ronde maansteen * Leeuw89 6e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER ? Ongedultje, 10de ronde, eerste ronde maansteen * Snoopy1983 8e ronde, 1e ronde maansteen ZWANGER * Noor83 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Noena 1e ronde maansteen zwanger * Colly1 1e cyclus met maansteen ZWANGER * loesmari 1e ronde met maansteen ZWANGER * chrissie81 4e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Kelly1980 1e ronde MMM, 1e met maansteen ZWANGER * Mamaline, 2e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * MieniMe, 2e ronde, 1e met maansteen * madeliefjuh, 1e ronde maansteen * tennes, 1e ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Luna 888, 5de ronde, 1e met maansteen ZWANGER * Missanna, 7e cyclus, 1e met maansteen * Mac, 1 e cyclus, 1e met maansteen * Pandabeertje86, Ronde 8, 1e met maansteen * Miss Rettekatet, 2e ronde, 1e met maansteen * Debsje1977, 67e ronde, 1e met maansteen * Meintje, 1e ronde, 1e met maansteen * kanjer, ronde 8, 1e met maansteen 2e maand/cyclus maansteen * lynn1986,7e ronde,2e met maansteen ZWANGER * mona75 6e ronde, 2e met maansteen ZWANGER * Soezah, 4e ronde, 2e met maansteen * saffie, 5e ronde, 2e met maansteen * Sammie88, 3e ronde, 2e met maansteen * Giegel 6e ronde, 2e met maansteen * pien zwanger!!!3e maand/cyclus maansteen * pixie 2e ronde, 2e met maansteen * winanda1981 20e ronde 2e met maansteen * lautje1979 9e ronde, 2e met maansteen * vliegje, 2e ronde, 2e met maansteen * Linda27, 7e ronde, 2e met maansteen * Sylvia 2e ronde, 2e met maansteen * Eleni 7e ronde, 2e met maansteen ZWANGER !!! * Marleentje26 13 ronde, 2e met maansteen 3e maand/cyclus maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * 00Wendy00: 6e ronde, 3e met maansteen * Bia74, 3e ronde, 3e met maansteen * Marisss 5e ronde, 4e ronde met maansteen * Dizzy 6e ronde * Veertje23, ronde 22, 3e met maansteen (1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk 4e ronde maansteen * Butterfly22, 6e ronde, 4e met maansteen veertje ik weet niet hoe de iui werkt. ga je nu voor een 2e poging gelijk?
hey allemaal, Ik ben al langere tijd aan het zoeken naar een maansteen, kan iemand mij een tip geven hoe/waar ik een maansteen kan kopen? alvast bedankt... groetjes,
Ze verkopen ze bij de Tuinen en op in internet via spiritualgarden heb ik begrepen verhip. Zelf ben ik gewoon naar een edelstenenwinkeltje toegegaan, misschien is er ook een bij jou in de buurt? Hoop dat ie werkt voor jullie!
Ik heb niks kunnen vinden. Ja wel een mini maansteen bij de tuinen aan een hanger, maar dat vond ik niks. Ik ga dus gewoon zwanger worden zonder steen
Hoi meiden Ik heb me zojuist aangemeld , het leek me toch wel leuk (na heel veel lezen ) om mee te doen. Vandaag een maansteen gekocht bij een esotherisch winkeltje bij ons in de stad. Ik had er al een hoop over gevonden op internet (waaronder hier) en dacht ik waag de gok. Nu heb ik vandaag jammergenoeg mijn eerste ongesteldheid dag en sinds ik de steen draag ontzettend veel pijn, wat ik normaal niet heb Ik schrijf het maar toe aan de werking die is gestart Liefs Mir
Ja dat dacht ik ook al Het was echt de bizarste cyclus tot nu toe. Ook geen voortekenen ervan die ik normaal ook heb. Maandag terug naar de gyne voor inwendige echo en plan van aanpak. het blijft wel een beetje een gedoe.
klinkt allemaal erg vervelend. hoop dat je maandag dan wat meer duidelijkheid krijg en wat positiever in sta.
Als iemand zo lief wil zijn mij toe te voegen bij de 1e ronde met maansteen Ben nog aan het vogelen hoe het werkt allemaal.
Dat is eigenlijk al heel lang. Maar dat we echt actief bezig zijn met hulp van buitenaf? Ronde 43 inmiddels Dank je wel @MieniMe : GEFELIIIIIIIIIIIII! Fantastisch nieuws , ik geloof je meteen dat het onwerkelijk voelt Maar geniet er ook van he!