AHHHHHHHHHHH MieniMe, gefeliciteerd! Ik spreek je natuurlijk al steeds op het NOD forum, maar ik lees het nu hier, dus feliciteer ik je ook hier! Super meid!
wachtend op cyclus *lammetje *dazwa84 1e Maand cyclus met maansteen ? Evamariah 6de cyclus ? Blondsteenbokje, eerste ronde ? Ongedultje, 10de ronde, ? madeliefjuh, 1e ronde * Missanna, 7e cyclus, * Mac, 1 e cyclus, * Miss Rettekatet, 2e ronde, * Debsje1977, 67e ronde, * Meintje, 1e ronde, * kanjer, ronde 8, * wickedwitchy, ronde 43 , * lonny, 2e ronde, ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen * Soezah, 4e ronde * saffie, 5e ronde, * Sammie88, 3e ronde, * Giegel 6e ronde, * pixie 2e ronde, * winanda1981 20e ronde * lautje1979 9e ronde, * vliegje, 2e ronde, * Linda27, 7e ronde, * Sylvia 2e ronde, * Marleentje26 13 ronde, ZWANGER 2e met maansteen 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen * Aquilegia: 10e ronde na mk, 16e ronde na Sterre * 00Wendy00: 6e ronde, * Bia74, 3e ronde, * Dizzy 6e ronde * Veertje23, ronde 22, (1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen * Inger 1979, 9e ronde na mk * Butterfly22, 6e ronde, * Marisss 5e ronde, wat vinden jullie van het lijst zo? als jullie toch de oude willen.. halen we de ander naar voren.. dacht dit meer overzichtelijk te zijn
MienieMe GEFELICITEERD! Pixie; ik vin m hartstikke goed zo (alleen wil ik over paar weken ook mijn naam in rose )
Elke en pia thanks thanks Helemaal super zeg...Loop echt naast mn schoenen, hoor hahah Hoop dat iedereen net zo snel op roze mag! meeer roze! come on ladies
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus *lammetje *dazwa84 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny Ronde 4 - Elke1984 Ronde 6 - Evamariah Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - Pixie * vliegje * sylvia Ronde 3 - Sammie88 * Ronde 4 - Soezah Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 16/17 augustus). Zo. nog meer aangepast. zo kan je ook makkeiljker zien wie een betje met je gelijk sta enz. en ook makkleijker je zelf terug te vinden hahaha
Nog een vraagje eigenlijk: Aangezien ik nu in de ongi zit moet ik de steen morgen reinigen voor het opladen maar ook als de ongi voorbij is neem ik aan? Dat ik ook weet dat ik het goed doe
je reinigd de steen bij aankoop door hem 2 uur in een bakje te doen en daarna af te spoelen. daarna gewoon te dragen en bij volle maan opladen. die moet minstens 1 keer per half jaar of bij verkleuring. dan is het ook verstandig hem een nachtje in een bakje water te doen om te reinigen. wat mijn therpeut zei si dat je hem rustig iedere avond als je hem af doet mag reinigen. en voor de beste werking kan je hem in je onderbroek dragen. dan zit hij op de plek waar hij zn werk moet doen anders als je hem om je hals draagt moet hij zoeken en kost hem meer energie waardoor hij ook sneller is uitgewerkt. (dit is tevens wat mn therapeute verteld heeft en die zit zelf in het edelsteen therapie)
Hey meiden ! Draag de maansteen al 2 maanden ,maarr ik keek gisternacht even naar buiten en ik zag dat het volle maan was! Oja en mijn steen is een beetje bruinig aan het worden... Weet iemand wat dat betekend of wat ik dan moet doen... Heb je 2 x een volle maan in de maand Liefs Melanie
gisteravond was het nog niet helemaal volle maan miste een klein stukje. en je hebt 1 keer per maand volle maan. laad je hem iedere maand op? dat hoeft niet hoor. alleen als hij weer dof wordt of als je hem net hebt aangekocht. verder als hij verkleurd heb ik als tip gekregen om weer een nachtje te reinigen want dan heeft hij gewerkt. (het van binnen sterker gemaakt of zwanger) bij mij was hij vorige cyclus ook verkleurd maar mn therapeut zei dat hij het van binnen ook sterker maakt en hij dan ook kan verkleuren.
Hoi allemaal, Ik heb gisteren een maansteen gekocht, deze hangt aan een hangertje om mijn nek. Ik heb hem gisteren gereinigd door hem 20 min onder de stromende kraan te leggen. (dit stond op diverse sites) en vannacht heeft hij in het maanlicht gelegen. Nu heb ik de hanger om maar vroeg me af waar ik hem het beste kan dragen om mijn nek (kleine steen), en heb een grotere steen die je in je bh of broekzak kan doen. Weet iemand of de groote van de steen belangrijk is? En je kan de maansteen werking versterken door ook een bergkristal bij je te dragen, hier kan je, je maansteen ook mee opladen.
volle maan is komende nacht dus dan moet je de steen opladen. en voor de beste werking kan je hem in je onderbroek dragen. dan zit hij op de plek waar hij zn werk moet doen anders als je hem om je hals draagt moet hij zoeken en kost hem meer energie waardoor hij ook sneller is uitgewerkt. (dit is tevens wat mn therapeute verteld heeft en die zit zelf in het edelsteen therapie) verder maakt de grote van de steen niets uit. en wat betreft een bergkristal er bij te dragen hoeft niet voor iedereen goed te werken want niet iedere soort past bij iedereen. en een maansteen moet opgeladen worden door de maan. er zijn verschillende soorten edelstenen en ieder soort heeft zn eigen manier van opladen.
Hee meiden, Er is vanacht een maansverduistering, zal het dan zin hebben om heb buiten te leggen om op te laden? Ik weet dat het niet uitmaakt als het bewolkt is maar bij een verduistering lijkt me dat de stralen echt geblokkeerd zijn niet?
na 12 uur is de maansverduistering weer weg heb ik gelezen dus als het nodig is gewoon je maansteen opladen meiden
Gelukkig maar dat het kan. Ik was al bang dat ik een maand moest wachten. Was al zo blij dat ik mijn steen voor volle maan thuis had.