Ik heb ook een hanger besteld nu nog ff een kettinkje erbij zoeken en hopen [-o< dat die zijn werk heeeeel goed doet groetjes Inger
Ik ben om, ik heb gisteren ook een maansteen en kettinkje gekocht en de steen gisteren bij het raam gelegd om op te laden. Ben benieuwd... mijn vriend zal dit wel gestoord vinden...
vanavond de steen naar buiten let er wel op dat je een puur zilveren ketting hebt en absoluut geen goud. de steen hoeft je trouwens niet elke volle maan op te laden.je laad de steen op als de steen dof begint te worden.ook kun je de steen op wrijven met een shoon stukje zijde.
Leg je de steen echt buiten, of is voor het (dichte/open) raam ook goed? Beetje raar om hem in de tuin te leggen...
ha ha ik zie ik zie wat jij niet ziet een maansteen in de maneschijn! Dames probeer om even op de lijst te gaan staan die ik aangemaakt heb dan weten we wie wanneer zwanger is geworden in welke maand met maansteen of in welke maand je nu zit is leuk voor de nieuwe dames en kunnen we meteen zien hoe goed hij werkt. Blusvrouw volgens je banner ben je aardig overtijd spannend? Sylvia hoe is het bij jou? Kaat bedankt hij is binnen lief dat er ook een ketting bijzat heb hem meteen gereinigd en ook vanavond gaat hij in de maan top!
Ik heb gister ook een maansteen gehaald! Na het lezen van dit topic Alleen heb ik het nog niet in de volle maan gelegd vanacht maar toen dan he! Succes allemaal en ben wel benieuwd wie er het eerst zwanger is
ja klopt ik ben al 14 dagen overtijd heb met 4 dagen overtijd een test gedaan die was nega.en nu wil ik nog even wachten tot mijn ha weer terug is van vakantie.maar op sommige momenten is het wel heel spannend hoor.ik denk er niet teveel meer aan
hallo meiden! Ik heb dit ook allemaal even mee gelezen.... en heb vanmiddag een maansteen armbandje gekocht.. dus ik ben benieuwd haha.. hoe moet ik het nou eigenlijk reinigen... ik lees overal weer wat anders... succes allemaal..! groetjes marisss
ik heb ook een maansteen besteld, nou vraag ik me af tot wanneer het volle maan is en of je je maansteen eventueel ook onder een bv. halve maan mag leggen? ik heb de steen namelijk nog niet verder wil ik mezelf wel op de lijst zetten maar ik ben niet zo tecnisch in die dingen.... groetjes!
het hoeft niet persé bij een volle maan.. volgens mij... maar ik weet ook niet hoevaak je het moet reinigen en op moet laden ik heb der ook niet zoveel verstand van.. haha groetjs
het reinigen doe je zo je doet de steen in een schaaltje water en laat hem daar minimaal 2 uur in liggen.daarna spoel je hem af onder een stromende kraan en droog je hem met een schone doek
gewoon met koud water neem ik aan? haha domme vraag.. maar ik een armbandje.. ik hoor iedereen over een ketting... maar maakt dat wat uit nee toch?
oke goed om te weten! ik heb dan nog een vraagje voor je! dat gaat niet over een maansteen, maar ik heb een armband van amethyst voor mijn huid. ( ik heb eczeem ) deze heb ik nooit gereinigd ik heb ook het idee dat hij zijn werk niet zo goed doet, wel heb ik geen jeuk als ik het armbandje om heb. weet je misschien of voor de armband hetzelfde geld als de maansteen?