Even de steen tegen je blote huid houden. Krijg je het gevoel dat je naar achter wordt geduwd is hij nietgoed. Krijg je het gevoel dat je naar voren wordt geduwd dan past hij bij jou. De steen eerst reinigen door hem 2 uur in een bakje met water te leggen alvorens je hem draagt. Bij de volgende volle maan de steen buiten of in een open venster opladen.
lolz ik durfde mn steen niet buiten neer te leggen (bang voor regen hehehe.. ) Maar heb wel de maan opgezocht.. en mn maansteen aan een kledinghanger gehangen voor het raam zodat hij de maan toch kon zien. Betreft kiezen van de steen, is toch ook op je gevoel afgaan? Ik kon kiezen uit 2 hangers en deze die ik heb, hebben we toen samen uit gekozen. Ow en vergeet vooral niet te klussen he! pixie mijn complimenten voor de lijst! ziet er goed geordend uit! tnx! fijne dag nog dames, Kga nu ff het hondje uitlaten liefs kanjer
Nou, mijne is ook opgeladen hoor! Heb hem aan ons windlicht gehangen zodat hij als het goed is goed gezien werd door de maan. Hopelijk krijg ik snel een cyclus.. Vandaag negatief getest.
Hoi Pixie, Zie dat ik nog niet op de lijst sta, wil jij mij er op zetten? 4e ronde, eerste met maansteen. Bedankt alvast! @ Dazwa: balen meid!
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 Ronde 5 - mama1980 Ronde 6 - Evamariah Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - Pixie * vliegje * sylvia Ronde 3 - Sammie88 * Ronde 4 - Soezah Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 16/17 augustus).
even een vraag. Heeft de maansteen vooral invloed op het zwanger worden (dus innestellen enzo) of ook op je cyclus (dus dat die kan veranderen).
Naar ik heb begrepen is het voor de vruchtbaarheid, om het van binnen sterker te maken en voor het verloop van een gezonde zwangerschap, dus wat je vraagt ook dat de innsteling goed verloopt, maar denk niet dat het je cyclus bv korter maakt ofzo.
dan mag ik hopen dat we deze ronde weer kort hebbben.. zou fijn zijn.. (zou toch fijnzijn als die maansteen dat voor elkaar kreeg?) beter dan die lange. dan ga je toch stiekem inene hoop krijgen.. erg is dat! en dan die negatieve testen, daar word je down van man! dus dus dus.. we zien het allemaal wel weer hehehe. llekker klussen! en onze tijd komt heus ook wel..
En hoe beinvloed hij die dan, of kun je dat niet zeggen. Heb nu nl al last van mijn buik, wat ik normaal met eisprong heb. En dat is wel wat vroeg.
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 Ronde 6 - Evamariah Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - Pixie * vliegje * sylvia Ronde 3 - Sammie88 * Ronde 4 - Soezah Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). Ben wel al bezig met de maansteen, maar had mezelf nog niet op de lijst gezet, dus bij deze. Hoop op groot succes!
Mijn NOD is ergens begin september, heb het nog niet uitgerekend want dan focus ik me er zo op . Volgens mij 6 of 7 sept, maar mijn menstruatie was nog wat wisselend, dus net welke cyclus ik aanhoud. Wanneer is jouw NOD? We hebben beiden ook een pendel voor sept een meisje zie ik, dus zullen we dat dan maar doen? (Was het maar zo makkelijk he, zucht).
Elke1970, ja was het idd maar zooo makkelijk... Ik heb totaal geen idee wanneer mijn NOD is. Ik ben een jaar geleden met de pil gestopt maar heb nog altijd een héél onregelmatige cyclus. Vorige was 64 dagen, heb toen Farlutal genomen om menstruatie op te wekken. Nu moet ik vrijdag bloed laten nemen om m'n hormonen te laten bepalen en te weten of ik evt. hormonen moet gaan nemen. Dus ik ben niet zo optimistisch dat de pendel zal uitkomen... Maar: "je kan beter pessimist zijn, ofwel heb je gelijk ofwel word je aangenaam verrast!".