Maansteen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mamavanJ&D, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Hey Pixie, mijn NOD is 29 aug, en aangezien jij ongeveer 3 dagen na je nod wil testen kunnen we ons aansluiten bij de weekendtesters ..... ik zie nog geen barstje of verkleuring op mijn maansteen ....hmmm we wachten af .... elke maand weer spannend ....

2. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    mijn nod is ook net voor het weekend en ga het weekend testen mocht ik niet ongi worden.

mijn steen was al verkleurd vorige cyclus. maar de verkleuring verandert nu weer. zal proberen uit te leggen wat je op mn steen ziet:

een groot rondje met daar in 2 rondjes die lijken samen te willen voegen(maar zijn niet samen gevoegd en niet verbonden met het grote rondje) en in 1 van de plekjes komen steeds meer donker witte plekjes en in het grote witte rondje zit bij het andere kleine witte plekje in de buurt een wit puntje. aan 1 kant van het grote rondje is het lijntje iest dikker en rond mmn ongi waren er witte vlekken buiten het grote rondje.

dit was mn vorige cyclus. denk ook dat als je het goed leest het mn ongi aangeeft. grote rondje mn baarmoeder de 2 kleine rondjes 1 mn eicel en 1 zaadcel en witte buiten het grote rondje mn ongi.

na mn ongi waren de witten vlekken buiten het grote rondje weg.

nu na mn eisprong is het kleine rondje zonder witte vlekken veel lichter geworden en het rondje met witte vlekken is nu met een klein lijntje verbonden met het grote rondje.

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat ingewikkeld winanda.. ik kan helaas niet mijn maansteen controleren omdat het een armbandje is met vele steentjes :D er zitten wel erg heldere tussen maar ook wat hele witte..en kan me niet terughalen hoe ze eruitzagen toen ik het kocht haha

4. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    @pixie maar snap je het wel? :oops: :(

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    jawel.. maar vraag mij het niet dan terug uit te leggen bwhaahaha... :D

hij ziet er nu anders uit dan voor je ongi.. (zou dan als niet raak is hetzelfde moeten uitzien voor je gevoel)

hij is nu voor je gevoel aan het aanduiden dat ie raak is :p toch?

6. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    bij mn vorige ongi gaf ie echt ongi aan 2 rondjes niet samen gesmolten niet aan het grote rondje en witte vlekken buiten het grote rondje rond mn ongi.

nu wel samen gevoegd en aan grote rondje verbonden.

dus wacht wel af tot volgende week of een maansteen ook echt voorspellingen kan aangeven.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

HIer gaat alles goed hoor :thumup:

8. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    De ongi is eindelijk voorbij, poeh was wel een erg heftige deze keer :(
    Nu op naar de vruchtbare dagen :D
    zit stukken rustiger in mijn vel sinds een paar dagen , dat scheelt natuurlijk ook.

Ik mag hopen dat je aan het genieten bent Eleni en dat je niet teveel kwaaltjes hebt :) Succes met je zwangerschap meid!

9. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
  10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    hallo dames ik ben ook weer even hier.
    heb even een ander vraagje ;)

ik ben deze ronde begonnen met ovulatie testen.
    gistermorgen was die negatief.
    gisteravond geklust
    en vanmorgen een positieve ovulatie test.
    mijn vriend is er niet eerder dan morgen
    kan het zijn dat we gisteravond dan toch nog op tijd geklust hebben?

ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel ;)

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    butterfly denk dat je vraag beter bij een ovytest topic past .. maar oke.. :D volgens mij is ie wel op tijd :D

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    dank je pixie
    daar staat het ookal, maar dacht dat hier ook vast wel iemand antwoord wist

13. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Het lijkt alsof mijn maansteen steeds lichter wordt op sommige plekken, alsof je erdoor kan zien, maar ik kan me niet echt herinneren hoe het was in het begin .... :( ik zie ook een paar kleine barstjes erin, maar volgens mij waren die er al ....maar ik kijk wel goed of er nieuwe barstjes bij komen ! ;)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik bekijk mijn steenn ook iedere dag en er zijn al behoorlijk wat barstjes in en net alsof er stukjes uit zijn. ;)

15. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

Wordt je van de steen nou ook rustiger (geestelijk).

Ben deze eerste maand met maansteen toch een stuk minder gestresst bezig met het zwanger worden merk ik.

16. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    @suzie80 ik wordt er ook rustiger van en als ik door mn pms een woedeaanval krijg wordt ik sneller rustiger. heb ook minder pijn bij mn eisprong en de vorige keer toen ik ongi werd. moet zeggen dat ik me helemaal anders voel heb bijna geen last meer van mn pms echt heerlijk gewoon!

laatst zei iemand nog: ik geloof niet in de maansteen maar hoop dat het voor jou steun geeft. nou sorry maar hij heeft toch zeker wel een werking!

17. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Suzie, nu je het zegt; de eerste maand dat ik mijn maansteen droeg was ook meteen de eerste maand dat ik het kon loslaten en dat ik dacht 'ik wacht er niet meer op, het komt wel'. Ik was dadelijk zwanger die maand. :D Dus misschien heeft een maansteen ook dat effect wel.Alleen maar positief dus...

Veel suc6 en klusplezier allemaal!
    Liefs

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zeker weten ben ik rustiger :D mijn vriend moest altijd wegblijven tenminste 6 dagen van te voren ..maar nu hoeft dat niet.. hij mag wel zeggen wat hij wil.. ik vind het misschien dan niet fijn maar ben minder kattig.. deze maand is misschien wat anders want ik ben gestopt met roken.. heb nu al stemmingswisselingen. gelukkig nog niet op hem geuit.. is meer bij mezelf.

19. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ik ben er zeker rustiger van geworden!
    Viel mezelf niet zo op maar mijn mannetje zei na 3 dagen al: kan niet eens merken dat je ongesteld bent. Ik heb normaal ontzettend veel pijn en dergelijke en kan echt niks hebben, nu had ik net zoveel pijn ( soms zelfs meer dan anders ) maar ik werd niet boos of ongeduldig. Er is een soort van berusting lijkt het.

20. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hmm raar..ik had een soort 'wolk' in mn maansteen en nu is die weg! Zou ik dan nu misschien een eisprong krijgen? Of zou het door het reinigen komen?

Deel Deze Pagina