hi heb ook een maansteen gehaald, baat het niet, schaadt het niet toch? wordt mijn 5e ronde, 1e met maansteen.. voor de echte kenners.. kan het zijn dat je lichamelijk heftig reageerd op zon steen? heb hem nu een tijd om en voel me gewoon raar.
Volgens mij als je draaiierig wordt is de steen: of niet goed gereinigd, of past niet bij je.... heb ik tenminste een keer gehoord.
Dames ik heb ook de maansteen besteld samen met nog een andere steen in vorm van armbandjes beide zijn voor bevordering van zwanger worden en een goede zwangerschap je mag mij ook op de lijst plaatsen ik ben nu met ronde vanaf het hele begin ronde 39 bezig na mijn laaste miskraam 2 ronde en eerste ronde met de maansteen mijn nod is 5 sept ik hoop dat de steen mij kan helpen bij een goede zwangerschap en dat ik ook niet meer heel lang hoef te wachten. iedereen succes liefs miriam
Hier wordt telkens gezegd 2 uur in bakje water. Ik kreeg het advies de steen minstens 24 u in een bakje met water te doen, dan nog even afspoelen en met schone doek droogpoetsen. Misschien helpt het?!
Hoi meiden, Na alle enthousiaste en veel positieve verhalen in dit topic heb ik besloten om ook een maansteen te kopen. Ik heb hem nu aan een ketting om mijn nek hangen. Ik ga zo proberen mezelf op de lijst te zetten. Mocht dit niet lukken dan wil ik er graag bij gezet worden: 3e ronde, 1e ronde met maansteen En nu maar hopen dat hij zijn werk gaat doen......
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny *afrola Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - Pixie * vliegje Ronde 3 - Sammie88 * Ronde 4 - Soezah Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september).
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny *afrola Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - Pixie * vliegje Ronde 3 - Sammie88 * Ronde 4 - Soezah Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). limmeke en miriam jullie sta er ook op
Dank je wel! En inderdaad maar hopen op succes! Mijn man ging een beetje met zijn ogen rollen toen hij hoorde dat ik de maansteen heb hahahahahahah Afwachten maar of hij zijn werk gaat doen he! Jij ook succes!
Ik heb mijn vriend niet eens verteld watvoor armbandje het was hahaha, hij had me echt voor gek verklaard hihi Vertelde hem gewoon:"Kijk, ik heb een armbandje gekocht!" (maar dus verder niet verteld, watvoor werking hij zou (kunnen) hebben)
mijn vriend ook.. wacht maar totdat je het buiten voor de vollemaan doe bwahaha dan krijg je opmerkingen
Hier ook een maansteen. Nu 3 maanden bezig 1 maand met maansteen. (zet maar op de lijst) Helaas vandaag kwam de duivel weer om de hoek kijken. Dus volgende maand beter. En idd ook niet tegen mijn man gezegd. Die gelooft er ook net zo in. In stop het in mijn bh omdat er geen hangertje aan zit. Maar moet het alleen maar buiten liggen of bij het raam met volle maan? of alitijd?
ga je dus nu voor je 3e ronde (1e met maansteen) of voor je 4e ronde 2e met maansteen.. aangezien je net ongi bent geworden..?
hoi hoi mijn vriend wist wel dat ik de maansteen had, maar hij is er gisteren pas achter gekomen dat ik hem ook werkelijk draag. Hij dacht dat ik die steen voor de sier had, totdat hij erachter kwam dat hij in mijn onderbroek gespeld zit. Toch wel een beetje een gekke plek vond ie Het is trouwens vandaag mijn meest vruchtbare dag, dan zal hij die steen vandaag wel weer tegenkomen. Hij weet nu waar hij is gebleven. hahahaha... groetjes lonny
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny *afrola Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - Pixie * vliegje Ronde 3 - Sammie88 * Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september).