Reken maar! Mijn man dacht dat ik niet wijs was! Maar dat geeft niets, laat maar denken. Ik koester mijn steentje nog steeds! [-o<
Hallo, Ik wil mijzelf ook een maansteen aanschaffen. Heeft iemand een tip voor een leuke site? Is lees 15/16 sept volle maan. Dus eerder kan in hem niet dragen als ik er een heb? Succes iedereen.
vergiet, je kan m ook een kwartier in stromend water leggen. Opladen kan ook in de vroege ochtendzon (tot 11 uur geloof ik) heb er afgelopen week ook een gehaald (tezamen met de robijn) en bovenstaande is mij verteld.
Vergiet, je kan een maansteen kopen bij bv "De Tuinen" Ook kun je hem bestellen op http://www.spiritualgarden.nl/ Je kunt hem opladen door hem 2 uur in een bakje water te leggen. Daarna kun je hem gewoon dragen. Tegen die tijd dat het volle maan is, kun je hem buiten leggen.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ben net even aan het neuzen geweest. Heeft iemand ervaring met de edelsteenset vruchtbaarheid (3 stenen). Deze schijn je ook in de (slaap?) kamer te kunnen leggen. Ben eigenlijk niet 'zo'n type om een maansteen te dragen. Maar het moet natuurlijk wel zijn werk doen.
Zelf geen ervaring mee. Ik ben ook geen stenentype, maar ik doe mijn maansteen en robijn in mijn beha. Niemand ziet ze en ik draag ze wel gewoon.
Nou meiden ik ben de steen gaan dragen het is een armband en ik hoop dat ie z'n werk doet ben er heel benieuwd naar afwachten maar ik ga nu eerst twee volle weken op vakantie lief dat ik op de lijst geplaast ben als ik terug kom moet ik ongi worden dus afwachten waar ik dan heen ga tweede maand met de steen of zwanger iedereen succes en lief dat ik op de lijst geplaast ben gr miriam
ander vraagje: heb steen gereinigd zoals men zei hem te reinigen.. is een hangertje waarvan 1 kant wit was.. en de andere kant glazig/doorzichtig. Nu begint die kant ook helemaal wit te worden.. is dat normaal?
Hoi, Ff een paar dagen hier niet geweest. Zit nu wel op het wachtbankje denk ik. Ik dacht dat ik de enige was die niets over de steen tegen haar man had gezegd, maar dat is toch niet zo lees ik. Mijn man geloofd ook niet in dat soort dingen dus heb het ook niet verteld. Heb hem in mijn onderbroek zitten, dus valt toch niet zo op.
halloo nog 1 vraagje over de maansteen: gisteren schreef ik dat die wit en wolkig werd.. en werd gezegd dat die hard aan het werk was.. nu trekt het witte helemaal weg.. en word die weer glazig.. ehm... wilt die voor mij niet aan het werk of is het iets anders?
Ik denk zolang hij van kleur of iets veranderd of barstjes inkomen werkt de steen. Als hij stuk gaat is hij uitgewerkt
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny *afrola Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Sammie88 Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 * Pixie Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). Zo ..wasnt mant to be this round... volgende ronde maar. hi BIA!