hallo meiden ben nog niet zo lang op dit forum heb een aantal dagen gelezen hoe en wat en heb ook maar een maansteen gekocht ...moet deze week mijn menstruatie krijgen (weet zeker dat ie komt) toen ik um kocht vanmorgen was ie een beetje glazig met wit..nu is ie bijna helemaal wit met een doorzichtige streep in het midden zijkanten...dus zal wel aan het werk zijn denk ik heb hem zoals verteld in de winkel 15 min onder zacht stromendwater gehouden.. ben dus wel heel benieuwd.. groetjes Brit
Jullie mogen mij ook op de lijst zetten. Draag hem nu wel na het reinigen alleen ik heb helaas de volle maan gemist dus dat kan pas in september weer. Ook ik heb niets tegen mijn mannetje gezegd want die geloofd er ook niet in. Heb ook niet gelogen want het is mijn sterrenbeeld steen dus dat is wat hij wel weet Dames allemaal succes he enne mogen we allemaal snel zwanger zijn.
Hoi meiden, Kwam er gisteravond achter dat er een barst in mijn steen zit en er een klein stukje af is. Betekent dit echt dat hij zijn werk gedaan heeft? Heb namelijk pas afgelopen zaterdag of zondag mijn ei gehad. Moet ik hem nu wel blijven dragen?
Spannend Suzie80! Als er een barst in zit heeft ie inderdaad zijn werk gedaan. Volgens mij kan je hem wel gewoon blijven dragen.
zijn maanstenen gelakt? mijne mist bovenop ineens een stukje.. ziet er net uit alsof je je gelakte nagels beschadigd hebt.. heb fotootje in album gezet.. ook zit er een klein barstje aan onderkant.. vind ding steeds lelijker worden
ik ken dat had al verkleuringen en die veranderen nu ook steeds weer en er zitten allemaal scheurtjes aan de onderkant. hij is echt niet mooi meer. nog een paar dagen en ik weet of hij zn werk heeft gedaan.
MAANSTEEN LIJST wachtend op cyclus * lammetje * dazwa84 * zuurtje 1e Maand cyclus met maansteen Ronde 1 - Mac * Meintje * Blondsteenbokje(?) * madeliefjuh(?) Ronde 2 - Miss Rettekatet * lonny *afrola *Zinah Ronde 3 - hanna1974 Ronde 4 - Elke1984 * Elke1976 * Suzie80 Ronde 5 - mama1980 * limmeke Ronde 6 - Jessy83 Ronde 7 - Missanna Ronde 8 - kanjer Ronde 10 - Ongedultje Ronde 39 - miriam25 Ronde 43 - wickedwitchy Ronde 67 - Debsje1977 ZWANGER 1e met maansteen 1e ronde - Kaat * blusvrouw * Iloveandres * Noor83 * Noena * Colly1 * loesmari * Kelly1980 (MMM) * tennes 2e ronde - Mamaline * MieniMe 4e ronde - chrissie81 5e ronde - Luna 888, 6e ronde - Leeuw89 8e ronde - Snoopy1983 2e maand/cyclus maansteen Ronde 2 - vliegje Ronde 3 - Sammie88 Ronde 4 - Soezah * eslove Ronde 5 - saffie Ronde 6 - Giegel Ronde 7 - Linda27 Ronde 9 - lautje1979 Ronde 13 - Marleentje26 Ronde 20 - winanda1981 ZWANGER 2e met maansteen 2e ronde - sylvia 3e ronde - pien 6e ronde - mona75 7e ronde - lynn1986 * Eleni 3e maand/cyclus maansteen Ronde 3 - Bia74 * Pixie Ronde 6 - 00Wendy00 * Dizzy Ronde 10 - Aquilegia (na mk, 16e ronde na Sterre ) Ronde 22 - Veertje23(1 iui achter de rug) 4e maand/cyclus maansteen Ronde 5 - Marisss Ronde 6 - Butterfly22 Ronde 9 -Inger 1979 (na mk) gebruiksaanweziging voor maansteen: reinig je maansteen 2 uur in een bak water. Draag de maansteen dus niet voordat ie gereinigd is. Laad je maansteen op in de vollemaan (volgende vollemaan : nacht van 15/16 september). Zojuist mijn eerste maansteen uitgezocht, gereinigd en om mn nek gehangen. Heb mezelf meteen ff in de lijst gezet
goh bij jou ook al. die van mij is ook verhuisd naar mn onderbroek. ik had al verkleuringen die veranderen maar op een nieuwe verkleuring opgemerkt en die scheurtjes hij voelt daar ook ruw aan. pfff wat kunnen die paar dagen dan lang duren he!
nou zeg dat winanda.. vreselijk.. deze ronde echt.. ! (heb nl goed gevoel..dus wachten = dan extra lang voor je gevoel!) (hoop het zo, maar is nog steeds een stemmetje dat zegt datk me niet te veel in moet denken!) meer mensen dat? mijn maansteen zit nog om mn nek en hij word bewonderd door alle kids @ work. en dan vertel ik dat het een wondersteen is. die geluk mag brengen! dus nu maar ff afwachten en we zullen het zien! succes met wachten
Ik heb die van mij nog eens goed bekeken net en hij word steeds witter en waziger van binnen Vreemd.. 2 kleine stukjes eraf , 2 extra grote barsten erbij. Het is echt raar, had niet verwacht dat hij zo zou "veranderen" zeg maar Hoop dat hij flink aan het werk is , haha , mijn NOD is (als ik een keertje een normale cyclus heb) 13 September en waarschijnlijk nu vrijdag de 4de IUI ... Spannend....
hehehe wicky ik merk dat er ieniemienie stukjes vanaf zijn, omdat die ruw aanvoelt nu.. lijkt me niet bedoeling dat ik elke maand nieuwe steen moet aanschaffen omdat die zo gruwelijk lelijk wordt hahahaha. ik weet dat het een broze steen is, maar als die tegen je huid klem zit.. kan die toch niet zo beschadigen neem ik aan.. nou ja, kzie het wel na het weekend..
er zitten ineens barstjes aan de binnen kant van mijn mooie steen witglazend rondom aan de onderkant zie ik allemaal barstjes komen heb hem sinds gisteren om dus nog maar een dag. ik moet ongi worden dus mischien werkt ie daar wel voor of mischien stiekum zou het zou het? nee denk het niet hahaha ga er in elk geval van uit dat ik deze week gewoon me bloedbad ga krijgen
pffffffff meer dames dus met het zelfde probleem. hopen dat we met zn allen het weekend een positieve test hebben.
ik ga hem morgenochtend als ik wakker word weer eens goed bekijken hoe hij dan is hoor vreemd ding maar wel heel bijzonder hoe hij blijkt te werken 8)
geef een stel onwetenden een steen en ze zijn er uren mee bezig hahahahaha. ben meer met de steen bezig dan met mijn paringsdans *grijns*
Ik heb zelf jammergenoeg niet zo heel veel ervaring met stenen, wel met kruiden en dergelijke. Ik zou al heeeel blij zijn als hij heeft geholpen met mijn cyclus want deze waren echt niet normaal en dan zou het veel makkelijker voor mij zijn om te plannen etc Helemaal met de IUI's. Ben reuze benieuwd